NOD December 2020

Ik heb ook weer even bijgelezen! Voor iedereen met positieve test gefeliciteerd!
De anderen die ongie zijn, volgende ronde gaat vast beter! 
Hier zit ik op cyclus dag 13. Ik doe nog niet aan ovutesten ook omdat menstruatie nog niet stabiel is. Volgens de app ligt mijn gemiddelde ovudag op cd 33. We gaan het de komende dagen gezellig maken. En binnenkort gewoon nog een paar keer :) ?

Hallo allemaal?
Ik ben nieuw hier maar ik lees al een tijdje mee. Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is! Echt leuk om te lezen en al die positieve tests te zien. Veel succes voor iedereen die op het wachtbankje zit, het is zo spannend!
Mijn vriend en ik hebben vorige maand besloten het op zijn beloop te laten. Ik gebruik al lang de kalender app en ben heel regelmatig ongesteld. Ik denk dat de ovulatiedag in de app ook wel klopt maar daar ben ik nog niet zo mee bezig. Moet wel zeggen dat ik me afgelopen dagen echt anders voel dan anders dus ik vind het meteen al spannend. Mag ik ook op het lijstje erbij? NOD is 22-12
30 jaar - 1e kindje - ronde 1

@feyre thanks voor de uitleg. Ik dacht dat je temp opliep en hoog zou blijven tot vlak voor je menstruatie. Dan wachten we gewoon vrolijk af! 

@justmyangel gefeliciteerd!! Geweldig!

Hallo dames,
Ook ik lees al een tijdje mee met de vehalen etc.
Voor degenen die zwanger zijn van harte gefeliciteerd ?
Mijn vriend en ik hebben ook besloten om het te gaan proberen. 23-11 mij spiraal laten verwijderen en vandaag piek van de ovulatie via CB test ik was door het dolle heen! Hebben het ook gezellig gemaakt voordat hij moest werken. Ik weet niet precies hie mijn cyclus is maar schat nu rond 28/29 dagen en dan zou mijn nod 28/29 dec zijn toch?
Liefs Babs

LotteLot ik zie je foto nu. Je test streep is donkerder dus dit is duidelijk je piek! Nou lekker gezellig maken.
AnnaS welkom! Ik zet je erbij. Wat leuk en wat fijn dat je je cyclus al even bij houd en dus al inzicht hebt. Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie.
CJS klopt hoor! Maar je kan altijd 0.1 soms 0.2 (niet meer als dat!) Schommelen. Als je bijv een nacht koud heb neem je deken erbij dus lig je warmer, dus kan je temp die 0.1 hoger liggen. Sla je de deken van je af bijv kan je kouder zijn. Maar je bljnft gemiddeld rond je basaal zitten of rond je temp na ei. Je kan een innesteling dip hebben, als je zwanger bent blijft je temp hoog op NOD of gaat hij nog verder omhoog. Wordt je ongesteld is vaak de dag voor NOD omlaag of zelfs al basaal.
BabsG welkom! Hoeveelste kindje is het voor jullie? Als je van gemiddelde LF van 14 uit gaat en je vandaag je piek heb kan het zijn dat hij morgen of overmorgen springt. Doe morgen nog even een test om te zien of het alweer afgenomen is. Neem als je ei morgen is, is de 16e dpo1 dan is de 30e je NOD (dpo15) maar het kan zijn dat je LF korter is en je NOD dus ook eerder is

@feyre we gaan voor ons eerste kindje en dus in ronde 1. Ik heb wel een aandoening aan me eierstokken waarsoor mijn eitjes groter kunnen worden. Ben er ook al keer aan geopereerd toen was er één 5 1/2 cm doorsnee. Waarvoor ik een spiraaltje had deze heb ik 7 jaar gehad dus weet mijn cyclus totaal niet. 

Terug
Bovenaan