NOD December 2020

Hi dames!
Ik lees al een hele tijd mee, met NOD november ook meegeschreven. Toch maar niet meer meegeschreven omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn. 
We zitten in onze 2e ronde voor onze 2e kindje. Vandaag mijn NOD. Kon het niet laten om toch een test te doen; hier het resultaat...
Zal het dan toch echt zo zijn? Willen jullie meekijken??
fjvs2ef6vl.jpeg

Succes dames op het wachtbankje!!??

[quote quote=10385009]Hi dames! Ik lees al een hele tijd mee, met NOD november ook meegeschreven. Toch maar niet meer meegeschreven omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn. We zitten in onze 2e ronde voor onze 2e kindje. Vandaag mijn NOD. Kon het niet laten om toch een test te doen; hier het resultaat… Zal het dan toch echt zo zijn? Willen jullie meekijken??
fjvs2ef6vl.jpeg
Succes dames op het wachtbankje!!??[/quote]

@wittechocola, gefeliciteerd ik zie een streepje ? Wat spannend! Dat wordt nog nét lekker een zomerbaby. Lijkt me zo fijn in de zomer met verlof haha. 
Hoe voel je je? Voelt er nog iets anders dan normaal?

@Lottelot dank je wel!?
Ik geloof het nog niet eigenlijk haha. Mijn lichaam heeft mij zo vaak voor de gek gehouden, dacht voor mijn vorige zwangerschap ook zwanger te zijn. Vandaag nog maar even een test halen voor morgen, misschien komt het besef dan.

Ik ben thuismama, dus 100% verlof! Heb wel chronische bekkenpijn, dus ben benieuwd wat dat gaat doen in mijn zwangerschap. Net weer begonnen met fysiotherapie, dus goede timing!
Zijn er nog meer dames die vandaag gingen testen?

Nog 4 dagen tot mijn NOD en ik hou het niet meer. Waarom is het toch elke maand weer zo spannend!?!?!? Elke keer houd ik me voor dat ik gewoon rustig aan ga doen, niet teveel checken wanneer ik nou precies mijn NOD heb, maar ik houd het nooit vol...

Ik lees elke maand eigenlijk alleen mee op het forum vanaf een week voor mijn NOD, anders ben ik er teveel mee bezig en wordt ik alleen maar gestresst van. 

@wittechocola gefeliciteerd! Dat is een duidelijk streepje! 

@mamavanN hmm dat is jammer! Hopelijk komt je ms toch niet! Je weet het nooit, het is nog vroeg 

Terug
Bovenaan