NOD December 2020

@floorElvira
Jeetje, dat is al echt een tijd! En natuurlijk ben je al blij met je 2 wondertjes. Maar vind dat nooit geen excuus tegenover een ander of mij voor een eerste dan jij voor een 3e toch. De kinderwens is bij beide even groot denk ik dan toch? :)

Mijn NOD is 25 dec, 1e kindje en 8 maanden onderweg

Hoi dames!  Eergisteren met m'n laatste ovulatie action getest en een licht streepje. Gister getest met kruidvat en het streepje was zo licht dat het bijna niet zichtbaar was. Vanochtend dacht ik hoe kan het nou toch dat ik afgelopen maand niet zwanger ben geworden terwijl ik dagelijks gemeenschap heb. Kan het komen doordat we het misschien te vaak doen? Ik las op het internet dat je eisprong ook heel snel na je menstruatie kan komen als je een korte cyclus hebb en dat geadviseerd om de dag gemeenschap te hebben maar dat een paar dagen achter elkaar geen kwaad kon. MS zou 13 december zijn maar kwam al op 3 dec en ik was toen echt super teleurgesteld. Wel netjes 5 dagen. Vandaag had ik de hele dag een beetje een baaldag want dacht dat ik m'n eisprong weer gemist had. Vanavond dacht ik toch maar weer een testje doen want ik heb er nog 3 liggen van de kruidvat. Toen ik die naast m'n andere 2 testjes van de afgelopen dagen legde zag ik dat het streepje ietsjes donkerder was dan gisteren. Dus er is nog hoop deze maand op een eisprong. Helemaal heppiedepeppie hier. Ik heb nog 2 testen en dan zijn ze op en dan wacht ik het gewoon weer af. In de tussentijd ontploft mijn libido nog steeds dus dat komt wel goed.    Slaap lekker allemaal!   

@floorelvira jaa! Zou een heel mooi kerstcadeautje zijn!! Ik ben 28 jaar.

@Sje, ik zie duidelijk een streep. Alleen zou morgenvroeg en anders overmorgen nog even een keer testen. De test ligt wat langer nu, dus wat je nu leest is eigenlijk niet meer betrouwbaar.  Snap dat je helemaal door dolle heen bent. Wil je ook voorzichtig feliciteren

[quote quote=10384988]Hoi dames! Eergisteren met m’n laatste action getest en een licht streepje. Gister getest met kruidvat en het streepje was zo licht dat het bijna niet zichtbaar was. Vanochtend dacht ik hoe kan het nou toch dat ik afgelopen maand niet zwanger ben geworden terwijl ik dagelijks gemeenschap heb. Kan het komen doordat we het misschien te vaak doen? Ik las op het internet dat je eisprong ook heel snel na je menstruatie kan komen als je een korte cyclus hebb en dat geadviseerd om de dag gemeenschap te hebben maar dat een paar dagen achter elkaar geen kwaad kon. MS zou 13 december zijn maar kwam al op 3 dec en ik was toen echt super teleurgesteld. Wel netjes 5 dagen. Vandaag had ik de hele dag een beetje een baaldag want dacht dat ik m’n eisprong weer gemist had. Vanavond dacht ik toch maar weer een testje doen want ik heb er nog 3 liggen van de kruidvat. Toen ik die naast m’n andere 2 testjes van de afgelopen dagen legde zag ik dat het streepje ietsjes donkerder was dan gisteren. Dus er is nog hoop deze maand! Helemaal heppiedepeppie hier. Ik heb nog 2 testen en dan zijn ze op en dan wacht ik het gewoon weer af. In de tussentijd ontploft mijn libido nog steeds dus dat komt wel goed. Slaap lekker allemaal! [/quote]
Zijn dit ovulatie of zwangerschapstesten? Ik kan het uit je bericht niet helemaal op maken maar gezien 3 december je menstruatie was ga ik ervanuit dat het ovulatie testen zijn? Spannend! Hopelijk gauw positief nieuws ?

@kimmiex sorryyyy mijn berichtje was onduidelijk, het zijn ovulatietesten! 
@lottelot dank voor de oplettendheid. Heb het aangepast. 
Is misschien ook wel stom om al zo blij te zijn met een heel licht streepje op een ovulatietest. Ik maak mezelf er gekker mee dan nodig denk ik.. nod is 31 december pas.. 

@sje een ovutest kan gedurende je hele cyclus een licht streepje geven. Bij mij is hij altijd licht tot net voor m'n menstruatie en tijdens mijn piek geeft hij een donkerder streep dan de controle streep. Snap je wel hoor, na de diagnose pcos ben ik iedere maand weer blij met m'n streep op de ovutest! 

hier stijgt m'n temperatuur nog steeds. Zit inmiddels op 37.15. Ben benieuwd of hij nog verder stijgt of blijft schommelen tussen 37.0 en 37.2

Terug
Bovenaan