NOD December 2020

@wittechocola
Gefeliciteerd hoor ?
@Dopje
Is begrijpelijk hoor, de fase van het wachtbankje is gewoon het spannends en dan ga je meer online mee praten, heb ik ook?
Zeker als je er anders alleen maar gestresst van raakt...
Merk je al iets? Heb je al getest toevallig?
@MamavanN
He, balen zeg...
Misschien is het nog te vroeg, even afwachten of de MS komt of niet.
Hier nu CD8, pff kan niet wachten om aan de slag te gaan volgende week haha ? Alle wachtfases duren te lang ??

Nee, ik test pas vanaf mijn NOD. Anders wordt ik helemaal gek. ?

Ik heb al wel het idee dat ik iets merk, maar dat is elke keer zo, mijn lichaam is kampioen in me voor de gek houden... 

Floor geen idee maar als ik de link open met een ander acc staat ze er ook gewoon in ? ik ga vanavond de foto weer uploaden. Ik zit niet elke dag meer achter de pc
wittechocola die is positief gefeliciteerd!
Dopje herkenbaar hoor ? hier gaat het goed zonder spanning tot paar dagen voor me NOD en is het het enige waar ik aan denken kan ?

wittechocola gefeliciteerd!
Nou mijn vruchtbare piek is nu toch echt voorbij, voelde mijn eisprong ook vanmorgen en testen zijn weer negatief. Nu duimen maar en kijken of ik anders dit jaar uit kan gaan???? gelukkig heb ik de aankomende weken druk met werken#zorgmiep

@KimmieX
Ja de kans is er elke maand daarom toch de testen. Ik gebruik teunisbloem van de kruitvat. Ook 2 elke ochtend na het ontbijt.

Hopen op een mooi kerst cadeautje voor je ?

Vanmiddag kon ik mijn baarmoedermond niet meer voelen en voel nu wel steekjes rechtsonder. Vanmiddag al wel een donkere test maar nog niet positief. Hopelijk dan morgen een positieve test. ??
Vanavond alvast gezellig maken ?

Terug
Bovenaan