NOD December 2020

[quote quote=10385617]@senk hoop dat het bij mij ook stabiliseert. Wel fijn om te lezen hoe dat bij anderen is gegaan @kimmiex je maakt het wel spannend, nog geen testdrang?[/quote]
Haha jawel!  Alleen mn testen zijn nog niet binnen.  Had ze gister al verwacht. Ook wel goed. Dan moet ik wachten :)

xxNH ik zou vandaag gezellig maken. Als je ei vanavond of vannacht is heb je nog ruim de tijd en morgen ieta minder. En als je wilt morgen ook nog gezellig maken. Ik zou om die reden dan ook vandaag als laatste dag zien voor de teunisbloem. Liever dagje te vroeg als te laat

@sje dat is lastig in te schatten. Gebruik je ook ovulatietesten? Ik heb nu mijn LH piek en mijn cervixslijm is echt helemaal doorzichtig (als een glas water) dus niet wit of romig. Maar echt doorzichtig en heel rekbaar. Baarmoeder mond zit ook heel hoog, kan hem haast niet eens voelen zitten.

Dit zijn dan tekenen voor de vruchtbaarheid.
Welke cyclus dag zit je?
@feyre dan maken we het vanavond nog maar eens gezellig

@ xxNH 
Ik gebruik ook testen. Normaal test ik 's avonds rond 21.30 uur. Ik heb nog 1 test liggen en dan is het op. Twijfel ook of ik nu moet testen of toch vanavond. 
Heb het gisteravond wel gezellig gemaakt en ga het vanavond ook doen. Ik vraag me af of vanavond niet te laat is en dat we het niet nu al moeten doen.. 
Pff. Twijfels twijfels twijfels.. 

Hier dit weekend ook testen. Donderdag met 12 dpo een witte test..... Twijfel nu of ik morgen op mijn NOD ga testen of zondag.
Wat zouden jullie doen?

Terug
Bovenaan