NOD December 2020

@littleSunflower na een paar seconde was het alweer over dus ik vind het heel spannend?
Nog dames die vandaag gaan testen??

Hier nu 1 dag na NOD, maar nog steeds niks...? 
Heb me helemaal ingesteld op mijn ms nu, dus laat maar komen. En toch nog dat stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt: zou het toch??
Met mn man afgesproken om dinsdag pas eventueel weer te testen omdat ie donderdag en zaterdag negatief was.

@kimmie  hmm frustrerend al hoor je ook wel eens dat iemand juist zwanger is zonder symptomen. 

ja alles kan bij zwangerschap of menstruatie horen en het gekke is dat ik iedere maand andere symptomen heb. Oan eigenlijk altijd wel iets en soms zelfs veel van het symptomen lijstje afstrepen, omdat ik er last van heb. Nu heb ik alleen wat druk op m'n onderbuik en die afscheiding.. ach we gaan het zien.. we hebben het maar 2 keer gezellig gemaakt tijdens m'n vruchtbare periode en ik twijfel of we de 2e keer nog op tijd waren of eigenlijk al te lang na m'n ei.. dus ik acht de kans na een jaar klein dat het lukt als je maar 2 mogelijkheden hebt. 

@tinyme wel fijn dat je hem dan toch hebt gevonden! In principe is een smiley nog je LH piek en zou je ei net iets later zijn toch? Maar dan zijn die steken weer gek.. 

@mamavanN rot is dat! Laat het dan maar komen of een positieve test. Ik duim nog voor je dat je hcg gewoon later oploopt.

@mamavanN jeetje, je houdt het wel spannend hoor. Snap dat je dan denkt, zou het dan echt. Het is je gegund!!

Nou dames. Ik ben net ongesteld geworden. Vanmorgen had ik echt een emo moment ook. Ineens allemaal gedachtes, wat als het ons niet gaat lukken. Al 6 dagen flinke krampen. Dus kan daar nog de menstruatie aan vast plakken.  Op naar volgende maand maar weer. 

@kimmie ❤️ Dat zijn altijd vervelende dagen als je zo lang in spanning zit en je dan eindelijk duidelijkheid hebt

[quote quote=10386190] @tinyme wel fijn dat je hem dan toch hebt gevonden! In principe is een smiley nog je LH piek en zou je ei net iets later zijn toch? Maar dan zijn die steken weer gek..[/quote]
Zou kunnen hoor?
Weet niet exact hoe het zit?‍♀️, maar idd die steken precies linksonder he?
@kimmieX
He balen?

Terug
Bovenaan