NOD december 2022

Wat ziet het er allemaal positief uit! Voorzichtig gefeliciteerd Gloria, ik zie zeker een streep. Aah zo spannend dit. Hier nog 1.5 week afwachten op NOD.
 
@Gloria, wauw, zo vroeg al een positieve test? 7 dagen voor je NOD, zitten er tweelingen in je fam? ??
@Panda, fijn om van je te horen. Het verhaal eromheen natuurlijk ietsje minder.... ik begrijp echt zo dat dat heel teleurstellend kan zijn. Maar ik testte 12dpo pas positief en ook echt alleen met ochtendurine.. dus zolang je niet ongesteld bent, kan het nog. Ik duim voor je!!! ?
@Noenoe, oh zo herkenbaar.. ik kijk ook liever hier wat meer op.. ik ga mezelf anders zo op zitten vreten.. praat er met niet zoveel mensen over behalve mijn man en beste vriendin. Maar goed.. wij zitten echt in hetzelfde schuitje. 
@unwritten, spannend is het he...
pfff, ik werk ook thuis dus dat is helemaal kut eigenlijk in deze periode. Geniet echt van elk moment even uit huis, dat laat me er even niet aan denken. Maar blijft echt zo lastig. Nouja, ik heb nu wel echt last van mn onderrug en wat steken in mijn zij, beetje hoofdpijn. Maar goed, kan echt nog steeds van alles zijn hahaha. Wachten wachten wachten..
 
Hoi allemaal, ik sluit ook graag aan bij dit groepje! Had al wel een maand meegelezen maar niet geschreven omdat ik dan dacht er teveel mee bezig te zijn, maar lees toch dagelijks alles dus maakt niet veel verschil haha. wij gaan voor 2e kindje. Spiraal verwijderd in augustus. En nu cyclussen van 28-32-36. Afgelopen weekend helaas weer ongesteld geworden.. dus op naar een nieuwe ronde. Ik denk NOD ergens begin januari. Mr gezien m'n cyclussen nog niet stabiel zijn weet ik het niet zeker. Eerste heeft anderhalf jaar geduurd, dus vind het best spannend om er nu niet te gefixeerd mee bezig te zijn, maar ook om niet een kans te missen. @Gloria gefeliciteerd!! de rest probeer ik nog alles te onthouden. Veel succes iedereen met NODs deze dagen!
 
Wow!! Wat veel om bij te lezen.
@zazou dat klinkt goed, hier ook heel snel en veel koud laatste paar dagen en heb last van obstipatie terwijl ik hier sinds de bevalling geen last meer van heb! 
@gansje vorige zwangerschap had ik ook veel last van m'n rug en al misselijk week voor Nod, 2 a 3 dagen voor Nod nergens last van.
heb nu sinds vorige menstruatie last van m'n rug, veel hoofdpijn en obstipatie dus. Het schoot net wil in de bil, had met de vorige zwangerschap last van Ischias dus hoop niet dat die ellende nu al begint. ?
Soms het idee beetje zeurend gevoel in de buik en soms denk ik nergens last van.
@gloria van harte gefeliciteerd! Wat super fijn dat je je Nod niet hoeft af te wachten! 
 
Terug
Bovenaan