NOD december 2022

Oh en de enige manier waarop ik een beetje kan stoppen met eraan te denken is gewoon dingen doen, buiten of met andere mensen liefst. Thuis is het gewoon non stop gepieker eigenlijk :D.
 
Anirbas en dit forum werkt eigenlijk niet mee want zijn we er nog meer mee bezig allemaal haha. Maar eerlijk vaak lees ik liever hier mee en hoor ik liever jullie verhalen dan dat ik aan het werk ga (sowieso daar ook doen alsof er niks aan de hand zoooo irritant) 

Gansje ik heb werkelijk geen idee meer wat voor symptomen ik had. Zeker niet zo vroeg. Ik heb ook het idee hoe meer je erop gefocust bent hoe meer je voelt haha. En dan kan het van alles zijn en niks meer een zwangerschap te maken hebben. 
Ik voel nu ook niks meer eigenlijk.. Ik denk dat meteen oohoh dat is niet goed.. Maar aan de andere kant zegt het ook niks. 

ik vind dit ook wel echt een fijn groepje zo :) 
Hoop dat alles goed met Panda is.. radiostilte is meestal geen goed teken. Panda we denken aan je. 
 
Hallo forum vriendinnetjes, daar ben ik! Wat lief dat jullie allemaal aan mij denken!!

Nou ik moest even bijkomen na gisteravond en moet nu even bijlezen haha.. Ik heb gisteravond getest, zucht zo dom. Met avondurine en tja 11dpo of zo? Hartstikke witte test!! Zó'n teleurstelling, ik lag jankend in bed. Terwijl het nergens op slaat, want wie weet ben ik nog wel geen 11dpo en.. ik ben nog steeds niet ongesteld! Ik dacht zelf dat mijn eisprong rond 25-11 was, op basis van symptomen en afscheiding, maar wie weet klopt het dus wel niet. Het enige wat ik op dit moment zeker weet is dat ik op CD32 zit vandaag. En ik heb even teruggezocht. Begin juli gestopt met de pil en daarna cyclus van: 28-38(vmk)-29-27... dus raap mij maar op. Maar wie weet was mijn eisprong dan toch later.. Ergens ben ik bang dat het nog door de C prik kan komen, maar ik ben na die prik al wel een keer ongesteld geweest, dus tja? Meerdere mensen die de prik gehad hebben en daar iets van merken qua cyclus? Zolang er nog geen bloed is hou ik wel hoop, maar na die test dacht ik toch wel even van het is weer mislukt..
Magzie wat super spannend als gisteren je NOD was!! Hopelijk is dit keer niet je menstruatie later maar ben je gewoon hartstikke zwanger! Wanneer wil je testen?
Noenoe ik ben nu wel heel benieuwd naar die reclame hahaha! Wie weet is het een goed teken! Lief je laatste berichtje, ik moest dus inderdaad even bijkomen, maar zo lang er geen bloed is hou ik moed!!
JoyE ik snap je helemaal en dacht dus ook achteraf, ik had beter nog niet kunnen testen want een negatieve test is zó kut. 
Kaat mijn darmen zijn ook volop bezig!! En normaal heb ik dus een beetje obstipatie de dagen voor menstruatie en zodra ik ongesteld ben werkt het weer haha, maar nu werken ze dus echt volop!
Unwritten oehh hier ook nog steeds wittige afscheiding i.p.v. doorzichtig wat ik normaal heb!
Ik heb af en toe een steekje maar vooral aan de zijkant, of heeeel laag, echt achter mijn schaambot of zo. En met vlagen wat misselijk als ik te lang niks eet, terwijl ik ergens ook minder eetlust heb. En mijn onderrug blijft wel vervelend doen. Maar verder geen klachten; geen hoofdpijn, geen zeurende buikpijn midden onderin, geen zere borsten, terwijl ik dit de laatste maanden wel had voor menstruatie. Maar ja de klachten kunnen dus sowieso niet door hcg komen want dan had mijn test toch op z'n minst een tuurstreepje moeten hebben. Al las ik van anderen wel dat je ook kan reageren op verandering in je lichaam, dus het kan alsnog een goed teken zijn.. Ik weet niet zo goed waar ik het zoeken moet en kan echt niet tegen deze onzekerheid. Wat een ellende. Bij de eerste zwangerschap was ik ronde 3 zwanger en die laatste ronde ook wel erg onrustig, maar merk dat ik er nu echt labiel en ongelukkig van wordt. Terwijl sommige jaaaren bezig zijn en ik al 2 kinderen heb, dan voel ik me zo ondankbaar.. Maar ik wil zo graag nog een laatste keer een lief klein baby'tje! :(
 
 
 
Ah Panda wat jammer dat je test negatief was! Maar geen bloed is dan weer positief. Nog even spannend voor jou dus! 
Lastig dat je cyclus zo wisselt.. Dan weet je indd niet waar je vanuit moet gaan. 
Dat kindje komt wel!!! ?
 
Nou mijn vorige post is niet geüpload zie ik. 


Ik voeg ook lekker toe. NOD 14/12. 
Op 4/12 hele erge buikkrampen gehad aan een zij kon haast niet staan heeft 1uurtje max geduurd. Maandag kreeg ik hele erge steken aan beide zijden, heel erg hoofdpijn en zere borsten dit heeft de gehele dag geduurd. De afgelopen twee dagen zo moe geweest heb hele dagen geslapen en op werk kon ik haast geen oog openhouden. Heb zojuist toch maar getest met avond urine... dit kreeg ik binnen de afleestijd denk zo een 2 à 3 min.. zien jullie wat ik zie? ?
 
[quote quote=10595701]Nou ik krijg geen foto geüpload ?[/quote]
Je kan je foto hier uploaden en dan de link delen: https://nl.imgbb.com/
 
Terug
Bovenaan