NOD december 2022

Goedemorgen dames! 
Iemand vroeg naar mijn symptomen maar die zijn eigenlijk nog niet zo sterk aanwezig. Klein beetje misselijk of weeïg gevoel soms maar verder eigenlijk ok. Als ik me in bed omdraai voel ik soms een soort steek/ bandenpijn-achtig gevoel. Maar verder gaat het eigenlijk top. Mijn man zegt steeds dat ik er zo goed uitzie ?. Misschien is het die glow waar ze het altijd over hebben? Bij mijn oudste was ik alleen maar ziek, zwak en misselijk en alles behalve glowy haha dus fingers crossed ?. Zijn er al dames die getest hebben. Pandalover jij bent nu toch echt voorbij je NOD?
 
OMG, ik heb echt het gevoel dat ik gewoon aan het trippen ben soms hoor haha. Ik had net gewoon random een misselijkheidsvlaag.... waar dan ineens vandaan komt? Ik heb ook wel echt last van mijn oren, dus misschien dan toch mijn evenwichtsorgaan, maar ik hoop stiekem dat het te maken heeft met een bevruchting natuurlijk haha. 
@JoyE, bij mij schijnt letterlijk de zon in mijn werkkamer, heerlijk! Dat geeft me altijd mentaal ook een heerlijke boost. 
@TMAAM, ik ben zo zenuwachtig voor jou ook. Het klinkt ook allemaal zo veelbelovend. Ik hoop dat je positief mag testen van het weekend!! 
@Klavertjes en Bolleke, zo lief dat jullie ook nog steeds zo met ons meeleven. Ik ben het ook continue aan het refreshen, het word steeds spannender voor ons allemaal
 
Mindfuckkkk. Ik was boem pats om 03.00 uur wakker vannacht, kon niet meer slapen. Heb last van meer afscheiding vandaag wittig. Zit pas 4/5 dpo. Weet echt nog niet welke kant dit opgaat maar bij mijn vmk vorige maand was ik ook vet vaak in de nacht wakker, eerder nooit. En mijn borsten zijn nog gespannen en tepels zijn echt gevoelig. 
 
Pfff meiden ik zit helemaal met gespannen tenen dit mee te lezen ? wat een goede symptomen allemaal !! En zoooo spannend voor ons deze week toch wel... ik voel precies niks haha 
Panda ben heeeel benieuwd naar jou ook.
Fingers Crossed hierrrr ? ?? 
 
Spannend allemaal!!
Voor de meiden die al eens zwanger zijn geweest wat waren jullie eerste symptonen en hoeveel dpo? Ik heb sinds maandagvond ook wat last van mijn buik en darmen maar het zal wel niks zijn.... 
Frustrerend dat iedereen om me heen zwanger wordt en ik dan niet. En dat wachten duurt zo vreselijk lang iemand tips voor afleiding haha? Ik denk dat we die allemaal wel kunnen gebruiken. 
Hoe staat het met de meiden met nod 5 en 6 december?
 
Gansjegans; In mijn geval niet zo heel veel symptomen maar wat ik herken van mijn oudste en nu weer heb is: sneller koud, wat sneller geobstipeerd, en een beetje gevoelige borsten. Dat is wel voorbij NOD. 
 
[quote quote=10595677]Spannend allemaal!! Voor de meiden die al eens zwanger zijn geweest wat waren jullie eerste symptonen en hoeveel dpo? Ik heb sinds maandagvond ook wat last van mijn buik en darmen maar het zal wel niks zijn…. Frustrerend dat iedereen om me heen zwanger wordt en ik dan niet. En dat wachten duurt zo vreselijk lang iemand tips voor afleiding haha? Ik denk dat we die allemaal wel kunnen gebruiken. Hoe staat het met de meiden met nod 5 en 6 december?[/quote]
Ik ben vandaag 12dpo en sinds eergisteren een positieve testen.
vorige week vrijdag (7 dpo) had ik een heel zenuwachtig gevoel in mijn buik. sinds zondag (9pdo) buikpijn alsof mijn menstruatie ging starten en nu ook rugpijn erbij. Verder slaap ik slecht maar dat komt wellicht vooral omdat ik het allemaal zo spannend vind!
Buikpijn en last van je darmen kan een reactie zijn op stijging van progesteron. Dat kan een goed teken zijn maar tegelijk zegt het niet zoveel want ook als je niet zwanger bent, stijgt je progesteron. Maar ik zou het in elk geval niet als een slecht teken zien :). Niets voelen, wil trouwens ook niks zeggen. Feit is dat zwanger zijn (en elke zwangerschap) voor iedereen anders aan voelt, dus het is heel moeilijk om hier conclusies uit te trekken..
 
ik heb me vandaag een beetje zot getest (maar liefst 3 testen gedaan ?). Ik zag bij de eerste twee een heel klein dipje tegenover de test van gisteren en ik schoot in paniek. De derde test was dan weer net iets donkerder dan die van gisteren. Moraal van het verhaal: teveel testen is echt niet handig :p. Ik ga nu dus maar gewoon proberen te wachten op de bloedafname maandag. 
 
Terug
Bovenaan