Ik zie de test van Gloria niet.. Jammer! ik wil ook meekijken
Maar in ieder geval gefeliciteerd! Panda fijn weer van je te horen. Dat ontpillen is ook een gekloot. En dan ook nog een vmk erbij, beinvloedt je systeem ook denk ik dan. En zo'n C prik geen idee eigenlijk wat dat doet. Of het iets doet. Maar hang in there! En wij doen met je mee. Ik word ook echt gek van mezelf. Vind nu net mijn urine raar ruiken (sorry voor de details). Meteen aan de Google natuurlijk. Als je urine sterker ruikt KAN dat een teken van zwangerschap zijn pff MAAR in combinatie met witte afscheiding (wat ik dus ook heb) kan het ook een schimmelinfectie zijn pffffffffffffffffffffffffffffffff
Morgen toch maar een test doen...? Waar heb je anders een early test voor in huis als je uiteindelijk alsnog wacht op je NOD. Mijn NOD is zaterdag of zondag. Dan is donderdag zo gek nog niet toch? zucht
Morgen toch maar een test doen...? Waar heb je anders een early test voor in huis als je uiteindelijk alsnog wacht op je NOD. Mijn NOD is zaterdag of zondag. Dan is donderdag zo gek nog niet toch? zucht