NOD december 2022

Ik zie de test van Gloria niet.. Jammer! ik wil ook meekijken :) Maar in ieder geval gefeliciteerd!  Panda fijn weer van je te horen. Dat ontpillen is ook een gekloot. En dan ook nog een vmk erbij, beinvloedt je systeem ook denk ik dan. En zo'n C prik geen idee eigenlijk wat dat doet. Of het iets doet. Maar hang in there! En wij doen met je mee.  Ik word ook echt gek van mezelf. Vind nu net mijn urine raar ruiken (sorry voor de details). Meteen aan de Google natuurlijk. Als je urine sterker ruikt KAN dat een teken van zwangerschap zijn pff MAAR in combinatie met witte afscheiding (wat ik dus ook heb) kan het ook een schimmelinfectie zijn pffffffffffffffffffffffffffffffff
Morgen toch maar een test doen...? Waar heb je anders een early test voor in huis als je uiteindelijk alsnog wacht op je NOD. Mijn NOD is zaterdag of zondag. Dan is donderdag zo gek nog niet toch? zucht
 
@noenoe ik begrijp je heel goed! Wordt ook echt ongeduldig nu! Hier ook nog een early in huis. Ik ga echt proberen te wachten tot zaterdag. 
 
Dank dames?, kan het haast niet geloven. Ben zo bang dat het vals positief is ofzo, is echt super vroeg al zo positief. Ik ging er vanuit dat het toch weer blanco zou zijn. ? ik ga morgen met een andere merk ook testen en dan zal ik het aan mn man vertellen. 


@kaat- haha ja mijn vaderskant heeft veel tweelingen. Denk je dat het twins kunnen zijn? ? heb altijd wel gezegd "ik moet en zal twins krijgen" wie weet haha. 


@noenoe lukt het je niet om op de link te klikken? 


@Tmaam vind het nog wel spannend zo vroeg voor NOD, dus hoop dat het alsmaar duidelijker wordt in de loop van de dagen??. 


echt veel succes meiden, ik duim heel hard mee met iedereen! 
 
Gloria gefeliciteerd !! Super ?
tmaam en Noenoe rustig aan dames Hihi het wordt vanzelf zaterdag. Ik snap het hoor al die symptomen maken je gek
pandalover vervelend van die test. Maar je weet ook niet zeker wanneer je ovulatie was omdat je die testen niet gedaan hebt. Zelfde als mij deze ronde. Ik heb ook maar gegokt op de 13e. Betreft de C prik hoor ik helaas wel meer mensen om me heen die gedoe hebben met hun cyclus. Toeval geen idee maar hoop dat je snel een Mooie test in je handen hebt !
 
@gloria wauw dat jij dit voor je kan houden! Haha! Hoe ga je het vertellen? Hoop dat die mooi op loopt! En wat Kaat zegt, wie weet een tweeling!! ?
Ik heb echt beroerd geslapen, veel wakker... en gedroomd over een duidelijke positieve early test ??‍♀️
Mn zoontje slaapt zelfs nog...
 
Nou dames!!!!!!!!! Het lukt me helaas niet om de afbeelding te uploaden hier. Zo jammer! Vanochtend een early test gedaan (noenoe bracht me op ideeën ? en wou toch niet meer m'n menstruatie afwachten) en ik zie...
EEN STREEPJE!!! ??????????‍♀️
 
Terug
Bovenaan