NOD december 2022

@TMAAM, super goed nieuws! Proficiat ?
@noenoe, sterkte! Je hebt wel zekerheid nu... Wees maar even teleurgesteld en nadien vol goede moed weer naar de volgende ronde! ❤️
@Kaat, niet fijn die onzekerheid en dat wachten. Succes met wachten en ik duim nog steeds voor jou! 
 
Ahh Kaat.. ondertussen noem je wel allemaal mogelijke symptomen! Maar snap de onzekerheid heel goed. Nog even afwachten. Ik hoop het zo voor je! 
Pff voor mij ook de spannendste dagen aangebroken. NOD is morgen. Tenminste.. ik had op 24-11 positieve ovulatietest en op 25-11 van dat eiwit slijm, dan zou ik toch de 25e ovulatie hebben gehad? Morgen is dan 14 dagen later... 
Vorige maand had ik nu al paar dagen bruin bloed verlies gehad en een beetje rood.. nu nog helemaal niks maar ook niet meer afscheiding ofzo. Ik ben wel continue licht misselijk en voel m'n borsten sinds gisteren. Ik heb normaal nooit echt PMS klachten behalve puisten en chaggie  en dat heb ik nu dan weer niet.. Maar ik durf er ook niet op te hopen.... ik durf vanaf vandaag niet meer naar de wc haha. 
Fingers crossed ??
 
@Minimin en JoyE, jullie hebben ook gelijk. Ik maak mezelf gewoon weer een beetje gek. De zon schijnt niet vandaag he ;) hahaha. 
@JoyE, ga je echt wachten tot morgen? Spannend hoor! Die misselijkheidsvlagen zijn een goed teken opzich als je dat niet vaker hebt. Als je 24ste een positieve test hebt gehad dan zal rond de 25ste inderdaad je ei gesprongen zijn. Ik ga voor je duimen!! 
 
Haha het is inderdaad maar een druilige dag vandaag! 
Nou ik heb absoluut geen testdrang deze keer haha? ik durf gewoon niet, omdat ik vanalles voel ben ik heel bang voor teleurstelling. Ik wacht denk ik echt tot zondag ofzo. Maar ik hou jullie wel op de hoogte over of de rode duivels zijn gekomen of niet ?
Lief dat je duimt!!!  Ik ook voor jou! ???
 
Gefeliciteerd TMAAM!! de hoeveelheid positieve testen loopt lekker op in de groep! Hopelijk komen er nog meer bij (of volgende maand voor de dames waar het nu niet gelukt is!)
 
ZazouTwee: ?
Nvlinder: 29 nov   ?
Danielle: 30 nov
Klavertjes: 5 dec ?
Panda: 5 dec
Magzie: 6 dec
Rch: 6 dec
Gebruiker 884: 7 dec
Bolleke: 8 dec ?
Anirbas: 10 dec ?
Gebruiker 1010: 10 dec
JoyE: 10 dec
TMAAM: 11 dec ?
Noenoe: 11 dec ?
Minimin: 13 dec
Gloriaa: 14 dec ?
Gansjegans: 15 dec
Lelietje: 17 dec
Unwritten: 17 dec
Kaat: 17 dec
Junidochter: 19 dec 
Keira: 29 dec
 
Nou vandaag ook een clearblue gedaan en die was nog duidelijker positief. Moet er dan toch wel aan geloven, blijft nog spannend. Voel me inmiddels super duizelig. ben echt lichtjes in mn hoofd :(
@TMAAM omg YESSS GEFELICITEERD!!! ook jij hoeft je NOD niet meer af te wachten haha geweldig hoor. Hoe voel je je verder? Ik weet nog niet hoe ik het mijn man ga vertellen, ga de hele dag op werk even wat inspiratie op doen haha.
@JoyE Voor jou ook superspannend zeg. Weet nog dat we vorige ronde gelijk liepen en ook haast dezelfde klachten hadden en toen was het voor beiden negatief. Hoop dat je deze maand een prachtige positieve test in handen krijgt!
@Kaat- alles wat je opnoemt klinkt eigenlijk wel positief! Blijf duimen voor je!!
 
Terug
Bovenaan