NOD december 2022

Kaat je hebt nog een week! Kan nog alle kanten op. We duimen allemaal voor je mee. En dank je wel voor je lieve woorden. Bolleke ook en de rest natuurlijk.  
Magzie zo spannend bij jou ook! 
 
Oké toch ook maar eens reageren. Lees al een paar dagen mee. Ten eerste gefeliciteerd aan alle meiden met een positieve test. 
Ik ben mezelf gek aan het maken. Afgelopen jaar in korte tijd twee miskramen gehad en nu elke maand toch de hoop dat het weer gelukt is. Ik verwacht m'n menstruatie ergens zondag ofzo. Gisterenmiddag getest en die was negatief. Moet wel zeggen dat m'n urine niet erg geconcentreerd was. Dus ergens nog stiekem een beetje hoop maar toch ook weer niet. Lastig lastig lastig dus. Iemand wel eens eerst negatief getest 5 dagen voor nod en later toch positief?
 
[quote quote=10595843]Leuk idee met dat shirt TMAAM. Ik heb het mijn man meteen verteld na de test. Geen leuke dingen omheen verzonnen ofzo haha. Wil wel iets leuks doen om het met kerst aan mijn ouders te vertellen. De vorige keer hebben we gewacht tot na de eerste echo maar die valt nu laat en na de feestdagen dus ik denk dat het handiger is om het voor het kerstdiner te zeggen ☺️[/quote]
Hier ook niets speciaal gedaan om het aan mijn vriend te zeggen. Maar voor kerst dacht ik fortune cookies te maken en daarin de tekst dat er een baby'tje komt in augustus 2023. ? we gaan gelijk ook al de meter en meter vragen. Veel te vroeg, i know, maar ik ga ook niet kunnen zwijgen met Kerst! toevallig moet ik 19 december een echo laten maken (niet zwangerschap gerelateerd) dus hopelijk is er dan al iets meer zekerheid. Ik vermoed nog geen hartslag maar als het er goed uit ziet, ga ik me toch al iets zekerder voelen. Ik zou dan 5 weken en 3 dagen zijn.
 
@noenoe volgens mij had ik nog niet op jou gereageerd maar was super jammer!! Had het zo leuk gevonden samen! Misschien late hcg? ?? dikke knuffel voor jou!
 
@zazou ja vind het wel leuk om ons zoontje er gelijk bij te betrekken! Vorige keer hadden we samen getest. We hebben laatst onze ouders verteld over de mk dus die vertellen we het dan wel eerder denk ik en trekken we hem weer dat shirt aan haha en de rest van de fam met kerst, weet nog niet hoe, miss cadeautjes of puzzel ?
 
@Anirbas ook leuk!! Fortune cookies! En balen hè zolang wachten op die echo, volgend jaar pas!! ? Ik ga het wel proberen bij de vk maar zal wel niet, is echt te vroeg.. met kerst pas 6wkn
 
Jaa woehoe gefeliciteerd allemaal! Ik bekeek net het lijstje en dit is wel echt een sucesvolle maand he :)
@Noenoe super klote volgende maand weer een nieuwe ronde. Kop op!
@Gloriaa ik zag staan dat jouw nod eigenlijk 14/12 is dan heb je al vroeg resultaat joh. Wanneer was jouw eisprong? 
Ik verwacht mijn NOD nog steeds 15 of 16 december... Ik heb wel constant krampjes in mijn buik maar soms weet ik niet meer of ik echt wat voel of dat het tussen mijn oren zit. Ik ga in ieder geval geen vroege testen doen want ik vind dat zo'n domper elke keer.. Nog circa 1 weekje wachten duurt lang.....
Ik zie trouwens bij sommige ook staan dat ze bepaalde periode geen alcohol drinken. Ik drink heel af en toe een wijntje maar zijn daar voorschriften voor wanneer je dat beter niet kan doen haha?
 
 
@ Mariek leuk dat je mee praat! Welkom ? op internet lees je wel veel over vals negatieve testen door te vroeg testen. Vandaar dat ik ook nog paar dagen wacht tot na m'n nod. 
@ Anirbas haha wat leuk die cookies! Mag ik dat idee jatten? ?
@ Gansje volgens mij is het advies geen alcohol meer te drinken zodra je bezig bent met zwanger worden. Tot nu toe heb ik niks gedronken. Sommige zijn daar minder streng mee en dat kan denk ik ook niet direct kwaad. Als ik nu niet zwanger ben zou ik misschien tussen dag 1 van cyclus en paar dagen voor ovulatie wel een glaasje drinken. Maar dus niet rondom de bevruchting of tijdens de wachtweken. Dit is helemaal mijn idee erover hoor. Iedereen is hier anders is en je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. 
 
Terug
Bovenaan