NOD december 2022

Leuk!! Laat even weten hier hoe je man reageerde en hoe je het uiteindelijk verteld hebt! Voor mij is het de tweede zwangerschap. We hebben al een kindje van 3. 
 
Pfff ik ben zo zenuwachtig ? moest net bijna kokhalzen bij een patiënt. Al de hele ochtend misselijk en voel m'n borsten. 
Haha Gloria als reveal aan vriend had ik bedacht om een boek cadeau te geven aan m'n vriend met: je wordt vader! Haha. 
Ik durf nog steeds niet te testen. Morgen NOD en ben ik vrij en dan ga ik de hele dag in bed liggen onder de dekens. 
 
Dankjulliewel meiden! Ik ben voorzichtig blij. In aug ook positieve test na Nod in handen maar deze bleef licht. Moet zeggen dat mijn gevoel nu wel goed zit, zaterdag ga ik testen met cb weken indicatie. Ik hou het ook nog even geheim voor mijn man ? ik heb voor mijn zoontje (bijna 1,5 jaar) een T-shirt besteld met "vind je mij niet stoer? Ik word grote broer!" En dan geef ik hem die test en die moet hij aan papa geven. ?
 
@kaat kan nog alle kanten op! Ben benieuwd of jij die prikjes weer op dag 9 voelt! ??
@joye klinkt goed!! Ben heel benieuwd!
@gloria fijn die cb! Herkenbaar die duizeligheid, naar hè?
Voel me wel oké eigenlijk alleen super erg last van m'n rug en best wel moe, soms voel ik mijn borsten en m'n bil (bekken)
 
Leuk idee met dat shirt TMAAM. Ik heb het mijn man meteen verteld na de test. Geen leuke dingen omheen verzonnen ofzo haha. Wil wel iets leuks doen om het met kerst aan mijn ouders te vertellen. De vorige keer hebben we gewacht tot na de eerste echo maar die valt nu laat en na de feestdagen dus ik denk dat het handiger is om het voor het kerstdiner te zeggen ☺️
 
Terug
Bovenaan