NOD december 2022

Mijn nod is 17 dec of later, afhankelijk hoe ze de groei van mijn eisprong gaan controleren. Dinsdag eerste controle na mijn mk afgelopen maand.
 
Och het zou toch leuk zijn he... Voor iedereen een kerstcadeautje alstublieft ??
Hier nog irritant rustig.. ik ben hard aan symptomen zoeken maar er is weinig..?
 
 
 
 
 
Hi lieve forumvriendinnetjes (leuke naam Minimin). Wat fijn om ook weer van jou te horen en Noenoe, TMAAM en klavertjes. Vorige maand was even pittig.. Maar ben blij dat we weer wat positiever erin kunnen staan, hopelijk gaat dat veel moois brengen. @NVlinder, jij bent inmiddels al bijna bij je NOD, hoe voel je je?
Welkom ook weer voor Lelietje.. wat heb jij ook veel meegemaakt zeg. En voor alle anderen, ook welkom, hopelijk mogen we een mooie kerst krijgen met z'n alle ❤️?
@TMAAM fijn weer deze lijst, ik doe mee met Lelietje en Unwritten. Mijn nod staat ook 17de gepland volgens de app. ??? 
 
Wat fijn dat iederee  er weer wat positiever in staan. Kaat en TMAAM. Mijn NOD is trouwens idd ook de 11e TMAAM! Panda bij jouw ook een hoop gedoe geweest. Zou wat zijn als je nu ook op de 5e positief zou testen ?  Lelietje ik hoop dat december een mooie maand voor je mag zijn na al die ellende. Fijn dat je er weer bent!  Dat plannen is wel een ding ja. Ik wil minder en andere dagen werken.  3 ipv 4 dagen maar denk dan steeds ALS ik zwanger wordt dan hoeft ik dat nu nog niet te doen. Maarja dat ALS duurt nu wel lang. Wil wel een keer de knoop doorhakken. Er is ook gedoe op werk en die kinderopvang blijft ook niet altijd de plekken houden die ik wil.  En mijn oudste is in augustus jarig. Wilde niet vlak daarom heen uitgerekend zijn. Maar zoals Panda al zei op een gegeven moment boeit dat ook niet meer. Dat het maar een keer raak is Lol. Hopelijk vanavond sexy time met hubby. Morgen/overmorgen eisprong.  
Leuk om ook de andere oude bekenden terug te 'zien'! Magzie, Klavertjes, Nvlinder en Danielle en de rest..en alle nieuwe welkom! Hopelijk worden jullie geen oude bekenden ?
 
Ook 11dpo is de test spierwit ☹️. Ben echt een beetje van slag dat ik én nog steeds niet ongesteld ben én negatief test. 
Hier ook heel herkenbaar dat plannen. Mijn oma en mama waren 31 toen ze bevielen, dat lukt bij mij officieel al niet meer (van een voldragen kindje), dus die maand vond ik ook heftig. En verder leek december me altijd een vreselijke maand om uitgerekend te zijn, maar nu denk ik; boeien! Als het maar een keer lukt! ? 
ach, het zullen de hormonen wel zijn dat ik me zo voel... 
 
Aaahh Nvlinder wat balen!! Met welke test heb je getest? Nja nog geen bloed dus blijf positief denken! Ik duim voor je!
Ik zit nu op CD21 en met een cyclus van gemiddeld 29/30 zou mijn eisprong toch echt nu moeten zijn (geweest). Afgelopen dagen dus wel wat last van mijn onderbuik (vooral links), en gisteren hoofdpijn, sinds vandaag zijn de klachten over. Dus hopelijk eisprong gehad?! Vooral omdat ik nu dus een weekend weg ben zonder mijn man, dus gisterochtend voor het laatst seks.. Haha we laten het los, maar houden er toch wel rekening mee ??
Vandaag dus echt veel afscheiding maar niet meer zo doorzichtig slijmerig, eerder wit. Maar echt continu het gevoel dat het stroomt terwijl er dan niks of weinig is. Heel raar!! Wel af en toe een zwaar gevoel in mijn buik, beetje moeilijk te omschrijven. Hmmm.. Ach ja we wachten maar weer af he ?
 
Hi forumvriendinnen!
All I want for christmas is ... ??
Ik had tussendoor wel het lijstje aangepast.
Vanmiddag ov test gedaan en deze was mooi donker, vanmiddag seks gehad en zonet weer ov test gedaan en deze was direct knal positief dus ben nu super vruchtbaar!? ? morgen nog een keer ov test en nog een keer seks denk ik. En dan gaan we het zien (of niet...)
 
Terug
Bovenaan