NOD december 2022

Aaahh Noenoe wat kut!! Knuffel voor jou!
TMAAM waaaahhhh wat een super nieuws!!! Gefeliciteerd!
Nou hoe is het hier... Nog steeds last van onderrug en eerder last van steken in mijn zij ipv echt mijn buik. Verder echt 0,0 afscheiding sinds paar dagen. En soms wat last in mijn liezen. Ik zit op cd33 en er is nog steeds geen bloed!!! Maar ergens ben ik toch de hoop verloren na de negatieve test en verwacht ik toch nog steeds ongesteld te worden.. Maar ja wie weet was het toch te vroeg en was mijn eisprong misschien toch later.. Dan zou het best kunnen toch? Maar ik durf echt nog niet morgenochtend te testen hoor!! Alhoewel het eigenlijk noooit voorgekomen is dat mijn cyclus langer was dan 35 dagen, ook niet tussen de andere zwangerschappen in.. Dus dat vind ik raar. Wie weet heeft de C prik toch mijn hele cyclus overhoop gegooid!! ??
 
Dank je wel TMAAM. CB is meestal wel betrouwbaar toch en deze heeft een  gevoeligheid van 10 mIU/ml. Ga er niet vanuit dat het vals negatief is. 
@Gansje. Ik heb heel strikt gedaan met alcohol enzo de laatste maanden. Laat het nu wat varen. Ben ook wel zwanger geworden in heel wat wildere periodes en nu juist nul komma nul. Dus ja weet ook niet. Rondom bevruchting beter van niet zeggen ze inderdaad. 
Panda wat frustrerend zeg. Misschien dan toch idd die prik.
 
 
[quote quote=10595908]@ Anirbas haha wat leuk die cookies! Mag ik dat idee jatten? ?[/quote]
Haha, tuuurlijk ?. Ik heb dit ook maar gewoon van Pinterest :p.
@Gansje, ik volg JoyE over het drinken. Ik drink zelf ook al een hele tijd vrijwel niet meer, maar ik denk dat af en toe drinken geen kwaad kan. Ik probeer het wel te vermijden na de eisprong.
 
@Panda.. wat spannend voor jou. Ik hoop dat je eisprong toch wat later was voor jou en dat je morgen alsnog positief mag testen. 
@JoyE, ik drink nu ook geen alcohol, maarja vrienden om mij heen zijn wel gewoon zwanger geworden zonder op te letten, dus als t deze ronde niet lukt dan ga ik met kerst en oud en nieuw ook gewoon een drankje meedrinken. 
@Noenoe, lief van je! ?
Leuk meiden al die ideetjes over vertellen van zwangerschap, ik hoop zo dat ik met jullie mag meedoen... Allll I want for christmas is.... ?? 
Ik heb wel echt weer duidelijk prikjes bij mijn baarmoeder, echt precies zoals het voelde in september. Mijn man zei ook al, je doet anders, vrolijker, je voelt precies hetzelfde als toen.? Maarja... het is gewoon afwachten nu. Meer kan ik niet doen. Gelukkig bijna weekend en veel leuke dingen buiten huis plannen haha. Ohhh meiden, voor een aantal een spannend weekend ?
 
 
@Gansjegans mijn eisprong voelde ik op 29 nov. heel duidelijk. Ik heb nog geen cb met wekenindicator gedaan alleen de normale cb digitale. Maar de innesteling voelde ik ook echt maandag 5 dec. ben heel de dag ziek geweest. Maar ben idd ook benieuwd hoe het zo snel al echt duidelijk positief aangaf (heb wel getest met early testen) misschien als ik een normale test gebruik is de resultaat wat minder ? 
 
Ik heb het mijn man verteld haha. Volgens de berekening online ben ik uitgerekend op zijn verjaardag, dus had een anonieme briefje getypt met "We weten dat je graag in de spotlights staat. Aangezien je ook wel een superster bent is dat niet zo erg. 22/08 is je verjaardag en dat is een dag om te vieren. Alleen zul je vanaf volgend jaar je verjaardag moeten delen" dat heb ik in een enveloppe gedaan en gedaan als het bij de post zat. En hij was echt zo van "wie heeft dit gestuurd" begreep er helemaal niks van. In de slaapkamer had ik allemaal ballonnen gezet met een rompertje op bed en mijn twee testen erop. Na de brief heb ik hem naar de slaapkamer gelokt en surpriseee haha. Toen viel het kwartje ? 
 
Wat een positieve testen allemaal super fijn.?
Ik duim mee voor je Panda vervelend als je cyclus zo op hol is.
Over alcohol gesproken ik heb 8 maanden niet gedronken. Deze maand is het allemaal even teveel geworden. Vandaar dat ik heb besloten om de teugels zo gezegd wat te laten vieren en gewoon een drankje mee te drinken met de feestdagen. Hopelijk kan ik het op die manier met kleine dingen een beetje loslaten. Ik heb het dan natuurlijk niet over hele flessen maar 1 of 2 wijntjes bij het eten. Of ik na de ovulatie nog durf te drinken in de cyclus durf ik niet te zeggen. Mijn lichaam je symptomen zijn giga onbetrouwbaar dus weinig uit af te lezen.?✌️
 
Terug
Bovenaan