NOD december 2022

@Kaat haha ja precies dat. Oeh spannend je gaat dan dus wel voor je NOD testen? Met een reden? We moeten veel afleiding zoeken deze week heb je tips haha?
@JoyE vandaag jouw nod wat is de status vandaag?
 
Spannend!!
 
Oh dames wat spannend toch allemaal weer. Ik heb het gevoel dat er dit weekend nog een paar positieve testjes bij gaan komen ?
 
Jeetje Mariek heftig zeg!! Vooral al zovaak en best al een aantal weken :( jij ook voor je 3e kindje dus!
Wat veel berichten er weer bij!
Oohh TMAAM lijkt me heel vervelend als je dan van die krampen/onrustig gevoel in je buik hebt, maar ja er gebeurt natuurlijk ook van alles.
Nou ik zit vandaag weer op cd34 en we gaan nog even door haha. Nog steeds geen bloed!! Elke dag is er weer 1 en krijg ik weer een beetje hoop! Ik wil misschien zondag ochtend gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Maar zit nog steeds 25x per dag op de wc omdat ik denk dat ik ongesteld ben geworden.
Kaat jouw bericht geeft mij dan wel weer hoop!! Je testte dus 4 dagen voor NOD negatief maar 3 dagen voor positief?!! Toen ik afgelopen dinsdag testte dacht ik zelf iets van 11dpo te zijn, maar ja misschien was het dus maar 8/9/10dpo...pfff baal er nu echt van dat ik niet weet wanneer mijn ovulatie was.. Maar goed, elke dag dat we verder zijn en er geen bloed is zal vast positief zijn. Mijn man is er trouwens van overtuigd dat het gelukt is, hmmm.. 
 
@Gansjegans, naar die gouden tip ben ik ook al weken opzoek. Iedereen heeft het over afleiding, maar ik merk dat ik dat behoorlijk lastig vind haha. Vooral veel op pad, lekker wandelen of even naar familie helpt mij. Dat is toch weer even uit huis... 
Ik test voor mijn NOD omdat ik het gewoon wil weten eigenlijk, heb gezegd dat ik dat niet meer wilde doen, maarja aan de andere kant... 2/3 dagen voor NOD zou je al genoeg moeten weten met een early test. Dat geef ook gewoon rust aan mijn hoofd. Ben er anders alleen maar mee bezig haha. 
@Panda, Ja dat was toen in dat topic NOD september, toen had ik jullie nog een berichtje gestuurd dat ik de hoop had opgegeven want een negatieve test om 26 september. Ik werd de volgende ochtend toen een beetje ziekig wakker en dacht, weetje.... die testen van de action zijn toch goedkoop dus doe nog een test. Hij leek eerst wit, dus heb hem toen neergegooid en toen ik uit de douche kwam bleek de test toch positief te zijn... echt zo een filmscene achteraf. Heb toen ook gelijk met CB getest, die gaf toen ook zwanger aan, terwijl ik de dag ervoor ook met CB had getest die negatief was. Dus ja.... het kan echt! Ergens wel fijn dat je de rust had gevonden om niet meer met ovulatietesten bezig te zijn, maar dat maakt het voor jou wel extra spannend de komende periode. Ik hoop gewoon dat je te vroeg was en dat het nog moet komen!! Meestal hebben de mannen wel een goed voorgevoel. Maarja, de mijne wil het zo graag dus die zegt het nu elke maand haha. Hoe sta je er zelf in? 
 
 
@minimin spannend!! Dinsdag testen?
@gansje onhandig dit forum hè? Ik vind het ook heel lastig teruglezen en op iedereen te reageren. 
En wauw! Je hebt al 2 coole jongens! Hoe oud zijn zij? Wat naar zoveel miskramen. Ik hoop dat je gauw een goede zwangerschap tegemoet gaan en dat deze blijft zitten ❤️
@gansje klinkt als dat het 2 maanden terug net niet gelukt is. Kan nog heel goed deze maand! Een week wachten is lang, succes! Jij kan dit. Slim van die ov testen!
@kaat liever zwanger en klachten dan niet zwanger en geen klachten ? probeer het maar positief te zien! Morgen ochtend als die wakker is, vanavond gaat hij voetbal kijken in de kroeg haha!
en ik snap jou heel goed, veel afleiding zoeken! Ik was er ook heel veel mee bezig en toch ook gelukt. Mij hielp dit forum heel erg (dus dank allen daarvoor ?). Bij jou klinkt het ook wel goed hoor, die steekjes en prikjes en de "glow".
@panda blijft toch wel spannend! Hoop het zo voor je!!
 
 
Kaat! 4 dagen voor NOD niet en drie dagen voor NOD wel? O jee haha. Geef me geen hoop hoor. Ik heb 4dgn voor NOD getest. Maar wel met een ultravroeg. Zou dus moeten werken. Maar wat als de innesteling pas op dpo 9 was ofzo. Ik testte op dpo 10. Pffffff hou op schei uit 
Wat een hoop zwangeren trouwens! 5 al! Whoohoo.  
Panda geen bloed geeft moed!
 
@ Gansje ik snap heel goed wat je zegt mbt niet durven jezelf hoop aan te praten. Dat heb ik nu ook..  dat je ovu test negatief is zegt nog niet zoveel toch. Je moet nog best even wachten tot je nod en las dat mensen soms pas paar dagen na nod positief testen. Dus geef je moed niet op! ?
@ Kaat haha je noemt wel echt allemaal symptomen!!! Heb je die normaal ook voor menstruatie of is het nieuw voor je? Ik hoop heel erg voor je dat je lichaam je de juiste signalen geeft ?
@ Panda wat spannend nog voor jou! Had je ook geen eiwit afscheiding gezien? Daaraan zou je nog kunnen voorspellen wanneer je ovulatie was.. hoop op een mooie positieve test voor je zondag!! 
Hier alles rustig. Geen bloed en geen menstruatie krampen oid.. wel nog licht misselijk en voel m'n borsten. Het is niet dat m'n borsten echt pijnlijk zijn maar ik voel ze gewoon de hele tijd, beetje zeurderig gevoel met af en toe steekje. Vannacht ook om 3 uur klaar wakker. Is dat iets met 3 uur? Haha. Maarja kan ook van de zenuwen..
Ik durf nog niet te testen. Ergens kan ik niet geloven/voorstellen dat ik zwanger zou zijn.. heb het nog nooit gehad/gevoeld. Dan twijfel ik ook weer of ik de ovulatie wel goed ingeschat heb of dat m'n nod toch morgen pas is... maarja had dus 24e positieve ovulatietest van CB en 25e eiwit afscheiding. Dan zou vandaag dus 14 dagen later zijn. Menstruatie begint toch niet vaak later dan 14 dagen na ovulatie??  
 
Terug
Bovenaan