NOD december 2022

Ja op 2 Jan. Vind het nog zo ver weg! Volgens mijn eigen berekeningen ben ik dan al 8 weken dus dan zou er al wel wat moois te zien moeten zijn op de echo. Duimen duimen duimen. Leuk hoe je het had verteld Gloria! Een echte verrassing zo!
Mijn zoontje zegt allerlei dingen over dat hij zo graag een broertje of een zusje wil dus het zou zo leuk zijn om het hem binnenkort te kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Ik vroeg laatst: wat lijkt je dan leuker, een broertje of een zusje? En toen zei hij: een baby! ?
 
Oh over het drinken. Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik met oud en nieuw een glaasje gedronken. Achteraf gezien was de bevruchting op 26/27 dec. Ik had toen helemaal niet verwacht zwanger te zijn dus had gewoon wat gedronken. Pas in januari kwam ik er toen achter dat ik zwanger was. Ik heb dat toen aan de verloskundige verteld en zij gaf aan dat dat echt geen probleem is. Dus snap jullie bezorgdheid en zou het zelf na mijn ovulatie nu ook niet meer doen maar de eerste twee weken van je cyclus zou ik gewoon gezellig een wijntje nemen bij het kerstdiner als dat helpt om weer even te resetten! Heb deze cyclus trouwens ook een wijntje gedronken op de laatste dag toen ik ongesteld was. 
 
@mariek heftig hoor 2 miskramen, was je al ver? Jammer dat je nog niet positief test, inmiddels al weer een test gedaan? Heb je symptomen?
@noenoe cb is wel meest betrouwbaar idd maar hoop het toch ergens nog voor je!
@gloria wat leuk!!! ? Wel jammer precies op de verjaardag van je man of maakt niet uit? Groot feest iig!
@zazou wat leuk dat hij er al zo'n zin in heeft! Hij is nu 3 jaar?
Over drinken, ik heb vorige week nog een wijntje gehad en volgens mij 2 dagen voor de eisprong eentje. Normaal drink ik wel een wijntje in het weekend. De man had ook wel beetje opgelet met bier drinken. De volgende ronde zou de eisprong met kerst zijn geloof ik, zou dan gewoon een wijntje drinken. Valt ook gelijk op als ik niet drink, niet dat ik een of andere alcoholist ben hoor maar vind wel gezellig ?
Weer een beroerde nacht er op zitten, knallende koppijn en zeurende pijn onderin.        
 
Goedemorgen allemaal ,
mariekk heftig hoor jeetje ! Hoop snel een postief bericht van jou.
Pandalover en ga je testen ?
Tmaam blijft spannend he! 


ik zit vandaag op CD28 ben beneiwud wanneer ik ongesteld word ik voel precies niks geen zwangerschap symptomen maar ook geen menstruatie symptomen ? lekker duidelijk Hihi we wachten het rustig af
 
ZazouTwee: ?
 
Nvlinder: 29 nov ?
 
Danielle: 30 nov
 
Klavertjes: 5 dec ?
 
Panda: 5 dec
 
Magzie: 6 dec
 
Rch: 6 dec
 
Gebruiker 884: 7 dec
 
Bolleke: 8 dec ?
 
JoyE: 9 dec
 
Anirbas: 10 dec ?
 
Gebruiker 1010: 10 dec
 
Mariek: 11 dec
 
TMAAM: 11 dec ?
 
Noenoe: 11 dec ?
 
Minimin: 13 dec
 
Gloriaa: 14 dec ?
 
Gansjegans: 15 dec
 
Lelietje: 17 dec
 
Unwritten: 17 dec
 
Kaat: 17 dec
 
Junidochter: 19 dec 
 
Keira: 29 dec
 
Zit op m'n telefoon en vind het dan lastig om op iedereen te reageren. Hopelijk snel meer positieve testen. 
Heb in totaal drie miskramen gehad en dan afgelopen jaar twee kort achter elkaar. We hebben twee coole jongens en tussen de jongens in ook een miskraam. 
de eerste miskraam dit jaar was met ruim zeven weken. Kloppend hartje gezien maar te klein voor de duur vd zwangerschap. Week later was het gestopt. En de miskraam daarna met ruim 9 weken. 
nog niet getest nu. Verwacht m'n menstruatie ergens zondag ofzo. Weet het ook niet precies. Durf ook niet te testen haha. 
 
Jeetje wat heftig Mariek! Ook nog best wel laat toch? Die miskramen. Nou extra duimen voor jou dat het deze keer wel weer mag lukken!! ?????
 
@Mariek heftig zeg hopelijk snel een mooi bericht voor jou! Wat je zegt trouwens ik vind het soms ook lastig om op alles te reageren omdat het niet zo overzichtelijk is op je telefoon haha.
@Panda ik ben ook heel benieuwd hoe het vandaag bij jou er voor staat. Veel goeds  jou kant op! J
Bedankt allemaal voor de reacties op drinken. Ik denk dat ik dit weekend ook wel die 2 glaasjes wijn laat staan, maar inderdaad als het deze ronde niet zo is dan ga ik met de feestdagen wel een gezellig drankje mee drinken. Blijft denk ook ergens gevoelskwestie…
@Kaat en hoe is jou dag vandaag? Nog steeds niks?
@ Gloriaa bizar hoe goed je dat hebt gevoeld en het dus ook nog is helemaal goed hebt aangevoeld. Wij zitten met onze cylcus heel vlak bij elkaar maar ik durf het echt niet aan om te testen.
Ik heb trouwens de laatste 2/3 dagen een soort krampen/ steken onderin mijn buik. Twee cyclus geleden heb ik ook wel zoiets gehad maar toen heb ik een tussentijdse bloeding gehad van 2 dagen en werd ik uiteindelijk een paar dagen later ongesteld. Op het moment niks van bloed te zien. Soms denk ik zou het misschien deze maand zo zijn maar ergens wil ik mezelf ook geen hoop aan praten…. Blugh nog een week wachten ik haat deze wachtweken, net zoals jullie allemaal. Ik heb ook nog een ovulatietest gedaan (ja ik weet dat deze niet zijn om een zwangerschap te bevestigen) maar ik lees dat sommige ook een positieve ovulatietest hebben als ze zwanger zijn. Op de een of andere manier voelt dit minder definitief voor mij dan een zwangerschapstest. Maar helaas deze was gewoon bijna wit (heeel licht streepje maar dat heb ik de dagen voor mijn eisprong ook). Toch is daardoor alle moed weer in mijn schoenen gezakt…… Ik moet gewoon nog een weekje geduld hebben denk ik.
 
Terug
Bovenaan