NOD december 2022

Vraagje, iemand ervaring met paarse cb ovulatietesten? Ik had dus vorige cyclus op dag 13 gelijk piekvruchtbaarheid, mr vertrouwde het niet helemaal dus met Action ovulatietest vergeleken en die was negatief.. verder door getest en vervolgens pas op dag 22 positieve ovulatietest van cb en Action... heel vaag van die dure testen. Daarna dag 36 ongesteld dus die eerste was echt vals positief. Mr werd dus een hele onzekere cyclus
 
@TMAAM, dat is zeker waar!!! Het feit dat je zwanger bent is natuurlijk al helemaal geweldig? leuk, heel benieuwd hoe je man reageert!! 
@Noenoe, ja echt... ik had denk ik dezelfde test. Ook CB ultravroeg (6 dagen van te voren) maar die was dus 4 dagen ervoor negatief, volgende dag positief dat was 12dpo ong ?. Dus het zegt nog niet heel veel... ga je nog een keer testen? Hoe voel jij je nu? 
@JoyE, het is allemaal hetzelfde eigenlijk voor mij, kan er maar moeilijk onderscheid tussen maken merk ik. Heb wel altijd PMS klachten. Daarom ook al die maars.. ?. 
vaak zit er 14 dagen tussen ja, kan ietsje langer zijn natuurlijk, maar als je nog niet ongesteld bent nu kan je testen natuurlijk!! Tot wanneer wil je wachten? 
 
@AnnaW, geen ervaring met de paarse testen. Wel de roze. Maar die is altijd eerder positief dan die van de action omdat deze de 2 meest vruchtbare dagen aangeeft. Vaak is de 2de dag dan mijn piek met de action test. Wel apart dat er bij jou zoveel tijd tussen zat.... ?
 
@AnnaW ik gebruikte de eerste maand ook de CB ovulatietesten alleen ik ben meer fan van de ovulatietesten van sensitest omdat je dan echt de streepjes goed met elkaar kan vergelijken. Ik heb de tweede maand ze namelijk naast elkaar gelegd en ik kreeg bij CB een smiley terwijl de sensitest de dag ervoor veel donkerder was. Het klopt wel alleen met de ovulatietesten van sensitest vind ik het nauwkeuriger :)
 
@ZazouTwee, zo cute van je zoontje. Hij wodt vast en zeker een geweldige en trotse grote broer. En spannend 2 jan. is nog wel een beetje ver idd, maar geniet ondertussen lekker van het wondertje in je buik die lekker aan het groeien is. Komt helemaal goed!
@TMAAM, nee vonden we beiden niet echt erg. Hij was zelfs blij erom haha en precies wat je zegt wordt dan een groot feest ieder jaar. Hoe is het verder met je, heb je het al aan je partner verteld ?
@Gansjegans, ik voel je echt hoor! Ik ging testen met de instelling zal toch niet zo zijn, zo zou de teleurstelling ook wat minder zijn XD. Ga je wachten op je NOD of ga je toch eerder testen?
Oh zo spannend voor derest Panda duim heel hard voor je!
Noenoe kan dus idd maar eens zo zijn dat je te vroeg had getest, spannend!
JoyE hoe is het met jou?  
 
@Gloriaa haha ja maar zelfs als ik ga testen en ik zeg tegen mezelf het zal niet zo zijn ben je alsnog teleurgesteld... maar inderdaad ik las net ook soms kan je het maar misschien beter weten en heb je voor deze maand weer rust. Ik heb nog 1 early test in huis liggen en eigenlijk heb ik tegen mezelf gezegd dat ik deze pas een keer ga gebruiken als mijn menstruatie niet komt. Ik ben in augustus gestopt met mijn pil en sindsdien elke maand netjes regelmatig 25/26 ik heb tot nu toe nog niks anders gehad. Dus in principe als ik ga testen pas 17 december haha. Maar als ik dan naar jou kijk denk ik wow bizar wij zitten namelijk echt zo dichtbij elkaar.
 
Oehh maar Noenoe jij bent dus nog niet ongesteld maar had alleen negatieve test? Zitten we gezellig in hetzelfde schuitje dus, grr! Maar wie weet.. Wat Kaat zegt geeft inderdaad wel hoop!! Je weet nooit of eisprong toch later was en /of innesteling later.. Ik denk er elke minuut anders over. Had net high tea en ik ben me nu toch een partij misselijk. Dat ben ik sowieso met vlagen. TMAAM waar voel jij het in je buik? Ik heb nu dus best wel krampjes /steekjes achter mijn schaambot, echt heeeel laag. En nu ook koppijn pfff.. Maar dat heb ik dus meestal voordat ik ongesteld wordt. Zucht ik vind het zo spannend!!! Echt een soort van tussen hoop en vrees in of zo.
Wat Gansjegans inderdaad zegt, ik kan ook denken van nou ik test en ga uit van negatief, maar als hij dan ook echt negatief is voelt het toch als definitief of zo... Ik moet denk ik zondagochtend toch maar gaan testen, of morgenochtend... Dan is het dag 35. Dat is het langste wat het ooit geweest is. Maar ik ben zo bang voor een negatieve test. Zo stom. Bij de andere zwangerschappen kon ik niet wachten met testen en nu ben ik alleen maar bang voor teleurstelling, maar dat heeft ook echt te maken met de vmk denk ik.. 
 
Terug
Bovenaan