NOD december 2022

@Unwritten, het kan innestelingsbloed zijn als het nu alleen nog maar bij het afvegen is! Je zit nu toch ook rond 9 dpo? Is vaak wel gemiddelde voor innesteling. 
@Panda, ik begrijp helemaal wat je bedoelt met die testen.. het blijft spannend, zeker na zo een miskraam. Maar als je in je vorige zwangerschappen ook niet echt ziek was, zou ik er vooral van proberen te genieten. Een streepje is een streepje. Misschien nog één keer voor je gevoel en daarna loslaten? 
Het geeft mij ergens ook wel hoop dat jullie een beetje "ongesteldheids" achtige krampen voelen. Ik had het vanochtend en nu weer weggetrokken. Zo blij als het volgende week vrijdag is. ?
 
Zo even 5 pagina's teruglezen en reageren haha.
Lelietje waaaahhh gefeliciteerd!!! Wat onwijs fijn en toevallig ook weer dat we dus weer tegelijk een positieve test hebben! En nu hopen dat het deze keer wel goed gaat! Wow jij hebt dan wel vroeg een positieve test als je NOD pas de 17e is? Waarschijnlijk was ie dan toch eerder!
Noenoe ik hoop het ook zo voor jou en als je nog steeds niet ongesteld bent zou het toch gewoon kunnen! Ik testte dinsdagavond ook negatief en had alle hoop verloren, maar ja uiteindelijk gisterochtend toch positief..
Unwritten spannend ook voor jou! 9dpo is wel echt vroeg voor een menstruatie. Kan de medicatie er nog mee te maken hebben? Als je normaal nooit tussentijds bloedverlies hebt is het misschien toch wel een goed teken!
Mariek het blijkt vaker zo te zijn na een miskraam dat je cyclus korter is of juist langer. Wie weet is hij nu wel weer 33 dagen zoals daarvoor en was je nog te vroeg met testen?!
TMAAM toch best fijn om te voelen dat je lichaam hard aan het werk is haha! Ik moet zeggen dat bij mij de vermoeidheid dus nog best mee valt, alleen 's avonds val ik op de bank in slaap. Hoe ver zit jij nu met eigen berekening? Volgens mij beginnen de "echte" klachten ook vaak pas met 5/6 weken.. Ik merk wel trouwens dat de koffie bij mij steeds minder goed valt! En dit herken ik van mijn andere zwangerschappen.
ZazouTwee ohh dat naar binnen gluren zou zoooo fijn zijn!! 
Gansjegans ook super spannend voor jou! Hopelijk met een early al positief. Toch zweer ik bij de kruidvat 2v5 hoor. Die is bij mij alle keren aantal dagen voor NOD al positief geweest. 
Kaat bij jou klinkt het echt super goed! Het lijkt alsof jij dezelfde kwaaltjes/symptomen hebt als de anderen met een positieve test. Ik duim voor je!!
JoyE zooo grappig!! Ik dacht dus echt serieus precies hetzelfde! Als er al zoveel zwanger zijn dan zal ik heus niet zwanger zijn, omdat het aantal positieve testen dan veel hoger ligt dan het gemiddelde, hahaha! 
Zo ik ben geloof ik weer bij hahaha..
Toch voelt het voor mij nog steeds heel onwerkelijk, hebben jullie dat ook? Ik voelde dat bij mijn andere zwangerschappen volgens mij ook (pas na de eerste echo voelde het echt), maar nu na die vmk denk ik wie weet is dat onwerkelijke gevoel wel een teken dat het niet goed zit of zo.. Pfff.. Of toch de angst dat het misgaat en nog een slag om de arm houden. Zit vandaag op CD36 (ja zo tel ik dus nog steeds..) en vmk kreeg ik met CD38, dus merk dat dat voor mij wel een mijlpaal is. 
Wat betreft kerst vind ik het dus wel lastig merk ik. Mijn familie zou ik het aan de ene kant wel willen vertellen. Hebben we de vorige keer ook meteen gedaan omdat we toen uit eten gingen, maar ja 2 dagen later ging het mis. Sorry ik ben echt een beetje bijgelovig. Erg he. Net zoals dat ik vanmorgen toch weer dacht oh het is zondag ik word vast alsnog ongesteld. Pfff. Ik krijg hier nog trauma's van! Maar goed, mijn schoonfamilie wil ik het eigenlijk echt nog niet vertellen (zij weten ook niet van de vmk en heb slechte band met ze), dus dan wellicht toch maar een licht griepje/misselijkheid faken, haha. 
 
ZazouTwee: ?
Nvlinder: 29 nov ? 
Danielle: 30 nov
Klavertjes: 5 dec ?
Magzie: 6 dec
Rch: 6 dec
Gebruiker 884: 7 dec
Bolleke: 8 dec ? 
JoyE: 9 dec ?
Anirbas: 10 dec ?
Gebruiker 1010: 10 dec
Panda: 11 dec ?
Mariek: 11 dec
TMAAM: 11 dec ?
Noenoe: 11 dec ?
Minimin: 13 dec
Gloriaa: 14 dec ?
Gansjegans: 15 dec
Lelietje: 17 dec ?
Unwritten: 17 dec
Kaat: 17 dec
Junidochter: 19 dec 
Keira: 29 dec
 
Magzie ben benieuwd of jij nog getest hebt! Ben even kwijt wanneer je terug zou komen van paar dagen weg.. Maar zoveel dagen overtijd zou toch een goed teken moeten zijn lijkt mij?! 
 
En Minimin! Hoe is het met jou? Wanneer ga jij testen?! Misschien heb je het ergens gezegd voor de 5 pagina's die ik net terug gelezen heb, sorry dan..
Toch best handig zo'n NOD lijstje haha! 
 
Wat ben je nog lief betrokken Panda, ik ga je echt missen als ik niet zwanger ben en door moet naar nod januari haha. Ik ga alle zwangeren van deze groep missen natuurlijk, vind dit echt zo een fijn groepje en jullie zijn echt een enorme steun, dankjulliewel daarvoor ❤️
Heb vertrouwen dat het goedkomt lieve Panda, je hebt allemaal mooie klachten tot nu toe en geniet er nog maar van, want soms is dat in week 6 echt al heel anders. Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat dit keer en dat je kleintje gewoon lekker goed blijft groeien.
Maar ik begrijp je spanning en trauma's, denk dat ik dat zelf ook echt zou hebben ?. Maar nog 2 dagen en dan heb jij weer een mijlpaal bereikt. En met kerst ben je daar ver over heen. Snap wel dat je het je schoonfam niet vertelt als je er niet echt een band mee hebt, dan wil je zelf eerst een goede echo gezien hebben denk ik? Heb je die al gepland? ?
 
 
Kaat ik ga dan met je mee naar januari! :)
Maar nog geen bloed hier pfff. NOD is vandaag. cd 29. Laatste maanden was ik al met cd27/28. 
Vandaag kerstboom gehaald. Die moet nog opgetuigd worden. Lichtjes binnen en buiten. Badkamer moet nog schoongemaakt worden. Tig wassen opvouwen. In ieder geval afleiding genoeg vandaag lol
Ja echt huh .. dat had ik ook in mijn hoofd. Statisch gezien zoveel zwangeren hier dat kan niet maar het kan toch! Gelukkig.
Panda doe vooral wat goed voelt voor jou. Snap echt ook dat je nog voorzichtig bent en angst heb. 
 
Terug
Bovenaan