NOD december 2022

@ Kaat.. ahhh ik snap je gevoel hoor! Ik had ook allerlei passende symptomen en dacht echt dat ik mezelf voor de gek aan het houden was. Durfde daarom ook niet te testen. Ik dacht misschien ben ik schijnzwanger ofzo..  In deze groep waren ook al zoveel meiden positief dat ik dacht dat het statistisch gezien ook onwaarschijnlijk was dat ik ook zwanger zou zijn.. maar toch is het wel zo!! Wat ik wil zeggen: geef de hoop niet op! 
 
@JoyE, zo lief van jou! Inderdaad statistisch gezien lijkt het mij gewoon zo onmogelijk haha. Maar ik zal hoop houden tot de test volgende week echt zegt dat het niet zo is. ?
@Gansjegans, spannend! Dat is al best snel! Ik ben heel benieuwd ?
Ik stond vanochtend op met echt menstruatiekrampen... dus hoop houden vind ik lastig nu, maar goed, wie weet verbaast het me. Ik ben wel ietsje minder optimistisch nu ?. Ben benieuwd of ik misschien al eerder ongesteld ga worden, want dat is een beetje hoe het voelt.. 
 
Joehoeee forum vriendinnetjes! Hoe is het met iedereen? Ik heb nog steeds wel af en toe soort van steken /krampen helemaal onderin mijn buik en in mijn zij. Jij ook nog steeds TMAAM?
Ik vind dat dus zo eng, ik denk elke keer ik word toch ongesteld.. Maar als ik dan dus niks voel vind ik het ook weer niet fijn haha. Ik had van de week af en toe last van mijn borsten maar nu dus weer helemaal niet. Pfff.
En hoe vaak testen jullie nu nog (aan degene met een positieve test)? Ik heb nog 2 kruidvat 2v5 liggen en denk dat ik morgenochtend sowieso weer test.. Ik denk dat dat dan toch ergens mijn NOD is. Zucht ik ben dan ook weer zo onzeker of zo'n streepje wel duidelijk genoeg is.
En hebben jullie al nagedacht hoe jullie dit met kerst gaan aanpakken? Hahaha ik dacht ineens ooohh dan zit ik denk ik op 6 weken, eigenlijk wil ik het nog niet vertellen maar bij allebei de kerstdagen maakt een stel een gang, pfff dus niet in de hand wat er gemaakt wordt.. Maar ach luxe problemen dit he. Ik vind het allemaal prima haha. Ik dacht zelfs al, al moet ik 12 weken kotsen het maakt mij niet uit! ? Weet niet of ik dat na een aantal dagen dan nog zeg maar goed. Bij mijn zwangerschappen van mijn zoontjes voelde ik mij de hele zwangerschap heel goed eigenlijk, op bekken klachten na 
 
Hier hetzelfde met kerst. Wij gaan het daarom met kerst alvast aan mijn ouders vertellen. De vorige keer hebben we gewacht tot na de vitaliteitsecho maar nu valt kerst daar dus nog tussen. De andere kerstdag denk ik dat het wel te verbergen is maar we hebben besproken dat we er niet over gaan liegen. Dus lukt het om het geheim te houden dan is het mooi, maar zo niet ook prima. Ik merk dat ik daar bij de tweede wel wat anders in sta dan bij de eerste. Ik had toen echt het idee dat heel groot op mijn voorhoofd stond: ik ben zwangerrrr! En we wilden het echt pas na de termijnecho aan de hele wereld vertellen. 
 
Ik ben toch echt bang dat ik ongesteld word. Met afvegen roodachtig verlies maar verder niet. Maar toch weet ik het even niet. Loslaten zeggen ze dan.. 
 
@ Panda ik heb die krampen ook af en toe. Steek ook bij hoesten of onverwachte beweging. Volgens mij is dat helemaal normaal. Qua testen; tsja ik voel elke dag m'n borsten groeien, misselijk, pijn in onderrug, niet ongesteld.. dus nu geen reden om weer te testen. Streepjes hier waren ook heel duidelijk. Maar las ergens dat ze aanraden om week na nod nog een keer te testen, dus dat doe ik dan wel denk ik. En misschien nog een met wekenindicator. Maar als je streepje nog niet super duidelijk was snap ik het wel! En je hebt ze toch liggen. 
Wij hebben het gister wel al aan onze ouders verteld. Mocht het misgaan ook fijn als ze kunnen steunen. Met kerst vertellen we het onze broers en zus.. we hebben dan indd nog geen echo gehad maar ook gek om niks te zeggen terwijl het zo leeft bij ons! En zij kunnen ook steunen mocht het misgaan. 
@ Unwritten oh wat spannend! Hoeveel dpo ben je? Kan het innesteling zijn? Duimen voor je!!! 
 
@JoyE pas 8dpo. Dag 24. Heb letrozol gehad ivm onregelmatige cyclus en weet na mijn vmk dus nog steeds niet precies wat regelmaat is. Arts zei dat as zaterdag mijn NOD is. Ga tachtig keer naar de wc vandaag, laatste keer was weer niks te zien maar vanochtend bij het opstaan zakte mijn moed weer tot in de kelder. Zou wel sterk zijn om twee cycli achter elkaar zwanger te zijn maar het zou wel een mooi kerstcadeau zijn. 
 
Terug
Bovenaan