NOD december 2022

Nou Kaat ik beschouw jullie echt als forum vriendinnetjes hoor!! En als jullie niet zwanger zijn deze ronde (maar ik hoop echt zo van wel!!) dan blijf ik lekker mee lezen en schrijven in NOD januari! Jullie komen niet van me af haha!
Maar Noenoe dat lijkt toch hartstikke goed dan als je normaal gesproken al een paar dagen geleden ongesteld had moeten worden!!
Blijkbaar is deze periode van het jaar wel een vruchtbare haha!! 
 
Misschien kan ik dit beter in het "zwanger zijn" topic zetten, maar net wat ik eerder zei, ik voel met jullie gewoon een band. Ik zit dus heel erg te twijfelen.. Ik heb me nog niet aangemeld bij de verloskundige, omdat ik het dus nog steeds heel onwerkelijk vind maar ga dat aankomende week wel doen. Ik denk dat ik me donderdag aanmeld dan word ik waarschijnlijk vrijdag gebeld.. Zit in in ieder geval niet op het werk haha.
Maar ik heb dus een dilemma. Bij de verloskundige plannen ze de eerste echo tussen 7 en 8 weken (weet ik van de eerdere zwangerschappen). Op zich dus al best vroeg maar ik zou zo graag al met kerst (als we het zouden vertellen aan mijn familie) willen weten of het hartje klopt. Nu zit er bij ons in de buurt een hele kundige ervaren verloskundige met eigen praktijk die vanaf 6 weken al echo's doet. En ik zou dus voor 24dec daar een afspraak kunnen maken, zag ik net online. Echter is dat dus echt rond de 6 weken waarschijnlijk en niet heel veel langer.. Hmm dus dan ben ik weer bang dat er straks geen hartje klopt terwijl dit misschien nog niet perse slecht is, en daardoor mijn kerst verziekt is. Aan de andere kant, als alles wel goed is is mijn kerst 10x zo mooi en heb ik een beter gevoel over het vertellen.. En hij zal er toch wel overtuigd zijn dat dit kan want er staat echt specifiek vroege echo vanaf 6 weken maar ja.. 
Wat zouden jullie doen? 
 
@Noenoe, heb jij nou wel al een test gedaan? Of wilde je nog wachten?? 
@Panda, gezellig, dan ben je er toch een beetje bij en kan je ons mooi updates geven ?
Ik heb na die menstuatiekrampjes vanochtend eigenlijk vandaag verder alleen maar last gehad van mijn darmen die het moeilijk hadden. Echt weer best heftig. Beetje misselijkheid, maar ik denk dus ook wel dat dat daardoor komt haha. Bij lang staan voel ik wel me rug en af en toe wat prikjes.. maarja... dit zegt allemaal niks over zwangerschap. ? 
Ik voel me wel echt heel goed in me vel... mijn man vroeg vanmorgen: "heb je een zwangerschapstest gedaan." (Die heb ik wel gedaan maar was helemaal negatief nog haha) Maar goed hij zei, je bent zo huppelig en happy, je bent gewoon zwanger hoor hahaha (hopelijk toch een beetje zwangerschapsglow? ???
 
@Panda.. hier heb ik ook al over zitten nadenken voor mezelf hahaha. Ik zou zelf bij 6,5 een echo doen. Dan klopt het hartje meestal wel.. maar goed jij weet denk ik niet helemaal zeker wanneer het eitje bevrucht was? 
Snap het dilemma met kerst wel... je moet echt doen wat goed voelt voor jou ❤️ en anders heb je sowieso een foto voor oud en nieuw en mss een beter gevoel?
Meestal willen ze sowieso na een mk een vroege echo plannen ivm vitaliteit en plek. 
 
Ahh Minimin, wat ken jij je lichaam goed zeg! Ergens fijn dat je het al voelde aankomen. Tot in het volgende forum. Nu lekker rustig aan ?
 
Pfffff... ik voel me even heel onzeker. M'n lichaam voelt wel zwanger, ik voel me buik, rug en hoofdpijn. Maar na de vmk toch wel banger dat het mis gaat. Bij mijn zwangerschap van m'n zoontje was ik gelijk overtuigd, 2 dikke strepen met een kruidvat 2v5 test. Ik ga morgen nog testen halen en dan van de week nog eens testen en hopelijk 2 duidelijke strepen, die heb ik nu even nodig merk ik. 
Bij de vmk begon het bloeden/de menstruatie op de 30e dag. Zit nu op dag 31. 

@panda ik hoop idd toch voor kerst nog een vroege echo te hebben maar wat je zegt, mochten ze niets vinden dan is kerst iets minder mooi 
 
Terug
Bovenaan