NOD december 2022

@ Panda hahaha ja dat heb ik ook! Ga denk ik blaasontsteking ook maar als excuus gebruiken haha. Het voelt steeds nat en dan denk ik oh no! Maar gelukkig niks behalve afscheiding. Misschien toch inlegkruisjes gaan gebruiken.. ik ben indd ook nog niet erg moe! Grappig want ik heb dus savonds echt meer klachten (vooral borsten/tepels) dan overdag. Savonds ben ik dus steeds gerustgesteld ?
 
Ik lees al een tijdje mee maar heb nog niet eerder een reactie geplaatst. Mijn NOD is 16 december. Vandaag kon ik het niet laten en heb ik een early test van de Etos gedaan, deze leek heel licht een tweede lijntje te geven. Morgen zal ik testen met de Clear Blue. Durf nog niet te veel hoop te hebben. Spannend ?
 
@lucky, welkom ook! Spannend ook zeg voor jou. 3 dagen voor je NOD al een streepje lijkt me positief, hopelijk loopt deze morgen voor je op ?
 
Vanmorgen opnieuw getest met de early van Etos en nu een duidelijker lijntje, al is die nog licht roze. Ik durf er inmiddels wel vanuit te gaan ?
 
Ik kom af en toe nog kijken hier maar zit nog steeds in de wachtstand. Had gisteren licht bruinverlies. Dacht nu komt het. Maar nee. Niks nada. Bruinverlies heeft niet doorgezet. Geen bloed Geen positieve test. CD 32. Is toch raar!  Ga  vandaag maar weer een vroege test halen. 
 
@Noenoe, pffff... dat is wel echt heel vreemd ?. Zo vervelend ook om maar af te wachten.
Hopelijk komt er wat uit de early test. Hoelang was je cyclus normaal ook al weer? 
 
Terug
Bovenaan