NOD december 2022

ZazouTwee: ?
Nvlinder: 29 nov ? 
Danielle: 30 nov ?
Klavertjes: 5 dec ?
Magzie: 6 dec ?
Rch: 6 dec ?
Gebruiker 884: 7 dec
Bolleke: 8 dec ? 
JoyE: 9 dec ?
Anirbas: 10 dec ?
Gebruiker 1010: 10 dec ?
Panda: 11 dec ?
Mariek: 11 dec ?
TMAAM: 11 dec ?
Noenoe: 11 dec ?
Minimin: 13 dec ?
Gloriaa: 14 dec ?
Gansjegans: 15 dec ?
Lelietje: 17 dec ?
Unwritten: 17 dec ?
Kaat: 17 dec ?
Junidochter: 19 dec 
Keira: 29 dec
 
Gisteren ging het hier over een eigen groepje voor de dames die zwanger zijn. Wat mij betreft liever op het forum dan whatsapp. Dat wordt snel heel druk. 
Nu zijn er hier op het forum al twee groepen met Uitgerekend Augustus 2023 als titel. Is het een idee om een groep met een andere titel aan te maken waar de zwangeren uit onze groep uiteindelijk  allemaal in verder kunnen kletsen? Ik vind het een beetje veel om alle groepjes bij te houden maar wil graag met jullie verder kletsen!
 
Omg wat een hoop positieve berichten! Gefeliciteerd Gansje en Rch ??!!
 
Ik heb mijn 1e echo pas 9 januari, dus dat wordt nog even afwachten. Voel me redelijk goed. Alleen heel erg moe en soms nog wat duizelig. Hoe is het met derest? @ZazouTwee ik vind dat wel een goed idee ja, om verder te kletsen in een nieuw topic. Ik zag die van uitgerekend in augustus ook, maar veel nieuwe mensen die al wat gesprekken samen hebben gevoerd, wat het voor mij ook lastig maakte om te volgen haha.
 
Wow wat weer veel berichten erbij haha. Het lukt me niet meer om op alles te reageren haha! 
@gansje Jeeeeej!!! Gefeliciteerd!! ?
Jeetje zeg dit is echt een goede maand voor veel van ons! 
Ik vind een app groepje goed maar via forum ook. 
Hoe is het met iedereen? Hier best goed! Af en toe wat krampjes. Klachten van borsten en misselijkheid en onderrug die wisselen een beetje. Maar nu pas 4 weken en 2 dagen dus zal nog wel meer klachten gaan krijgen. Ik heb ook het gevoel dat ik steeds nat ben vanonder, meer en waterige afscheiding denk ik. Hebben jullie dat ook? 
Ik mag 6 januari voor de eerste echo ?
 
Ik heb voor deze groep zwangere meiden een forum aangemaakt:
https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/forumvriendinnetjes-dec-uitgerekend-augustus-2023/
Zullen we daar elkaar op de hoogte houden van onze afspraken bij de vk en vorderingen? Dan kunnen we hier af en toe nog meelezen met de meiden die zwanger willen worden en zij ook met ons. 
 
 
 
Ik had denk al een week niet meer op het forum gekeken maar het is niet meer bij te lezen haha. Maar wat veel positieve berichten! Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Hier wordt aankomend weekend spannend, zou zondag kunnen testen. Dat is dag 25 en toen hadden we in september een positieve test te in de handen. Er van uitgaande dat mijn lijf mijn cyclus weer heeft opgepakt na de miskraam, maar dat gevoel heb ik wel. Hopelijk kom er nog veel positieve testen bij deze maand, we zijn immers nog maar op de helft :)
 
Wauw, wat zijn we al met veel deze maand! Proficiat aan alle nieuwe zwangere dames ? Het zijn er te veel om op te noemen ?
Aan degene die een negatieve test hebben deze maand, veel goede moed! Blijf positief en hopelijk krijgen jullie ook snel een cadeau! ?
Zoooooo spannend voor degene waar de NOD nog moet komen!! Veel succes!
 
Waaaaahh Gansjegans!! Gefeliciteerd!! Wat super zeg!! ?
Ik voel me eigenlijk ook nog best wel goed. Soms wat gevoelige borsten en nog steeds wel steekjes maar het zijn meer mijn liezen die ik voel. Qua energie zit ik eigenlijk ook nog wel goed. Aan de ene kant heb ik liever kwaaltjes hoor, maar volgens mij komt dat meestal pas met 6 weken al had ik vanaf dat moment alleen last van vermoeidheid bij mijn andere zwangerschappen. Ik zit nog steeds regelmatig op de wc. Ik denk dat mijn collega's inmiddels denken dat ik een blaasontsteking heb hahaha.
JoyE jaaa ik heb ook veel afscheiding!! Soms waterig, dan ben ik meteen in de stress want dat heb ik normaal voor mijn menstruatie, maar het wisselt het echt dikke witte afscheiding. Heerlijk haha! Maar daardoor voel ik dus ook van alles waardoor ik weer snel richting wc ga ?
 
Terug
Bovenaan