NOD december 2022

@Rch, toch nog!!! Wat goed, gefeliciteerd ??. 
@Panda, ik sta wel open voor zo een groepje, maar geen idee hoe andere het zien en anders zo een groep op forum zwanger zijn, dat we alsnog contact kunnen houden! 
4,1 week alweer ben je! Zo een knietje kan nog geen kwaad inderdaad, zit allemaal nog goed achter het schaambot.
Ik ga denk ik woensdag of donderdag weer testen met action test, hopen dat de test bij mij ook mooi gaat oplopen tot de NOD. ? ik wil op mn nod of net daarna zo een wekenindicator doen als alles goed oploopt en dan wil ik stoppen met testen. Vind het echt ook net zo spannend en wil nu alles extra goed doen en opletten op alles wat ik eet en drink ??
 
Wauw, super gefeliciteerd aan alle zwangeren!!! Wat super leuk zeg ?. Bizar veel in één maand! Ik vind dat overzichtje wel heel leuk om te zien met al die vrolijke feesttoetertjes! Hopelijk komt er nog meer goed nieuws aan, want het is pas 12 december... ?
 
Ik heb echt werkelijk geen idee meer waar ik nu in m'n cyclus zit, zo frustrerend. Ik ben pas in oktober gestopt met de pil hoor, maar toch. 1e keer normaal ongesteld geworden, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet of de 2e keer nou wel of niet telde. Het zal wel door het ontpillen komen, want als het geen ongesteldheid was, dan zou ik nu zwanger zijn en dat voel ik me niet. Mijn hoofd denkt soms van wel, maar dat komt denk ik door alle positieve verhalen hier. Je kunt toch niet zwanger zijn als je ovulatietesten negatief zijn of ...? Ik snap dat een ovulatietest geen zwangerschapstest is, maar op die manier kwam ik er in 2021 per toeval achter dat ik zwanger was. Ik had m'n ovulatie niet gevonden, dus dacht dat ik een cyclus had overgeslagen en tegen de tijd dat ik ruim op tijd wilde beginnen met ovulatietesten gebruiken, was die dus positief!! Maar vorige maand had ik op 15 november een positieve ovulatietest en 5 of 6 dagen (!) later had ik een ienieminie beetje bloedverlies bij afwegen. Mega korte lf dan toch? Dat 'bloedverlies' was een paar dagen zo. 1x leek het iets meer, maar ik had voldoende aan een inlegkruisje en dat is normaal niet zo. Vreemd toch? Zal dat door het ontpillen komen? Zwanger zijn kan toch niet als m'n ovulatietesten negatief zijn? Ik gebruik van die roze digitale clearblue testen met smiley en sinds 30-11 doe ik ongeveer om de dag zo'n test, maar allemaal negatief tot nu toe... Help :). Ik snap dat ik zekerheid heb door een zwangerschapstest te doen, maar dat durf ik niet, omdat ik "weet" dat die negatief is en dan heb ik liever de teleurstelling van ongesteld worden.
 
@kaat nee ik wil volgende week al het liefst! ? ze wou nog een week later, 12 januari. Ik ben toen de eerste keer bij m'n zoontje ook met 7w en nog wat geweest dus nu mag ik 5 januari.
Jij denk ik toch ook zoiets? Of mag jij wel al eerder? Ik heb vannacht wel gedroomd dat ik ergens eerder terecht kon ?
 
@Gansjegans, WAUW!!!! Gefeliciteeerd ???? wat een super maand is dit dan!!! Allemaal mooie kerstcadeautjes ?
@TMAAM, ik moet de vk nog bellen om uberhaupt te vertellen dat ik zwanger ben, vind het spannend,wanneer heb jij gebeld? Gelukkig kon je wel eerder 12 jan was echt laat...?
 
Terug
Bovenaan