NOD december 2022

@Noenoe Mijn cyclus is gemiddeld ook 28 dagen en vorige maand opeens 31 dagen..helaas toen toch ongesteld geworden. Hopelijk voor jou toch een positieve test!
Ik heb als t goed is vandaag m'n ovulatie piek! Eerste ronde met testen maar vandaag was t teststreepje net zo donker als de controlestreep. Dus binnen nu en 24/48 uur ovulatie? Ben benieuwd of t hem deze maand gaat worden. Temperatuur is nog steeds normaal, geen oploop. (Tussen 36.4 en 36.6)
 
Hmmm heb je weer getest Noenoe of ga je wachten tot morgen of het weekend? Balen, hou ons op de hoogte. ?
@Keira, als de test net zo donker is als de controlestreep of donker heb je idd je piek! Dan gaat ie bijnaaa springen, veel succes. ??
 
@Keira. Hoeveelste ronde is dit voor jou? Sorry kan het allemaal niet meer bijhouden. Misschien had je dat al gezegd. 
Zou kunnen dat mijn cyclus van slag is. Maar vind het toch raar. Ik ga morgen naar de huisarts. 
 
Beetje weinig actief geweest de laatstse dagen maar hierbij dan een update: afgelopen zondag een klein beetje bloed gehad (na het vrijen) wat weer heel snel stopte. Ik was 5 dagen overtijd die dag. Maandags weer wat bloed wat ook heeft doorgezet tot een menstruatie, maar veel lichter dan ik normaliter gewend ben. Super vaag allemaal aangezien ik normaal een stipte cyclus heb, maar vorige maand liep ik ook al te rotzooien. Geen idee wanneer nu mn volgende ovulatie moet zijn eigenlijk?
 
@noenoe, zou idd even naar de huisarts gaan als je t niet vertrouwd. Dit is voor mij mijn 5e poging, waarvan de eerste keer met ovulatietesten en temperatuur. Ik geloof dat ik m'n eisprong vanochtend voelde: uurtje zeurende pijn aan de rechterkant. We zullen zien ?  heb trouwens niet veel afscheiding de laatste tijd, dus daar maak ik mij dan weer zorgen over.
 
@magzie Gebruik je ovulatietesten?
 
Aaaahhh nee Magzie!! Had echt zoveel hoop voor jou! Het klonk zo positief! ??
En Noenoe, wat kut zeg!! Dus nog niet echt menstruatie maar ook geen positieve test.. Wie weet komt het toch nog en was je ovulatie echt veeel later. Hopelijk kan de huisarts er wat mee!
Knuffel voor jullie allebei! ?
 
Terug
Bovenaan