NOD december 2022

@TMAAM Dank voor je reactie! Ik denk dat ik het onduidelijk beschreven heb, 7 december zijn de vlekjes begonnen samen met de klachten verschijnselen. 
Als ik dag van 25nov naar de 7 dec reken kom ik op 12/13 dagen na de ovulatie (als dit dan werkelijk zo was) Op het internet lees ik dat dit in een late innesteling kan vallen. 
Ik heb de 7e getest (uitgaande van cyclus november) En de 12e december beide negatief. Maar mijn klachten verschijnselen houden aan.
Wel ben ik (denk ik?) En heb ik dan een onregelmatige menstruatie. (Ineens) Waardoor ik door de war geraakt ben wanneer deze zou zijn. Kan deze iedere maand opnieuw verschillen? Of uitgaan van de laatste maand? Mijn meest voorkomende cylcus was meestal kort dag voor 20ste van de maand.
Wellicht moet ik gewoon opnieuw testen over aantal dagen. 
 Excuses voor het wat lange verhaal.  ?
 
Hier nog geen menstruatie te bekennen, als ik mijn gemiddelde cyclus duur bekijk had ik het vandaag eigenlijk wel verwacht. Maar durf nog ook nog niet te testen. Morgen is de dag dat we in september dus een positieve test in handen hadden. Ik ben voorzichtig positief, maar vind het ook lastig omdat ik niet helemaal zeker weet of mijn cyclys weer 'klopt' sinds mijn miskraam. Heb wel een (early) zwangerschapstest in huis. Partner is een weekend weg, misschien morgen avond als ie thuis is en er nog geen menstruatie te bekennen is.
 
Ik heb het forum ook stiekem gevolgd zonder te reageren. Ik zit nu in ronde 9. Ben meteen begonnen met proberen nadat ik gestopt ben met de pil. Die heb ik 14 jaar gebruikt. Ik heb het geluk dat mijn cyclus meteen 28 dagen was, sporadisch is hij 26 dagen geweest. Ik merk dat ik mezelf helemaal gek maak elke maand opnieuw. Gisteren lagen er wat druppels bloed in de wc, dus heb ik uren gegoogled naar innestelingsbloeding. Nod is 26 december. 
Hoe zorgen jullie ervoor dat je jezelf niet helemaal gek maakt?
 
Ooohh Junidochter wat spannend!!!! Ik gun het je zo onwijs. Ik duim heel hard voor je dat je morgen een positieve test hebt! Maar ik snap je angst en dat je niet durft te testen. Dat had ik al na die vmk en nu nog steeds ben ik elke keer weer bang met naar de wc gaan. Moet je nagaan hoe dat bij jou is! Ik hoop dat je gewoon meteen een knaller hebt ?
Coon ohh wat balen zeg!! Ronde 9 al. Kan me voorstellen dat je er dan steeds meer mee bezig bent als je elke maand die teleurstelling hebt. Herken je dat bloedverlies niet van eerdere rondes? Hopelijk een innestelingsbloeding dan! Wel fijn dat je cyclus meteen zo regelmatig is. Hopelijk snel een positieve test! 
 
Terug
Bovenaan