NOD December 2023

Ik ben heel benieuwd zijn de testen opgelopen? Hoop het zo voor je!
Vrijdagochtend nog even getest en die was wel iets donkerder, maar nog steeds geen knaltest. Mijn vriend is dit hele weekend weg dus we gaan morgen nog weer even testen. Elke dag leek me een beetje zinloos en zou me alleen maar meer stress geven als het niet of weinig oploopt.

Hoop morgen wel echt een duidelijkere lijn te zien en ga dan ook vk bellen.

Ik heb denk ik de 23e mijn ovulatie gehad. Dan zou mijn NOD denk ik pas 7 december zijn? Ik had vanochtend een test gedaan, omdat mijn NOD normaal morgen zou zijn, maar dat klopt dan niet aangezien mijn ovulatie (denk ik) later was. Deze was negatief (niet met eerste urine getest). Zou het dan kunnen dat er (mocht het gelukt zijn) nu nog niet genoeg HCG is en dat ik eventueel later in de week (mocht het gelukt zijn) nog wel positief kan testen? Anders geef ik de hoop alvast op voor deze maand…
Gemiddeld is een innesteling rond dag 9 DPO en pas vanaf dan kun je hCG meten. En bij mij was mijn eerste test afgelopen dinsdag (11 DPO) ook nog negatief.
Voor meer duidelijkheid zou ik maar gewoon echt NOD afwachten of hooguit dag 12/13 met een early test.

Allemaal
Ik twijfel nu even Ik heb 19 nov mijn piek gemeten dat is vandaag precies 14 dagen geleden zou ik nu dan niet mijn menstruatie moeten hebben ik heb een berekening gedaan waarin ik de dag van de lh piek moest invullen en zou ik vandaag dus mijn menstruatie moeten hebben ik zit meestal tussen de 25 en 28 dagen dus dan zou ik 6 dec op zijn laatste mijn menstruatie moeten hebben ik wil wel testen maar ik denk dat het nog te vroeg is wat zouden jullie doen?
Ps de hele week heb ik al wat kramp en een rommelde buik en denk steeds dat het erdoor komt mijn borsten doen nog zeer en dat is altijd weg als het erdoor komt

Vrijdagochtend nog even getest en die was wel iets donkerder, maar nog steeds geen knaltest. Mijn vriend is dit hele weekend weg dus we gaan morgen nog weer even testen. Elke dag leek me een beetje zinloos en zou me alleen maar meer stress geven als het niet of weinig oploopt.

Hoop morgen wel echt een duidelijkere lijn te zien en ga dan ook vk bellen.
Ooh spannend! En idd met een dag ertussen zie je als het goed is meer verschil!
Nog even afwachten dan maar zolang je menstruatie er niet is, is het een goed teken :D

Allemaal
Ik twijfel nu even Ik heb 19 nov mijn piek gemeten dat is vandaag precies 14 dagen geleden zou ik nu dan niet mijn menstruatie moeten hebben ik heb een berekening gedaan waarin ik de dag van de lh piek moest invullen en zou ik vandaag dus mijn menstruatie moeten hebben ik zit meestal tussen de 25 en 28 dagen dus dan zou ik 6 dec op zijn laatste mijn menstruatie moeten hebben ik wil wel testen maar ik denk dat het nog te vroeg is wat zouden jullie doen?
Ps de hele week heb ik al wat kramp en een rommelde buik en denk steeds dat het erdoor komt mijn borsten doen nog zeer en dat is altijd weg als het erdoor komt
Als de 19e je piek was dan waarschijnlijk een dag later je ei en dus houd je die dag aan dat is de 20e + 14 dagen is morgen 4 Dec je NOD.

Alle symptomen van een menstruatie kunnen een zwangerschap zijn en andersom helaas :( alleen een positieve test geeft je de bevestiging :)

Hey! Voor ons de derde ronde voor ons eerste kindje. Menstruatie steeds vrij onregelmatig. Dus NOD ergens tussen 13 en 20 dec wss. Deze maand voor t eerst mn ovulatie kunnen vinden. Bleek al heel vroeg te zijn.

Als de 19e je piek was dan waarschijnlijk een dag later je ei en dus houd je die dag aan dat is de 20e + 14 dagen is morgen 4 Dec je NOD.

Alle symptomen van een menstruatie kunnen een zwangerschap zijn en andersom helaas :( alleen een positieve test geeft je de bevestiging :)
Ja ik wacht ook nog even bij mijn 2 andere zwangerschappen was ik daar niet zo mee bezig voor zover ik dat me nog kan herinneren .wij hebben ook nog in het ivf traject gezeten en toen kregen we een datum wanneer je mocht testen dus dit is even weer anders we wachten af en wat de symptomen betreft is dit niet zoals ik het altijd heb voor mijn nod daarom twijfelde ik nu ook vandaar ik ga morgen nog even afwachten

Gemiddeld is een innesteling rond dag 9 DPO en pas vanaf dan kun je hCG meten. En bij mij was mijn eerste test afgelopen dinsdag (11 DPO) ook nog negatief.
Voor meer duidelijkheid zou ik maar gewoon echt NOD afwachten of hooguit dag 12/13 met een early test.
Ja ik heb nu weer wat steken en had net wat licht roze op mijn toiletpapiertje (heel minuscule). Ik wacht maar gewoon tot donderdag!

Terug
Bovenaan