NOD December 2023

Hey!

Mijn NOD is ergens begin september. Dit is ronde 3 voor ons en mijn cyclus is nog best onregelmatig met iets korte luteale fase helaas. Eerste kindje was in 1x raak in 2e maand na stoppen pil, nu al bijna 5 maanden gestopt..

Ik heb op 8 DPO een miniscuul beetje bloed verloren wat er nu op wijst dat dit een innestelingsbloeding is geweest (waarschijnlijk, had toen ook een temperatuur dipje). Bij mijn dochter had ik 8 dagen na innesteling een knaltest. Nu zit ik op 12+13 DPO met een lichte streep.
Maar lees ook weer dat hCG waarden per zwangerschap en per vrouw enorm kunnen variëren en ook niet per se iets zeggen over de vitaliteit.
Gewoon maar weer afwachten dus...
Heb je dit met ochtendurine gedaan? Zo spannend! Hopelijk loopt het snel op!

Ik moet me zooo inhouden om niet te vroeg te testen. Ik heb meeega moodswings, herken mezelf bijna niet. Pijnlijke borsten en hoofdpijn, ook gebeurd er veel in mijn buik, veel gerommel. De bedoeling is zaterdag of zondagochtend testen. Zit nu op 13 dpo!

Ik moet me zooo inhouden om niet te vroeg te testen. Ik heb meeega moodswings, herken mezelf bijna niet. Pijnlijke borsten en hoofdpijn, ook gebeurd er veel in mijn buik, veel gerommel. De bedoeling is zaterdag of zondagochtend testen. Zit nu op 13 dpo!
Hier niet veel. Gisteren een wat raar gevoel in mijn buik (wat strak gevoel en wat gerommel) en nu wat rugpijn rechts onderin. Ik ben nu (denk ik) 8 dpo. Spannend hè!

wat ik in 2 jaar inmiddels heb geleerd is dat klachten tijdens die DPO fase zo verschillen per maand en zo'n mindfuck kunnen zijn dus ik probeer (en dat is heel lastig) daar geen hoop meer uit te halen, uitblijven ongesteldheid is het enige waar ik op zit te wachten.. Helaas nog 10 dagen wachten tot NOD

Hey!

Mijn NOD is ergens begin september. Dit is ronde 3 voor ons en mijn cyclus is nog best onregelmatig met iets korte luteale fase helaas. Eerste kindje was in 1x raak in 2e maand na stoppen pil, nu al bijna 5 maanden gestopt..
ik denk dat je bedoelt begin Dec ? ;) .. en helaas zegt het niks er over hoe snel je de 2e x zwanger raakt :)... mijn eerste was ook binne 6 maand.. en nu ben ik 1 jaar al bezig en nog niks :(

Heb nu in totaal 4 testjes gedaan (early 10 UI/L van Telano), waarvan de laatste 3 de lichte streep tonen. Hoe snel zou zoiets moeten oplopen? Heb daar helemaal geen ervaring mee. Vandaag/morgen is mijn NOD (mijn cyclus is altijd 27-28 dagen)

Gisteren had ik nog vrij gevoelige en pijnlijke borsten, vandaag een stuk minder. Dan merk je al snel dat de twijfel weer toeslaat.

Heb gisteren ook nog een Clear Blue early digitale test gedaan, maar die gaf helaas een foutmelding. Ik heb hem waarschijnlijk te lang in de urine gehouden...ja echt. Pfff. Die ga ik dus ook niet meer halen. Blijf wel gewoon bij de goedkopere.
Ik ben heel benieuwd zijn de testen opgelopen? Hoop het zo voor je!

Ik heb denk ik de 23e mijn ovulatie gehad. Dan zou mijn NOD denk ik pas 7 december zijn? Ik had vanochtend een test gedaan, omdat mijn NOD normaal morgen zou zijn, maar dat klopt dan niet aangezien mijn ovulatie (denk ik) later was. Deze was negatief (niet met eerste urine getest). Zou het dan kunnen dat er (mocht het gelukt zijn) nu nog niet genoeg HCG is en dat ik eventueel later in de week (mocht het gelukt zijn) nog wel positief kan testen? Anders geef ik de hoop alvast op voor deze maand…

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan