NOD December 2023

Hier vanochtend een tijdje steekjes onderin mijn buik gehad, wat wat uitstraalde naar onderen. We wachten nog maar geduldig af!
Hier ook de hele tijd krampjes, steekjes en trekkend gevoel rechts onderin... Probeer er niet teveel achter te zoeken, maar 9 december duurt nog errug lang zo!

Vanmorgen toch maar weer getest...aangezien ik nog steeds geen spotting heb gehad en dit in alle maanden ervoor wel zou hebben rond deze tijd. En...vriendin van me zegt het ook: er is toch wel echt iets te zien. Geen indrooglijntje, want dit was echt rond 7-8 min na de test en test was zelfs nog een beetje nat.
Onderste is gisteren en bovenste is vanmorgen. Straks even early test halen en dan morgenochtend nog maar even een keertje kijken. Want ik twijfel toch nog. Bij mijn eerste had ik een week na innesteling echt een knal-test.

406311250_10160807600948145_7657106102000604671_n.jpg
Wauw!! Ik zie ook echt een lijntje! Voorzichtig gefeliciteerd alvast.❤️
Ik spiek hier af en toe nog even om te kijken bij wie het ook raak is vind ik leuk hihi!
Hopelijk loopt hij mooi op ik duim voor je! Toch een wonder pil hè die Femme supplementen :p

Ik had vandaag mijn 1e echo 8+3 vandaag schiet alweer op mooi kloppend hartje gezien ❤️

Hopelijk snel voor iedereen een positieve test

Hi! Vandaag ongesteld geworden helaas dus ik meld me in dit topic weer met een nieuwe NOD, ik denk 25 december.

Heb nu in totaal 4 testjes gedaan (early 10 UI/L van Telano), waarvan de laatste 3 de lichte streep tonen. Hoe snel zou zoiets moeten oplopen? Heb daar helemaal geen ervaring mee. Vandaag/morgen is mijn NOD (mijn cyclus is altijd 27-28 dagen)

Gisteren had ik nog vrij gevoelige en pijnlijke borsten, vandaag een stuk minder. Dan merk je al snel dat de twijfel weer toeslaat.

Heb gisteren ook nog een Clear Blue early digitale test gedaan, maar die gaf helaas een foutmelding. Ik heb hem waarschijnlijk te lang in de urine gehouden...ja echt. Pfff. Die ga ik dus ook niet meer halen. Blijf wel gewoon bij de goedkopere.

Heb nu in totaal 4 testjes gedaan (early 10 UI/L van Telano), waarvan de laatste 3 de lichte streep tonen. Hoe snel zou zoiets moeten oplopen? Heb daar helemaal geen ervaring mee. Vandaag/morgen is mijn NOD (mijn cyclus is altijd 27-28 dagen)

Gisteren had ik nog vrij gevoelige en pijnlijke borsten, vandaag een stuk minder. Dan merk je al snel dat de twijfel weer toeslaat.

Heb gisteren ook nog een Clear Blue early digitale test gedaan, maar die gaf helaas een foutmelding. Ik heb hem waarschijnlijk te lang in de urine gehouden...ja echt. Pfff. Die ga ik dus ook niet meer halen. Blijf wel gewoon bij de goedkopere.
Ik had op 9dpo de eerste lichte lijn en op mijn NOD een knaltest met ochtend urine. Maar als je een latere innesteling hebt gehad kan het dus ook langer duren voordat je een knal test hebt.

Ik had op 9dpo de eerste lichte lijn en op mijn NOD een knaltest met ochtend urine. Maar als je een latere innesteling hebt gehad kan het dus ook langer duren voordat je een knal test hebt.
Ik heb op 8 DPO een miniscuul beetje bloed verloren wat er nu op wijst dat dit een innestelingsbloeding is geweest (waarschijnlijk, had toen ook een temperatuur dipje). Bij mijn dochter had ik 8 dagen na innesteling een knaltest. Nu zit ik op 12+13 DPO met een lichte streep.
Maar lees ook weer dat hCG waarden per zwangerschap en per vrouw enorm kunnen variëren en ook niet per se iets zeggen over de vitaliteit.
Gewoon maar weer afwachten dus...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan