NOD December 2023

Ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden. Teleurstelling zat er even flink in! Maar nu door met deze gezellige maand, deze zal gelukkig snel omgaan! En hopelijk het nieuwe jaar beginnen met een positieve test! Ik duim voor iedereen!!
En in deze groep, hele fijne feestdagen❤️
Ik zal toch af en toe spieken haha!

Ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden. Teleurstelling zat er even flink in! Maar nu door met deze gezellige maand, deze zal gelukkig snel omgaan! En hopelijk het nieuwe jaar beginnen met een positieve test! Ik duim voor iedereen!!
En in deze groep, hele fijne feestdagen❤️
Ik zal toch af en toe spieken haha!
Wat jammer! Maar inderdaad een gezellige maand en hopelijk het nieuwe jaar :)

Hey wat leuk, al 2 zwangerschappen gefeliciteerd!

Ik meld me ook weer. Ondertussen zijn we al 4 jaar en 2 maanden bezig voor een kindje. In April met 7 weken een miskraam en in augustus een hele vroege miskraam gehad. Hopelijk mag deze ronde een keer positief nieuws geven en blijven ☺️
Ik hoop dat mijn nod 23 dec is. Maar is nog niet helemaal zeker.
Jeetje zeg. Echt diep respect voor jullie want dit zal best een lastig proces zijn soms. Proberen jullie nog via de natuurlijke weg of hebben jullie ook ondersteuning vanuit het ziekenhuis hierin? Wens jullie veel succes en hopelijk ook snel eens goed nieuws :)

Hey wat leuk, al 2 zwangerschappen gefeliciteerd!

Ik meld me ook weer. Ondertussen zijn we al 4 jaar en 2 maanden bezig voor een kindje. In April met 7 weken een miskraam en in augustus een hele vroege miskraam gehad. Hopelijk mag deze ronde een keer positief nieuws geven en blijven ☺️
Ik hoop dat mijn nod 23 dec is. Maar is nog niet helemaal zeker.
ow dat is ook heftig idd.. als je al meer als 4 jaar bezig bent en heel erg bale van die 2 miskramen :( . hopelijk heb je ook snel goed nieuws :)

Gefeliciteerd aan degene met een positieve test :)

@Ninna... ik duim voor je! ik zit inmiddels 2 jaar met de wens voor een tweede kindje... Nog tot maandag afwachten want dan is het 14 dagen sinds IUI

Hier maandag een kleine bloeding en wat last van mn buik. Gisterenochtend ook nog een klein beetje, daarna niet meer. Dus spannend nu. Afgelopen maanden heel onregelmatig ongesteld, dus t kan nog doorzetten.

Hier vanmorgen getest (NOD is zaterdag), maar hij was hagelwit... dus ik geloof er niet meer zo in.. maar we blijven ongeduldig afwachten ;).

Terug
Bovenaan