Goedemiddag
Hier ook ongesteld geworden helaas
Succes nog voor de andere die nog wachten.
Hier ook ongesteld geworden helaas
Succes nog voor de andere die nog wachten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb zelf nooit geen innestel bloeding gehad ( of in ieder geval niet gezien).. ik weet wel bij mezelf als ik ongesteld word.. dat het nooit echt veel bloed is wat ik verlies... soms maar 2 dagen dat ik vloei.. en er dan alweer vanaf ben ( en soms iets langer)Hier een beetje error. Ik kan geen foto plaatsen dus hopelijk mag de link?; https://community.24baby.nl/forum/z...eding-MBNlBp?utm_source=24Baby&utm_medium=app
Ja dat heb ik dus niet… ik ben altijd maar dan ook echt altijd 5 dagen ongesteld. En ik ben ook altijd ontzettend erg ongesteld, vandaar dat ik er mijn vraagtekens bij heb…ik heb zelf nooit geen innestel bloeding gehad ( of in ieder geval niet gezien).. ik weet wel bij mezelf als ik ongesteld word.. dat het nooit echt veel bloed is wat ik verlies... soms maar 2 dagen dat ik vloei.. en er dan alweer vanaf ben ( en soms iets langer)
hm apart dan idd.. je kan idd niet meer doen en morgen nog een keer testen ( voor t geval je ovulatie miss wat later was ?)Ja dat heb ik dus niet… ik ben altijd maar dan ook echt altijd 5 dagen ongesteld. En ik ben ook altijd ontzettend erg ongesteld, vandaar dat ik er mijn vraagtekens bij heb…
Eerste zwangerschap had ik een innestelingsbloeding die de eerste dag helderrrood was, de tweede dag bruin en daarna stopte het. 8 dagen later had ik een knaltest. Die bloeding was ong 10 DPO.Hier een beetje error. Ik kan geen foto plaatsen dus hopelijk mag de link?; https://community.24baby.nl/forum/z...eding-MBNlBp?utm_source=24Baby&utm_medium=app
Ja het blijft een “gemeen spelletje”. Ik kan niet anders dan morgen testen. Als het negatief is dan gaan we maar gewoon door voor de volgende ronde!Eerste zwangerschap had ik een innestelingsbloeding die de eerste dag helderrrood was, de tweede dag bruin en daarna stopte het. 8 dagen later had ik een knaltest. Die bloeding was ong 10 DPO.
Bij deze zwangerschap had ik 8DPO echt een heeeel klein beetje helderrode spotting. In de avond een stipje, volgende dag met afvegen en daarna niks meer. 4 dagen later had ik mijn eerste zeer lichte streep op een early test (12DPO).
Het feit dat het bij jou startte met bruinverlies en daarna helderrood lijkt mij meer overeenkomen met ongesteldheid. Las in een oudere post dat je ovu rond 23 nov was (gokte je) dus dan ben je nu 13 DPO. Zou morgenochtend testen met een early om te kijken wat daaruit komt.
Het is een frustrerende situatie. Ik dacht dat mijn innestelingsbloeding gewoon weer spotting was zoals ik dat iedere maand gewend ben en nu pakte het opeens positief uit. Leuk. Maar heel verwarrend.
Wauw gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet ervan! Hopelijk wordt je deze keer niet misselijk!
Nou, deze van vandaag is wel duidelijk (17 DPO - 9 dagen na innestelingsbloeding)
Durf het eindelijk een beetje te geloven
Minder sterk dan toen bij mijn dochter rond dezelfde tijd, maar zo zie je maar weer...iedere zwangerschap is toch echt weer anders.
Los van dat ik geen enkel bloed verlies en zere/gevoelige borsten vooralsnog geen andere symptomen. Mijn hCG waarden liggen duidelijk iets lager.
Deze test is een 10 UI/L van Telano (=early).
Ik heb deze ronde (#8) Femme supplement geslikt van Vitakruid. Eigenlijk op aanraden van Daani hier in het topic. Grappig genoeg is zij ook in de ronde dat ze daarmee begon zwanger geraakt. Kan natuurlijk toeval zijn, dat kun je nooit met zekerheid zeggen. Maar het is te proberen, zeker als je cyclus misschien wat anders dan anders of onregelmatig verloopt.
Verder was ik ook begonnen met het smeren van Progesterall creme van John Lee (om te kijken of mijn luteale fase langer zou worden).
Nu even focus om vooral qua voeding even heel goed voor mezelf te gaan zorgen voordat de misselijkheid inkickt. Want daar had ik bij mijn dochter heel erg veel last van, waardoor ik toen veel ben afgevallen.
Jullie succes allemaal en ik blijf hier nog wel even meelezen in december!