NOD December 2023

spannend allemaal! En balen voor de gene die ongesteld zijn geworden.

Ik ben zelf echt goed ziek al een week koorts en griep en deze week zou ik net moeten klussen maar te ziek voor eigenlijk... Houd wel ovulatie testen bij die van sensitest de groene heb nu al 5 dagen licht streepje maar geen knallers te zien. Ben onregelmatig ongesteld dus weet nooit precies wanneer vandaar de ovulatie testen.

succes allemaal

Na 12 rondes en heel veel tranen, heb ik vanochtend eindelijk voor het eerst een positieve test gekregen, ondanks diagnose van 2 geblokkeerde eileiders...

5 testen gedaan en daarna alsnog digitale...

Mooiste wonder.....

Het lukt mij niet om foto toe te voegen
Wauw!!’ Van harte gefeliciteerd.

hey Deeemb , heb je nog getest ? ben toch wel benieuwd..
Was negatief! Dus wel gewoon ongesteld. Het is niet anders, op naar ronde 3. Ik ga maandag (zal vast te vroeg zijn, maar ben liever te vroeg dan te laat) beginnen met ovulatietesten, wellicht dat ik daar de fout in ben gegaan de afgelopen keren en dan heb ik wat meer duidelijkheid voor mijzelf, wanneer mijn ovulatie is. Iemand nog tips wat ovulatietesten betreft? Tijdstip etc? Ik heb van die easy@home testen gekocht.

ah jammer :(.. ik zelf deed de testen meestal tussen 11 en 13 u ergens.. ook beetje afhankelijk van hoelaat ik moest werken ..

Was negatief! Dus wel gewoon ongesteld. Het is niet anders, op naar ronde 3. Ik ga maandag (zal vast te vroeg zijn, maar ben liever te vroeg dan te laat) beginnen met ovulatietesten, wellicht dat ik daar de fout in ben gegaan de afgelopen keren en dan heb ik wat meer duidelijkheid voor mijzelf, wanneer mijn ovulatie is. Iemand nog tips wat ovulatietesten betreft? Tijdstip etc? Ik heb van die easy@home testen gekocht.
Ik deed ze rond half 5/5 uur ivm mijn werk, ook testen ik om de dag. Bij mij werden de testen 2 dagen van de tevoren positief.

Terug
Bovenaan