NOD December 2023

Nou ik ben inmiddels een jaar pil vrij. Januari dit jaar gestopt met de pil. Tot nu toe precies 8x een menstruatie gehad dit jaar. Waarvan 3x een cyclus 35+dagen
11 februari
21 maart
21 april
24 mei
29 juni
Juli -
2 augustus
10 september
14 oktober
22 november
Lastig dan hé, mijn nichtje heeft ook pcos maar ook wel eens een cyclus van 21 of 28 dagen dan weer 40 echt niks van te zeggen. Maar als je al een jaar aan het proberen bent kun je evt wel verdere stappen zetten toch om wat dingen evt uit te sluiten.
 
Je bent zeker niet ‘te vroeg’ met testen op 17DPO. Altijd kleine kans van een hele late innesteling, maar zelfs dan zou je op 17DPO wel iets verwachten.

Je kunt evt zondag nog eens testen en verder is het afwachten.
Steekjes en krampjes zou ik niet te veel aan ophangen want dat zijn ook voortekenen van menstruatie.
fijn! Jaa ik ga ook nog even wachtten en het over een paar dagen nog eens proberen.

Ik heb normaal niet ergens last van tijdens me menstruatie of het komt, omdat ik er nooit op heb gelet haha.
 
Hee, ik moet het toch even van me afschrijven: ik heb toch ineens een positieve test in m’n handen?!! Heb gewoon een normale menstruatie (dacht ik) gehad, nadat ik 2 dagen overtijd was. Iets meer stolsels aan het begin, maar verder gewoon normaal… Tijdens menstruatie toevallig nachtje weg met man, dus ook gewoon lekker gegeten en een paar slokken cocktail op… En vandaag ineens zoveel krampjes dat ik dacht: het zal toch niet? Toch even een test gedaan en ja hoor… super knal streep…! Nou, morgenochtend maar weer even testen… Maar ik vind het maar vreemd allemaal!! Beetje mixed feelings nu! Blij om de positieve test maar gek dat het zo raar was gegaan en dat ik dus dingen heb gegeten en gedronken die ik normaal echt niet zou nemen na m’n eisprong…
 
Gisteren (21 dec.) Moest ik ongesteld worden, mijn eisprong heb ik op 5 dec. Gehad. Tot nu toe is er nog geen menstruatie te bekennen, vanochtend een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief (helemaal wit), ben ik te vroeg? Voel af en toe steekjes of een soort kloppend gevoel links onder, weet iemand wanneer ik nog eens moet testen?
Herkenbaar! Bij mij is het nu (na een vermeende menstruatie) een week later dus wel ineens positief! Het kan zijn dat je lijf een beetje van slag is door misschien een virus? Maar kan dus ook zeker dat dat HcG hormoon nog moet stijgen.. Dat lijf kan soms zo raar doen!
 
Hee, ik moet het toch even van me afschrijven: ik heb toch ineens een positieve test in m’n handen?!! Heb gewoon een normale menstruatie (dacht ik) gehad, nadat ik 2 dagen overtijd was. Iets meer stolsels aan het begin, maar verder gewoon normaal… Tijdens menstruatie toevallig nachtje weg met man, dus ook gewoon lekker gegeten en een paar slokken cocktail op… En vandaag ineens zoveel krampjes dat ik dacht: het zal toch niet? Toch even een test gedaan en ja hoor… super knal streep…! Nou, morgenochtend maar weer even testen… Maar ik vind het maar vreemd allemaal!! Beetje mixed feelings nu! Blij om de positieve test maar gek dat het zo raar was gegaan en dat ik dus dingen heb gegeten en gedronken die ik normaal echt niet zou nemen na m’n eisprong…
Wauw wat fijn voor je zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker van genieten hopelijk volgen wij! Hier nog geen ongesteldheid te bekennen!
 
Maar ff kan ik me herinneren dat jij ongesteld was toch? Of was dat iemand anders … haha ik ga even terug lezen ! Wel mega fijn nieuws 3 de kindje toch?
 
Ja dit dus maar was dat innesteling? Kei fijn dat je alsnog zwanger blijkt ❤️
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten! Het was wel echt net zoveel als een normale menstruatie… Ergens begin ik nu te twijfelen of het misschien een miskraam was? En dat ik nu nog positief test? Pfff.. we moeten maar weer geduld hebben Na de kerst ff de verloskundige bellen om te overleggen :)
 
Terug
Bovenaan