NOD December 2023

Hee. Hier op cyclus dag 28. Maar nog geen tekenen van eventuele eisprong opgemerkt...
Vorige maand eisprong ongeveer rond dag 25-27 gehad (in die dagen ook waterige afscheiding)Werd 14dagen daarna ongesteld.
maar deze cyclus nog niet diezelfde waterige afscheiding gehad. Ik gebruik nig geen ovulatie testen. Wil eerst zonder doen (is nu ook pas rond 3)
Tot nu toe iedere keer cyclus lengte tot 39dagen gehad. Dus ben benieuwd waar deze maand naartoe gaat ...
Vaak als een eisprong zo laat is, springt er helemaal geen eitje.
Zoiezo als je minder dan 8x per jaar een menstruatie hebt en cyclussen van +35 dagen is dat vaak een teken van bijv pcos. Geen idee hoelang je al bent gestopt met anticonceptie dat kan natuurlijk ook nog meespelen in met de onregelmatigheid.
 
Ik ben morgen 12 weken zwanger, gister de termijnecho gehad weer iets naar voor gezet dus 4 juli is de uitgerekende datum.❤️
Alles zag er voor zover goed uit 2 januari, 13 weken echo en vanmiddag geprikt voor de nipt ook weer even spannend. Hoop zo dat jullie dat binnenkort ook allemaal hebben!
Ooh wat geweldig! Zo leuk voor je ! Ik gun je een hele fijne tijd en zwangerschap !

Ik ben na onze jongste nooit meer begonnen aan anticonceptie heb wel me ongesteldheid bijgehouden hier van maart tm nu:

6 maart ongesteld

24 maart ongesteld

22 april ongesteld

13 juni ongesteld

21 juli ongesteld

26 aug ongesteld

24 sept ongesteld

23 Oktober ongesteld

20 november ongesteld

En nu wachten op de volgende datum ( of niet haha ) maar voel me totaal niet zwanger dus ergens hoop ik maar dat ik snel ongesteld ben zodat ik juist opnieuw een goede ronde in kan! Maar ik heb al 2 wonders dus gun het andere meer!! leuk als hier nog een der derde mag komen maar als het niet zo is accepteren wij het ook!
 
Vandaag dag 36 van mijn cyclus en nog steeds een negatieve test en geen menstruatie.. heeft iemand dit vaker meegemaakt?
 
Vandaag dag 36 van mijn cyclus en nog steeds een negatieve test en geen menstruatie.. heeft iemand dit vaker meegemaakt?
heb je misschien al keer eerder zoeen lange cyclus gehad ? of is dit eerste keer ? ( ik las alleen terug dat je vorige cyclus 31 dagen was en daarvoor 28 dagen )
 
Vaak als een eisprong zo laat is, springt er helemaal geen eitje.
Zoiezo als je minder dan 8x per jaar een menstruatie hebt en cyclussen van +35 dagen is dat vaak een teken van bijv pcos. Geen idee hoelang je al bent gestopt met anticonceptie dat kan natuurlijk ook nog meespelen in met de onregelmatigheid.
Nou ik ben inmiddels een jaar pil vrij. Januari dit jaar gestopt met de pil. Tot nu toe precies 8x een menstruatie gehad dit jaar. Waarvan 3x een cyclus 35+dagen
11 februari
21 maart
21 april
24 mei
29 juni
Juli -
2 augustus
10 september
14 oktober
22 november
 
Laatst bewerkt:
Gisteren (21 dec.) Moest ik ongesteld worden, mijn eisprong heb ik op 5 dec. Gehad. Tot nu toe is er nog geen menstruatie te bekennen, vanochtend een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief (helemaal wit), ben ik te vroeg? Voel af en toe steekjes of een soort kloppend gevoel links onder, weet iemand wanneer ik nog eens moet testen?
 
Gisteren (21 dec.) Moest ik ongesteld worden, mijn eisprong heb ik op 5 dec. Gehad. Tot nu toe is er nog geen menstruatie te bekennen, vanochtend een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief (helemaal wit), ben ik te vroeg? Voel af en toe steekjes of een soort kloppend gevoel links onder, weet iemand wanneer ik nog eens moet testen?
Je bent zeker niet ‘te vroeg’ met testen op 17DPO. Altijd kleine kans van een hele late innesteling, maar zelfs dan zou je op 17DPO wel iets verwachten.

Je kunt evt zondag nog eens testen en verder is het afwachten.
Steekjes en krampjes zou ik niet te veel aan ophangen want dat zijn ook voortekenen van menstruatie.
 
Terug
Bovenaan