NOD december!

@lau hoop het ook. Maar ik wacht rustig met jullie mee. Ene dag meer mee bezig dan de ander. En een kraambezoek helpt dan niet mee. 
Hoe gaan jullie het doen zo met de feestdagen? Zelf heb ik as vrijdag & zaterdag etentjes. Wanneer zal ik testen. Mijn NOD is op dag 38 in mn cyclus en heb positief getest met ovulatietesten op 5&6 december. 

Omdat ik er zoveel mee bezig ben en ik allemaal aan het zoeken ben op internet wil ik me graag ook hier aansluiten. Ben hier nieuw mijn NOD zou 31 december moeten zijn.

Ben nog maar kort gestopt met de pil, in oktober. Maar 1ste maand netje 28 2e maand 29...

Afwachten en ik lees hier lekker mee :)

[quote quote=10275630]Omdat ik er zoveel mee bezig ben en ik allemaal aan het zoeken ben op internet wil ik me graag ook hier aansluiten. Ben hier nieuw mijn NOD zou 31 december moeten zijn. Ben nog maar kort gestopt met de pil, in oktober. Maar 1ste maand netje 28 2e maand 29… Afwachten en ik lees hier lekker mee ?[/quote]
Leuk! ook een nieuwe hier! spannend is het zeker ja. Wachten duurt dan erg lang. Ik wacht ook met je mee..

[quote quote=10275665]@Manou Ja super spannend, mag ik vragen hoe oud je bent?[/quote]
Tuurlijk mag dat. Ik ben 29 jaar. In maart word ik 30:) 

Heel spannend allemaal!! Ik heb vanochtend (veel te vroeg) getest. Zit nu op 8DPO en 5 voor NOD en de test was negatief. Ik wil eigenlijk vanavond weer testen want heb steeds zo het gevoel gehad dat het deze keer raak zou zijn, maar begin door de negatieve testen toch hoop te verliezen.. had gehoopt dat als het raak was toch wat te kunnen zien ondertussen :( 

@FleurBo dat is we vroeg inderdaad. Je lichaam heeft wel een beetje tijd nodig om hcg aan te maken. Ik zou eventueel vandaag ook kunnen testen met een vroege (morgen NOD) maar ik wacht zeker nog tot 22 dec...

vanmorgen op kraamvisite geweest. Ohh dan weet ik weer zeker dat ik er klaar voor ben

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en het is ook allemaal nieuw voor mij ( als het allemaal mag lukken eerste kindje) ik zie allemaal vragen voorbij komen, en wil ook graag weten wat jullie denken! Vanaf september bezig en elke keer een cyclus van 27 dagen gehad 1tje van 23 dagen. Deze ronde een ovulatie test gebruikt en die was positief op dag 18. Nou was afgelopen maandag mijn nod dag (dag 27 dus) (of is deze nu later omdat m’n eisprong op dag 18 was?) maar er gebeurde niets. Dinsdag middag test z’n early test van de Etos gedaan daar stond een heel ligt streepje op maar echt bijna niet te zien. Nu op dag 30 maar nog niks gebeurd wanneer zouden jullie weer testen? Of is er gewoon niets? 

Terug
Bovenaan