Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We wachten en wachten! Ik ga zondag (1 dag na NOD) pas testen als menstruatie uit blijft. Heb totaal geen idee of het raak is, had allemaal vage klachten maar die zijn sinds 2 dagen helemaal weg. Nu alleen veel last van duizeligheid.. Spannend dames ?
[quote quote=10275710]We wachten en wachten! Ik ga zondag (1 dag na NOD) pas testen als menstruatie uit blijft. Heb totaal geen idee of het raak is, had allemaal vage klachten maar die zijn sinds 2 dagen helemaal weg. Nu alleen veel last van duizeligheid.. Spannend dames ?[/quote]
Hoi Lisa,
Ik duim voor je. Spannend!
Spannend meiden!! Ik had vanochtend een negatieve test (5 dagen voor NOD) maar toen ik thuis kwam na werk zag ik op die test een heeeeel dun streepje. Iemand ervaring met indroogstreepjes bij Kruidvat 2v5 testen?
net weer een test gedaan (maar dus niet met ochtend urine) en daar zie ik nog helemaal niets op. Morgenochtend maar weer testen.. ik hoop het zo!!
Spannend Fleur! Morgenochtend inderdaad testen, wie weet is hij dan al duidelijker!
ik zit nu op dag 30. 11/12 dagen na de eisprong.. ik heb nu testen in huis, maar durf ook gewoon niet te testen hahaha. Vorige keer met proberen zwanger te worden testte ik pas na 9 dagen overtijd en die was toen echt binnen een paar seconden knal positief natuurlijk.
Ik ga netjes wachten tot dit weekend (als dat nodig is tenminste)
[quote quote=10275690]Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en het is ook allemaal nieuw voor mij ( als het allemaal mag lukken eerste kindje) ik zie allemaal vragen voorbij komen, en wil ook graag weten wat jullie denken! Vanaf september bezig en elke keer een cyclus van 27 dagen gehad 1tje van 23 dagen. Deze ronde een ovulatie test gebruikt en die was positief op dag 18. Nou was afgelopen maandag mijn nod dag (dag 27 dus) (of is deze nu later omdat m’n eisprong op dag 18 was?) maar er gebeurde niets. Dinsdag middag test z’n early test van de Etos gedaan daar stond een heel ligt streepje op maar echt bijna niet te zien. Nu op dag 30 maar nog niks gebeurd wanneer zouden jullie weer testen? Of is er gewoon niets?[/quote]
Je kan er ongeveer vanuit gaan dat je NOD 2 weken na de eisprong is. Dit is de tijd dat een eitje nodig heeft om in te nestelen en voor je lichaam om het zwangerschapshormoon aan te maken. Dus in dit geval 18+14= dag 32.
[quote quote=10275797] Je kan er ongeveer vanuit gaan dat je NOD 2 weken na de eisprong is. Dit is de tijd dat een eitje nodig heeft om in te nestelen en voor je lichaam om het zwangerschapshormoon aan te maken. Dus in dit geval 18+14= dag 32.[/quote]
Vraagje. Als je 5 (dag 20) & 6 (dag 21) december een positieve ovu test hebt gehad en zaterdag niet. Wat is dan mijn NOD? Want mijn Maya app dienst gebruik zegt de 24e namelijk.
[quote quote=10275785]Spannend Fleur! Morgenochtend inderdaad testen, wie weet is hij dan al duidelijker! ik zit nu op dag 30. 11/12 dagen na de eisprong.. ik heb nu testen in huis, maar durf ook gewoon niet te testen hahaha. Vorige keer met proberen zwanger te worden testte ik pas na 9 dagen overtijd en die was toen echt binnen een paar seconden knal positief natuurlijk. Ik ga netjes wachten tot dit weekend (als dat nodig is tenminste)[/quote]
Is zeker spannend! Is toch lastig het wachten om te testen vind ik. Als eenmaal de knop om is en je samen zwanger wilt worden hoop je het steeds zo dat je een positieve test krijgt.
ben heel benieuwd naar iedereen en het testen wanneer je dat gaat doen.