NOD december ??

@koekiemonster. Ik denk dat mannen het heel anders ervaren dan vrouwen omdat het allemaal in jou lichaam plaats vind. Dat veranderd denk ik ook wel als het wat werkelijker wordt. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
 
Hoi dames,

Wij zijn al 5 rondes bezig en nu dacht ik ik zal eens wat actiever op fora bezig gaan. Ik lees hier ook dat veel het vervelend vinden als het elke maand weer niet is en zo voel ik me ook. De onzekerheid maakt het elke keer weer emotioneel. Ik zou morgen of overmorgen mijn NOD moeten hebben, maar vanaf maandag al bruine afscheiding dus vrees ervoor. Ik duim voor jullie allemaal dat het deze maand raak mag zijn!
 
Wij zitten met z'n allen in hetzelfde schuitje, die mannen snappen dat toch niet allemaal! ;) Dus fijn om hier inderdaad even te ventileren. 
 
@Maneschijn, Ik hoop dat je gevoel klopt en dat je deze maand een positieve test krijgt!


@Frasseke, die emoties horen er denk ik ook bij omdat je het gewoon echt heel graag wil. Dan is het ook niet gek.. 
Het is dan dus even wachten of je ongesteldheid doorzet deze maand. En anders, net als vele andere, eventjes flink janken en door naar de volgende poging! 
 
Hi meiden, 
Helaas mag mijn nod weer verschoven worden.. 
Als ik het goed bereken, zal de volgende 27 dec zijn.. 
Ben er zo ontzettend klaar mee. De ene na de ander is zwanger of net bevallen. De foto's van baby's vliegen om me oren en voel me zo vaak niet begrepen. 
Er zijn wel een hoop mensen in onze omgeving die inmiddels weten dat we al een tijdje bezig zijn, zoals o.a. mijn vriendinnen. Maar toch krijg ik om de haveklap babyfoto's toegestuurd en de 'verzachtende' woorden van; nou het komt heus wel joh/je moete je niet te druk maken/ze kunnen tegenwoordig zoveel/probeer het los te laten, dan komt het vanzelf. 
NEE FACKING NEE.. zo werkt t niet! Maar mensen snappen dat niet.. 
Het is niet zo dat als je EINDELIJK naar het ziekenhuis mag, je volgende week weet wat er aan de hand is, en je de maand erop in een traject stapt.. Daar zitten weer maaaaanden en jaren tijd in.. 
Hoe gaan degene hiermee om die ook al langer wachten? 
Sorry moest even mijn frustraties kwijt, maar voel me vaak zo onbegrepen haha. 
 
@Chell, goed dat je het er uit gooit! Dat is voor mij denk ik ook de manier (terwijl ik nog lang niet zo lang moet wachten als jij). Soms gewoon even ongenuanceerd eruit gooien hoe ontzettend je er van baalt. Ook hier vliegen de baby's om onze oren (bij wijze van haha). Heel leuk, maar stiekem had ik het graag eerst gewild. Ik hoop ook steeds dat wij de eerst volgende zijn die leuk nieuws mogen brengen maar ondertussen brengen ook veel andere het leuke nieuws naar buiten. Ik gun het iedereen van harte natuurlijk maar mezelf ook. Hopelijk is het raak voor jou de volgende keer?
 
@frasseke, ik voel me precies zo. Onzeker en emotioneel elke keer. Hier ook rondje 5. Hopelijk toch goed nieuws voor jou, misschien een innestelingsbloeding?
 
@Chell ? Ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde zeggen tegen iemand bij wie het niet "meteen" wil lukken en kan me niet voorstellen hoe het voor jou / jullie moet zijn dat t niet wil lukken, ook omdat dat bij mij niet het geval is. Maar ik weet wel hoe moeilijk het is om doodgegooid te worden met baby's als jij net weer ongewenst ongesteld geworden bent...
Ik kan alleen maar zeggen: lucht vooral je hart hier! Er zijn genoeg anderen die precies hetzelfde doormaken als jij en hoewel het je kans op een kindje niet vergroot helpt t je mentaal wel om er met anderen (bekend en onbekend) over te praten.
Dus ik leef echt heel hard met je mee...
 
Ondertussen heb ik heeeel erg de behoefte morgen een early test er tegenaan te gooien ivm buikpijn, pijnlijke borsyen en afscheiding.
Maar vindt t nog zo vroeg: 9DPO...? Maar dat wachten tot NOD.... Ugghhhhhh?
 
Terug
Bovenaan