NOD december ??

@Koekiemonster
Die eigenschap is heel herkenbaar haha. Ik weet rationeel gezien dat het een tijdje kan duren voordat het raak is maar toch is het steeds een teleurstelling en baal ik er weer van. Dat hoort er denk ik ook gewoon bij..

@Maria H
Ik moet er iedere maand ook steeds erg om huilen. Gelukkig vind ik ook veel steun bij mijn vriend. Ik vind het soms wel lastig dat ik daarna weer naar mijn werk moet alsof er niks aan de hand is. Een soort masker opzetten voor mijn gevoel. Gelukkig kan ik tot nu toe mijn tranen bedwingen buitenshuis.
Jij moet iedere maand helemaal lang wachten met zo'n lange cyclus.

@Bolleke
Ik kan me voorstellen dat je verwacht had dat het deze keer ook zo snel raak zou zijn! Maar ook bij een tweede geen pijl op te trekken dus.

Zelf heb ik over deze maand wel een goed gevoel, terwijl ik de vorige maanden stiekem wel wist dat het niet raak was. Ik heb geen idee waar ik het op baseer. Ik hoop dat mijn gevoel klopt!

Ik hoop op veel positieve testen deze maand ?
 
Spannend allemaal zeg, al die wachtdagen.. Hopelijk binnenkort allemaal leuke SinterKerst cadeautjes! ?
 
Hier (nog) geen last van prestatiedruk maar ik merkte vorige maand wel dat toen ik zei dat dit mijn vruchtbare dagen waren dat hij minder zin had. Misschien ook een soort 'bescherming' voor zichzelf. Nu zeg ik dus ook niets, ook om er geen 'moetje' van te maken. Ik wilde 1 dag voor mijn NOD testen en toen zei hij: Anders test je als je over een week nog niet ongesteld bent geworden... Uhh vriend, wat denk je ervan dat dat testen al zooo lang in mn hoofd zit? Hij toonde toen weinig interesse. Domper voor mij maar goed. De volgende tests doe ik dus lekker alleen, wanneer ik dat wil. En als die positief heb ik een leuk cadeautje voor hem. 
Hij wil ook heel graag een kindje maar staat er wat nuchterder in denk ik, zoals met alles. Ik heb mijn zinnen erop gezet en wil het echt heel graag en ben er heel enthousiast over, zoek ook vanalles op enzo. En hij is wat meer van we zien wel wanneer het raak is en kijken dan wel verder. Dat vind ik soms lastig, want we hebben ook niet aan de grote klok gehangen dat we het aan het proberen zijn.
Zo, dat moest ik even kwijt haha
 
Succes allemaal!! ??
 
[quote quote=10508664]Spannend allemaal zeg, al die wachtdagen.. Hopelijk binnenkort allemaal leuke SinterKerst cadeautjes! ? Hier (nog) geen last van prestatiedruk maar ik merkte vorige maand wel dat toen ik zei dat dit mijn vruchtbare dagen waren dat hij minder zin had. Misschien ook een soort ‘bescherming’ voor zichzelf. Nu zeg ik dus ook niets, ook om er geen ‘moetje’ van te maken. Ik wilde 1 dag voor mijn NOD testen en toen zei hij: Anders test je als je over een week nog niet ongesteld bent geworden… Uhh vriend, wat denk je ervan dat dat testen al zooo lang in mn hoofd zit? Hij toonde toen weinig interesse. Domper voor mij maar goed. De volgende tests doe ik dus lekker alleen, wanneer ik dat wil. En als die positief heb ik een leuk cadeautje voor hem. Hij wil ook heel graag een kindje maar staat er wat nuchterder in denk ik, zoals met alles. Ik heb mijn zinnen erop gezet en wil het echt heel graag en ben er heel enthousiast over, zoek ook vanalles op enzo. En hij is wat meer van we zien wel wanneer het raak is en kijken dan wel verder. Dat vind ik soms lastig, want we hebben ook niet aan de grote klok gehangen dat we het aan het proberen zijn. Zo, dat moest ik even kwijt haha Succes allemaal!! ??[/quote]
Heel begrijpelijk dat je dit soort dingen soms even kwijt moet. Daarom is het ook fijn om daar hier wel gewoon over te kunnen praten, dan kun je in ieder geval je gevoelens en gedachtes even kwijt. Dus dat moet je ook zeker blijven doen!
Ik merk dat ik dat ook wel nodig heb hoor. Met mijn partner kan ik er ook wel over praten en het testen etc. doen we ook wel echt samen. Maar toch merk ik dat het in mijn hoofd wel een stuk meer speelt, ook omdat ik natuurlijk de hele dag eventuele symptomen voel en hij uiteraard niet. Verder kan ik het ook met niemand bespreken omdat wij het ook met niemand hebben gedeeld dat er het aan het proberen zijn. 
Dus voel je vooral niet bezwaard, het is meer dan logisch dat je dingen kwijt moet en daarin kunnen wij elkaar hier in ieder geval een beetje steunen ?
 
[quote quote=10508659]@KoekiemonsterDie eigenschap is heel herkenbaar haha. Ik weet rationeel gezien dat het een tijdje kan duren voordat het raak is maar toch is het steeds een teleurstelling en baal ik er weer van. Dat hoort er denk ik ook gewoon bij.. @Maria HIk moet er iedere maand ook steeds erg om huilen. Gelukkig vind ik ook veel steun bij mijn vriend. Ik vind het soms wel lastig dat ik daarna weer naar mijn werk moet alsof er niks aan de hand is. Een soort masker opzetten voor mijn gevoel. Gelukkig kan ik tot nu toe mijn tranen bedwingen buitenshuis. Jij moet iedere maand helemaal lang wachten met zo’n lange cyclus. @BollekeIk kan me voorstellen dat je verwacht had dat het deze keer ook zo snel raak zou zijn! Maar ook bij een tweede geen pijl op te trekken dus. Zelf heb ik over deze maand wel een goed gevoel, terwijl ik de vorige maanden stiekem wel wist dat het niet raak was. Ik heb geen idee waar ik het op baseer. Ik hoop dat mijn gevoel klopt! Ik hoop op veel positieve testen deze maand ?[/quote]
Hopelijk klopt je voorgevoel! ?
Bij mij is het iedere dag anders met m'n gevoel haha. Gisteren had ik echt flinke krampen en was ik een beetje misselijk. Dus toen dacht ik, oew dit zou wel eens goed kunnen zijn! Maar vandaag had ik weer helemaal nergens last van dus begon de twijfel weer ?
 
Daarvoor is t forum toch ook Koekiemonster?
Ik denk dat mannen er misschien sowieso nuchterder instaan. Wij zijn degenen die inderdaad alles van ons lichaam ineens onder de microscoop leggen.
Zelfs als ik een positieve test aan mn vriend voorleg krijg ik een nuchtere reactie terug a la "nou, fijn hoor schatje... Wat wil je op je boterham?"?
 
Oh dank jullie wel voor jullie reacties! Wat fijn dat ik niet de enige ben! Ik ben me er ook van bewust wanneer mijn eisprong is bijvoorbeeld, ik denk dat hij geen ideeee heeft wanneer die is en wanneer ik weer ongesteld zou moeten worden. Dat hoort hij vanzelf wel weer. Wat dat betreft heb ik echt een man-man geloof ik ?
Hahahaha Bolleke ik denk dat die van mij ook kan vragen: oke prima, koffie? ?
 
Update: (correct me if i'm wrong!)
– LeeuwtjeBerg, 27 november
– Chell, 1 december
– H P, ~ 5 december
– Maria H, 5/6 december
– Baby Kr, 6 december
– MillyMae, 6/7 december
– Bolleke, 7 december
– Maneschijn, 8 december
– Koekiemonster, ~ 14 december
– LiekeR, 15 december
– IsaV, 17 december
– gebruiker889912, 22-24 december
– Kimmmm, 24 december
 
[quote quote=10508659]@KoekiemonsterDie eigenschap is heel herkenbaar haha. Ik weet rationeel gezien dat het een tijdje kan duren voordat het raak is maar toch is het steeds een teleurstelling en baal ik er weer van. Dat hoort er denk ik ook gewoon bij.. @Maria HIk moet er iedere maand ook steeds erg om huilen. Gelukkig vind ik ook veel steun bij mijn vriend. Ik vind het soms wel lastig dat ik daarna weer naar mijn werk moet alsof er niks aan de hand is. Een soort masker opzetten voor mijn gevoel. Gelukkig kan ik tot nu toe mijn tranen bedwingen buitenshuis. Jij moet iedere maand helemaal lang wachten met zo’n lange cyclus. @BollekeIk kan me voorstellen dat je verwacht had dat het deze keer ook zo snel raak zou zijn! Maar ook bij een tweede geen pijl op te trekken dus. Zelf heb ik over deze maand wel een goed gevoel, terwijl ik de vorige maanden stiekem wel wist dat het niet raak was. Ik heb geen idee waar ik het op baseer. Ik hoop dat mijn gevoel klopt! Ik hoop op veel positieve testen deze maand ?[/quote]
Oh ik hoop heel erg voor je dat je gevoel goed zit!! ??
 
Terug
Bovenaan