NOD december ??

@Bolleke, klinkt gek maar ik ben na een miskraam altijd blij als ik weer ongesteld word haha. Vooral omdat het even kan duren ben ik blij als het dan weer zo ver is (vorige keer al na 2 weken maar toen had ik 4 weken gebloed dus eigenlijk na 6 weken). Nu na een maand, 25 okt miskraam gehad 25 Nov ongesteld. We hadden deze maand ook niet geprobeerd. Dus nu weer aan de bak.
Normaal heb ik altijd een super regelmatige cyclus, maar ga wel ovu testen gebruiken ook al werkt dat bij mij nooit helemaal goed maar heb ze toch nog liggen ?
Ben benieuwd nu door Corona of we kerst weer met z’n drietjes vieren of met familie… lekker eten en chillen komt in ieder geval goed.
Ik denk dat ik het nu wel meteen ga vertellen want het is nu denk ik helemaal onmogelijk om te wachten tot de eerste echo. En zelfs daarna kan het nog misgaan dat is ook maar weer gebleken..
 
[quote quote=10507949]Zo irritant dat het lijstje bovenin het niet doet haha nu steeds terug scrollen. Er komen een paar nod’s aan, spannend meiden! Ik ga duimen voor iedereen. Ik ben vrijdag ongesteld geworden voor het eerst sinds de laatste miskraam. Hiervoor steeds meteen mn cyclus terug dus nu hopelijk ook. In dat geval zou 24-12 mn nod zijn. Gezellig om met kerst ongesteld te zijn ? naja dat valt nu eenmaal niet te plannen. Ik hoop natuurlijk een kerst cadeautje maar daar ga ik maar niet vanuit. Heb besloten om na een jaar lang weer obsessief bezig te zijn het lekker relaxed te doen[/quote]
Wat balen zeg ? maar inderdaad wel te hopen dat hiermee je cyclus wel weer terug is, dat zou wel weer het fijne eraan zijn. Ongesteld met kerst is wel balen ja, had ik vorig jaar ook... Maar wellicht is het helemaal niet het geval bij jou en heb je een mooi kerstcadeau! ??
Alhoewel wat je inderdaad zegt, over dat het daarna ook alsnog mis kan gaan, ook veel onzekerheid geeft natuurlijk. Het blijft wat dat betreft maar heel bijzonder als alles 'gewoon goed' gaat tijdens een zwangerschap. 
 
@H P, ja blijft zeker bijzonder. Echt een wondertje. Bij m’n eerste zwangerschap ging ook alles goed. Heeft bijna 2 jaar geduurd voor het eens gelukt was maar de zwangerschap zelf volgens het boekje en de bevalling ook. Kindje 2 werkt alleen niet erg mee haha. Al word ik nu wel sneller zwanger (tenminste de laatste 2x: ronde 1 en na die miskraam ronde 3) dus hoop nu weer ?
Laatste zwangerschap zo veel stress gehad, continu. Dat is natuurlijk ook niet goed voor de kindjes dus misschien komt het daar wel door. Heb half december nog een afspraak in het ziekenhuis om te kijken of er een medische reden is van de meerdere miskramen maar waarschijnlijk was het gewoon pech. Laten we het hopen
 
@gebruiker889912, Wat vervelend dat je ongesteld geworden bent zeg.. Snap dat je baalt! 

@Maneschijn, ik baal iedere maand ook echt weer. Even janken en weer door. De eerste maanden stond ik er wat makkelijker in, maar de laatste maanden heb ik er steeds meer moeite mee..


@Kimmmm, Hopelijk krijg je een positief resultaat deze kerstdagen! Super leuk ook om je familie goed nieuws te brengen met kerst :). Hopelijk kunnen we inderdaad ondanks Corona wel gezellig de feestdagen in!


Ik had zelf afgelopen vrijdag en zaterdag een positieve ovulatietest! We hadden het woensdagavond en vrijdagochtend gezellig gemaakt, maar zaterdag lukte het bij mijn vriend niet.. Toch lastig als er een soort van 'druk' op ligt. Hoe is dat bij jullie allemaal?
Ik hoop in ieder geval dat het alsnog genoeg was! 
Mijn NOD is dan nu ook 10 december (ipv 15 december). 
 
Ik vertel m'n vriend gewoon niet wanneer ik ovuleer of wanneer ik ongesteld moet worden. Dan kan hij die druk ook niet voelen.
En hij heeft er toch geen problemen mee wanneer we ineens twee of drie dagen achter elkaar gezellig doen:) Dan gaat t misschien niet meer zo soepel en snel als anders, maar dat weten we welke standjes het voor elkaar krijgen.

Anyway, als jij vrijdag en zaterdag positief was, zou je zeggen dat vrijdagochtend misschien al genoeg kan zijn! Je weet het nooit!

Succes met wachten haha
 
[quote quote=10507978]@gebruiker889912, Wat vervelend dat je ongesteld geworden bent zeg.. Snap dat je baalt! @Maneschijn, ik baal iedere maand ook echt weer. Even janken en weer door. De eerste maanden stond ik er wat makkelijker in, maar de laatste maanden heb ik er steeds meer moeite mee.. @Kimmmm, Hopelijk krijg je een positief resultaat deze kerstdagen! Super leuk ook om je familie goed nieuws te brengen met kerst :). Hopelijk kunnen we inderdaad ondanks Corona wel gezellig de feestdagen in! Ik had zelf afgelopen vrijdag en zaterdag een positieve ovulatietest! We hadden het woensdagavond en vrijdagochtend gezellig gemaakt, maar zaterdag lukte het bij mijn vriend niet.. Toch lastig als er een soort van ‘druk’ op ligt. Hoe is dat bij jullie allemaal?Ik hoop in ieder geval dat het alsnog genoeg was! Mijn NOD is dan nu ook 10 december (ipv 15 december).[/quote]
Voor ons was het deze keer de eerste echte keer dat we het 'serieus' hebben geprobeerd, met ovulatietest etc. Dus hij wist het nu ook wel echt en hadden daardoor ook wel een beetje een 'planning' gemaakt. (Ik weet het, totaal niet romantisch, maar anders zou het niet echt gaan werken qua tijd etc ?)
Daardoor werd het nu 3x (met natuurlijk de tussenposes om het zo effectief mogelijk te laten zijn) en ik moet zeggen, de 1e en 2e keer waren succesvoller dan de laatste keer ? (Maar dat gold voor mij ook om eerlijk te zijn ?). Dat was meer echt een 'moetje', maar gelukkig lukte het nog wel bij hem. 
Maar mocht hij veel last krijgen van die druk dan kun je het wellicht beter niet met hem delen inderdaad. Alhoewel veel partners het vaak wel weten in welk deel van je cyclus je ongeveer zit denk ik?
 
[quote quote=10507978]@gebruiker889912, Wat vervelend dat je ongesteld geworden bent zeg.. Snap dat je baalt! @Maneschijn, ik baal iedere maand ook echt weer. Even janken en weer door. De eerste maanden stond ik er wat makkelijker in, maar de laatste maanden heb ik er steeds meer moeite mee.. @Kimmmm, Hopelijk krijg je een positief resultaat deze kerstdagen! Super leuk ook om je familie goed nieuws te brengen met kerst :). Hopelijk kunnen we inderdaad ondanks Corona wel gezellig de feestdagen in! Ik had zelf afgelopen vrijdag en zaterdag een positieve ovulatietest! We hadden het woensdagavond en vrijdagochtend gezellig gemaakt, maar zaterdag lukte het bij mijn vriend niet.. Toch lastig als er een soort van ‘druk’ op ligt. Hoe is dat bij jullie allemaal?Ik hoop in ieder geval dat het alsnog genoeg was! Mijn NOD is dan nu ook 10 december (ipv 15 december).[/quote]
Ja begrijp wat je zegt over 'druk' ervaren. Wij hadden het vorige maand dat het bij mijn vriend de eerste dag van de CB smiley niet lukte. Toen de volgende dag nog een keer geprobeerd en toen ging het wel weer ? (helaas wel ongesteld geworden dus die maand ?). 

Ik heb het tot nu toe wel steeds verteld, omdat ik het ook niet 'alleen' wil doen met die ovulatietesten. Ik voel me er al een beetje onwetend in, dus ik wil het graag samen een beetje uitvogelen ? Ohja en ik ben soms extreem blij met een CB smiley, omdat mn cyclussen nogal onregelmatig zijn de laatste maanden haha, dus dan deel ik het ook meteen met hem. 
 
haha ik heb dus hetzelfde! Mijn cyclussen zijn ook heel onregelmatig, en dan ben ik heel blij als ik een smiley zie! Dat wil ik dan ook meteen delen, maar dat legt inderdaad wel de druk erop..

Even afwachten deze maand en anders kan ik eens proberen om het de volgende keer voor mezelf te houden en niet met hem te delen :)
 
Terug
Bovenaan