NOD december ??

@Chell Zelf zit ik nog niet in dezelfde situatie zoals jij/jullie dat we al héél erg lang bezig zijn. Maar ik kan me goed voorstellen dat het extra zwaar is om dan constant alle verhalen en aankondigingen van anderen om je heen te horen. Die zogenoemd goedbedoelde adviezen maken het waarschijnlijk alleen nog maar pijnlijker voor jullie. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het goed van je vind dat je het eruit gooit, en dat moet je denk ik ook zeker blijven doen. En wat zou het dan fantastisch zijn als jullie dit jaar op de valreep nog met mooi nieuws mogen afsluiten. ♥️
@frasseke heb je dat normaal ook op die manier tijdens een menstruatie, of is het nu wel echt anders? En is het anders een idee om een early test te doen? 
 
Helaas, vanochtend heeft de menstruatie dan echt doorgezet.

@H P ik heb de laatste maanden wel vaker wat meer bruiner afscheiding voor mijn menstruatie, maar niet zo vloeiend als deze keer. Meestal is dit dus wel een teken dat het niets wordt bij mij.

@maneschijn en @liekeR inderdaad deze emoties en onzekerheid zal iedereen voelen. Voor mij nu even weer het verdriet wegkrijgen en dan door voor ronde 6.

Nieuwe NOD 30 dec. Fingers crossed
 
@Frasseke wat ontzettend balen zeg!?? Voor jullie op een mooi cadeautje op de valreep van dit jaar! ?
 
Ik lees en schrijf ook mee deze maand!
Nod is 24 of 25 december ??
Voor ons word dit de 3e of 4e ronde na verwijderen van de implanon en we hebben al een dochter van bijna 3 jaar ?
 
Wat een lieve berichtjes meiden! 
Nu ik me bericht zo terug lees zie ik heel veel frustratie hahahaha!
Het moest er even uit, vandaag voel ik me weer wat positiever hoor. 
Spannend Bolleke, heb je je kunnen inhouden om te testen? 
Frasseke, Balen zeg dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk volgende ronde wel geluk! 
 
he momoffbibi 
ik heb mijn inplanon ook laten verwijderen was gelijk zwanger van mijn zoontje nu bijna 16 maanden.
en ook alweer met de 3e ronde bezig raar he!!
 
Jups, niet getest?
Maar wachten is moeilijk! Ik wil gewoon eigenlijk morgen testen, zien of die gevoelige boob en buikpijntjes de juiste reden hebben?
 
[quote quote=10508934]Hi meiden, Helaas mag mijn nod weer verschoven worden.. Als ik het goed bereken, zal de volgende 27 dec zijn.. Ben er zo ontzettend klaar mee. De ene na de ander is zwanger of net bevallen. De foto’s van baby’s vliegen om me oren en voel me zo vaak niet begrepen. Er zijn wel een hoop mensen in onze omgeving die inmiddels weten dat we al een tijdje bezig zijn, zoals o.a. mijn vriendinnen. Maar toch krijg ik om de haveklap babyfoto’s toegestuurd en de ‘verzachtende’ woorden van; nou het komt heus wel joh/je moete je niet te druk maken/ze kunnen tegenwoordig zoveel/probeer het los te laten, dan komt het vanzelf. NEE FACKING NEE.. zo werkt t niet! Maar mensen snappen dat niet.. Het is niet zo dat als je EINDELIJK naar het ziekenhuis mag, je volgende week weet wat er aan de hand is, en je de maand erop in een traject stapt.. Daar zitten weer maaaaanden en jaren tijd in.. Hoe gaan degene hiermee om die ook al langer wachten? Sorry moest even mijn frustraties kwijt, maar voel me vaak zo onbegrepen haha.[/quote]
Jeetje, wat heftig voor je zeg. Ik besefte me laatst dat ik een jaar of 10 geleden (ik was toen rond de 20) ook eens een iets minder tactvolle opmerking heb gemaakt naar een vriendin van mij m.b.t. een zwangerschapswens. Ik heb hier toen totaal niet bij stil gestaan dat dit verkeerd binnen zou kunnen komen.
Ik ben 31 en al bijna 13 jaar samen met mijn man. De vragen over eventuele kinderen vliegen me om de oren. De een wat netter en de ander heel brutaal. Ik merk dat ik op de vraag 'wordt het niet eens tijd' of de opmerking 'nou, je moet wel opschieten hoor, steeds geïrriteerder begin te reageren. Ik kan me dus wel inbeelden hoe jij je af en toe moet voelen.
Heeeel veel succes met het (eventuele) traject. Ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan ?
 
Terug
Bovenaan