NOD december ??

[quote quote=10509162]he momoffbibi 
ik heb mijn inplanon ook laten verwijderen was gelijk zwanger van mijn zoontje nu bijna 16 maanden.
en ook alweer met de 3e ronde bezig raar he!![/quote]Ohh wat leuk!! Jaa ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, heb de implanon maar een jaar gehad. Merk wel dat alle extra's nu uit mijn lichaam is en mijn menstruatie nu weer normaal word. Vorige maand was nog 5 dagen en deze maand weer de nette 3 dagen die ik altijd had ?
 
Wanneer ga je jij weer testen voor ovulatie? Ik begin morgen omdat ik korte cyclus heb dus ben benieuwd voor het eerst met die van action is even wennen denk ik. Maar ik hou je op de hoogte?
 
Update: (correct me if i’m wrong!)
– LeeuwtjeBerg, 27 november ❓
– Chell, 1 december ?
– H P, ~ 5 december
– Maria H, 5/6 december
– Baby Kr, 6 december ❤
– MillyMae, 6/7 december
– Bolleke, 7 december
– Maneschijn, 8 december
– Koekiemonster, ~ 14 december
– LiekeR, 15 december
- Nicolle B, 15 december
– IsaV, 17 december
– gebruiker889912, 22-24 december
– MomOfBibi, 24/25 december
– Kimmmm, 24 december
– Chell, 27 december
- Frasseke, 30 december
 
Mijn test vanochtend: https://ibb.co/ZB4vsLp ?
 
Maar ik merk dat ik er na afgelopen maand voorzichtig mee ben. Ik wacht eerst denk ik maandag een oplopende test af voordat ik de verloskundige informeer...
 
 
 
Goedemorgen die is positief hoor gefeliciteerd lieverd??mag ik vragen hoe vaak en wanneer het gedaan hebben wie weet hebben we daar wat aan?ben heel blij voor jullie??
 
@Bolleke toch heel duidelijk! Merk inderdaad dat ik ook nog wel voorzichtig ben, dus blijf wel testen. Net toch wel weer een testje met een lijntje ?
 
Voorzichtig gefeliciteerd in ieder geval!! ??
 
Thanks!!!?
 
@Kim: haha! Ik denk sowieso dat t een kwestie is van  geluk hebben of t raak is of niet? Aangezien ik de afgelopen maanden precies wist wanneer ik ovuleerde en het toch 5 maanden heeft geduurt vanaf verwijderen spiraal.
Maar anyway, maandagavond positieve ovulatietest (zondag en dinsdag niet), zaterdag, maandag en dinsdag seks gehad.
En geen idee of t helpt, maar ik bleef nadien eerst een paar minuten liggen voordat ik naar de wc ging om het een kans te geven alsvast iets verder te zwemmen?
 
Terug
Bovenaan