NOD december ??

[quote quote=10509647]Mijn test vanochtend: https://ibb.co/ZB4vsLp ?
Maar ik merk dat ik er na afgelopen maand voorzichtig mee ben. Ik wacht eerst denk ik maandag een oplopende test af voordat ik de verloskundige informeer… [/quote]
Wauw, gefeliciteerd! ❤
Ik hoop voor je dat het streepje maandag duidelijker is en alles goed blijft gaan?
 
Gefeliciteerd aan de dames met een positieve test!
Ik sluit me ook maar aan. Heb op 7 december m’n NOD - had er eigenlijk ook een goed gevoel over, maar had vanochtend een negatieve test in m’n handen. Hopelijk was het nog te vroeg, maar ik ga er maar vanuit dat we voor ronde 5 gaan...

Hebben al een kindje (april 2019) en merk dat de kinderwens erg groot is! Vind het wachten zo frustrerend, ons eerste kindje kwam vrij onverwacht dus nooit hoeven wachten... hoe gaan jullie daarmee om?
 
@Bolleke haha dat schema hadden wij ook inderdaad (andere dagen maar kwam op hetzelfde neer ?) en had inderdaad ook vaker gelezen dat je ca. 15min. kunt blijven liggen (op een opgerold handdoekje) dat dat de kans wellicht iets vergroot. Je grijpt alles aan natuurlijk dus ook dat haha. Nu nog afwachten bij ons of dat het ook heeft geholpen ?
 
Update: (correct me if i’m wrong!)
 
– LeeuwtjeBerg, 27 november ❓
– Chell, 1 december ?
– H P, ~ 5 december
– Maria H, 5/6 december
– Baby Kr, 6 december ❤
– MillyMae, 6/7 december
– Bolleke, 7 december ❤
- Maedsche, 7 december
– Maneschijn, 8 december
– Koekiemonster, ~ 14 december
– LiekeR, 15 december
– Nicolle B, 15 december
– IsaV, 17 december
– gebruiker889912, 22-24 december
– MomOfBibi, 24/25 december
– Kimmmm, 24 december
– Chell, 27 december
– Frasseke, 30 december
 
@Koekiemonster Bij mij slecht nieuws vanochtend ?, dik balen vandaag. We gaan het met kerst maar weer extra gezellig maken ? Nogmaals gefeliciteerd voor degene met een positieve test! ? Dat er nog veel mogen volgen deze maand ?
 
[quote quote=10509707]Gefeliciteerd aan de dames met een positieve test! Ik sluit me ook maar aan. Heb op 7 december m’n NOD – had er eigenlijk ook een goed gevoel over, maar had vanochtend een negatieve test in m’n handen. Hopelijk was het nog te vroeg, maar ik ga er maar vanuit dat we voor ronde 5 gaan… Hebben al een kindje (april 2019) en merk dat de kinderwens erg groot is! Vind het wachten zo frustrerend, ons eerste kindje kwam vrij onverwacht dus nooit hoeven wachten… hoe gaan jullie daarmee om?[/quote]
Ik ga voor ronde 5 komende maand (eerste kindje) en ik vind het zelf wel lastig mee om te gaan hoor. Ben er zooo mee bezig. Ik probeer het los te laten en sommige dagen lukt dat ook wel, maar de weken tot mogelijke menstruatie ben ik heel onrustig ?
Lijkt me heerlijk dat je bij de eerste dat helemaal niet gehad hebt! Voor jou nog even duimen op goed nieuws deze dagen ?
 
Wat onwijs balen zeg, dan gaan we dus waarschijnlijk allebei voor een nieuwe ronde. Had vannacht wat krampen dus ik denk dat we ook een nieuwe ronde ingaan.
En ja, ik besef me wat een geluk we hadden bij de eerste. Dat wachten is zo niet leuk. En inderdaad die twee weken tussen ovulatie en NOD zijn echt niet leuk ?
 
Terug
Bovenaan