NOD december ??

[quote quote=10509821]@Koekiemonster Bij mij slecht nieuws vanochtend ?, dik balen vandaag. We gaan het met kerst maar weer extra gezellig maken ? Nogmaals gefeliciteerd voor degene met een positieve test! ? Dat er nog veel mogen volgen deze maand ?[/quote]
Ahh mega balen! Neem de tijd om ontzettend te balen, gooi het eruit en probeer positief te blijven. Nieuwe ronde, nieuwe kansen ???
Ik snap het er veel mee bezig zijn heel goed hoor! Ik zag van de week allemaal leuke babyspulletjes in een winkel. Kom thuis, zeg tegen manlief van oh ik zag daar en daar zulke leuke baby-dingetjes! Zegt hij heel droog: Maar je bent toch nog niet eens zwanger? ??‍♀️
Nee, vriend. Maar ik zit in de 'wachtweken' en denk er nu vrij veel aan. De ene dag ben je er toch meer mee bezig dan de andere. Soms sta ik er niet eens bij stil dat het eventueel raak zou kunnen zijn en dat je volgend jaar rond deze tijd een heel ander leven hebt en soms denk ik aan niets anders.
 
[quote quote=10509850] Ahh mega balen! Neem de tijd om ontzettend te balen, gooi het eruit en probeer positief te blijven. Nieuwe ronde, nieuwe kansen ??? Ik snap het er veel mee bezig zijn heel goed hoor! Ik zag van de week allemaal leuke babyspulletjes in een winkel. Kom thuis, zeg tegen manlief van oh ik zag daar en daar zulke leuke baby-dingetjes! Zegt hij heel droog: Maar je bent toch nog niet eens zwanger? ??‍♀️ Nee, vriend. Maar ik zit in de ‘wachtweken’ en denk er nu vrij veel aan. De ene dag ben je er toch meer mee bezig dan de andere. Soms sta ik er niet eens bij stil dat het eventueel raak zou kunnen zijn en dat je volgend jaar rond deze tijd een heel ander leven hebt en soms denk ik aan niets anders.[/quote]
Hahaha heerlijke anekdote dit. Herkenbaar ??
 
Gefeliciteerd aan de dames met een positieve test! 
 
En super balen voor de dames die ongesteld zijn geworden.. :(
 
Even afwezig geweest maar had het zo druk dat ik geen tijd kon vinden om te reageren. Lekker handig om zo druk te zijn terwijl de innesteling nu bezig zou moeten zijn, maarja tis nu zo. 
@koekiemonster, wat lief haha ik heb nu ook een December kalender gehad dus zal ook bij elk vakje een wens doen voor iedereen in dit topic hetzelfde :D
Herkenbaar ook van dat testen! Mannen staan daar echt meestal veel chiller in. Als het langer duurt gaan ze vanzelf ook meer opzoeken en hun best doen :p Maar hopelijk is dat bij jullie helemaal niet nodig.

@HP Dankjewel ? dat zal idd lastig zijn als je minder moet sporten maar hopelijk went het snel. En als het helpt is dat wel een super fijn doel natuurlijk. Heb je nog opnieuw getest of is hij definitief negatief?
@LiekeR Succes en spannend hoor! Ik duim voor je.
@Chell, shit zeg dat ik jou hier ook weer tegenkom ☹ Had zo gehoopt voor je dat het inmiddels was gelukt. Ik heb op exact dezelfde datum een gesprek over het HSG onderzoek. Hopelijk niet nodig.
Ik snap je gevoel helemaal over al die baby fotos en mensen die positieve testen om je oren slingeren. Hier exact hetzelfde. Ik zou het aan de ene kant graag met iemand delen maar aan de andere kant vind ik di took prima zo. Hier op het forum voel ik me veel meer begrepen. En dat niet stressen of er niet mee bezig zijn is echt onzin! Hier zijn al zoveel mensen zwanger geworden die er obsessief mee bezig waren dus dat is echt niet zo erg. Je wilt het graag dus dat is gewoon super logisch. Gooi het er maar lekker uit hier hoor!
Succes alvast voor de 8e! Hou je taai
@MillyMae, wat lastig he dat je van alles voelt! Maar het zegt vaak helemaal niks.
@MariaH ik snap ook jouw idee wel van het niet alleen willen doen. Mijn vriend was eerst eigenlijk nergens mee bezig maar nu het zo lang duurt wil hi jook wel mee weten hoe mijn cyclus is. Ik ervaar dat wel als prettig eigenlijk. En gelukkig hier nooit problemen met dat het niet lukt. Balen dat je ongesteld bent geworden ☹
@Bolleke jeetje wat spannend. Goeie timing wel na 5 dagen. Wat een goede (en lieve) tactiek om het niet aan je vriend te vertellen ? Haha Hilarisch, schatje wat wil je op je boterham? :D
Oehh ik lees nu dat je een positieve test hebt! Gefeliciteerd wat goed!
@Kimmm wel fijn dat je cyclus nu weer op gang is en idd hopen op een mooi kerst cadeautje! Ik duim voor je hoor.
@Frasseke, balen zeg ☹ ik heb ook altijd bruine afscheiding/ bruin bloed verlies. Soms maar 1 dag soms 3 dagen voor mijn menstruatie. Ik zie het als een aankonding dan komt de echte menstruatie net iets zachter aan, al blijven ik toch altijd hopen ook al zie ik dat bruin in mijn onderbroek.
@BabyKr gefeliciteerd!
 
Hoi dames,
Hoe gaat het met iedereen?
Bolleke, heb je nog getest gisteren?
H P, heb jij al durven testen?
maedsche, heb jij al opnieuw getest?
Ik duim heel hard voor iedereen ?
 
Update: (correct me if i’m wrong!)
 
– LeeuwtjeBerg, 27 november ❓
– Chell, 1 december ?
– H P, ~ 5 december
– Maria H, 5/6 december ?
– Baby Kr, 6 december ❤
– MillyMae, 6/7 december
– Bolleke, 7 december ❤
– Maedsche, 7 december
– Maneschijn, 8 december
– Koekiemonster, ~ 14 december
– LiekeR, 15 december
– Nicolle B, 15 december
– IsaV, 17 december
– gebruiker889912, 22-24 december
– MomOfBibi, 24/25 december
– Kimmmm, 24 december
– Chell, 27 december
– Frasseke, 30 december
 
Hi,
 
Jazeker dat ik getest heb:) Just to be sure zal ik de komende tijd nog wel vaker testen, denk ik zomaar... Blijft toch in je hoofd zitten dat het alsnog fout kan gaan.
Maar mijn test gisterochtend was oplopend:)
 
Terug
Bovenaan