NOD december ??

Heb net weer getest. Negatief... nog niet ongesteld, maar ik ga er nu maar écht van uit dat we voor een nieuwe ronde gaan.
 
Wat fijn @Bolleke dat het oploopt! 


@maedsche balen is dat hè. Maar geen bloed is moed heb ik geleerd! Het kan nog best. ??
 
Bolleke, wat fijn dat het oploopt ?
Maedsche, oh balen zeg. Super stom! Hoop heel erg voor je dat het alsnog raak blijkt te zijn. En anders vol goede moed naar volgende maand ?
 
@Koekiemonster; Als je jong bent, besef je dat natuurlijk ook nog niet haha! En nu ga je later nadenken van; sjittt wat heb toen gezegd haha! 
Helpt bij mij momenteel ook niet echt mee dat ik ook fotografe ben & veel newbornshoots doe. Nu kan ik het gelukkig wel van me af zetten bij 'onbekende' klanten en probeer ook in de week van me eventuele menstruatie gewoon niet die shoots te boeken, dan gaan me emoties ook niet op en neer! haha. 
Wij hopen natuurlijk ook dat het snel mag gebeuren! En uiteraard hoop ik dat voor jullie ook! 


@Baby Kr & Bolleke; oooh wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd beide! Hopen op mooie oplopende testen en wens jullie een fijne zwangerschap! Hebben jullie al klachten? 


@IsaV; Ja stom he, duuurt teee lang.. Oh spannend morgen voor ons beide! 
Ik snap het ook dat je het graag voor jezelf wilt houden. Wij deden dit in het begin ook (tot 1 jaar) maar erna moest ik het toch wel kwijt aan sommige mensen haha. Succes morgen jij! 

Wat balen voor de dames die toch ongesteld zijn geworden, blehg! 
 
 
Vanmorgen heb ik (de Portugese) test gedaan. Helaas weer negatief… 
M’n piek van ovulatietest was op 20 november, dus als ik daar vanuit ga ben ik in principe vandaag al 3 dagen overtijd… Dus we wachten maar weer (on)geduldig ? af. Om gek van te worden ? 
 
@Maedsche Zelfde verhaal bij jou dus inderdaad... Hopelijk krijg je snel duidelijkheid! (In positieve zin uiteraard ??)
@Bolleke Wat fijn dat hij oploopt! ♥️
 
IsaV en Chell,
Heel veel succes morgen met jullie gesprekken! Ik hoop dat ze jullie verder kunnen helpen! ???
H P,
Jeetje wat balen zeg. Mega vervelend, die onduidelijkheid. Ik hoop voor je dat de Portugese tests minder gevoelig zijn dan dat je hier gewend bent en dat je te vroeg getest hebt. Veel sterkte met het afwachten!
 
H P, balen zeg! Misschien zijn de Duitse tests ook wel minder gevoelig (woon in D). Hier denk ik ook dat de 20e m’n ovulatie was, aan de andere kant had een test dan wel allang positief moeten zijn denk ik dan?

Bolletje, zo fijn dat het oploopt! En duim ook voor de andere dames die de komende dagen aan de beurt zijn.
 
@maedsche Ja ik denk/dacht eigenlijk dat die testen op de hele wereld wel hetzelfde zouden zijn eigenlijk. Dus of deze (en wellicht die van jouw) dan minder gevoelig is geen idee... Maar je zou verwachten dat we dan inmiddels inderdaad al wel ongesteld hadden moeten zijn. Want ookal heb ikzelf een enorm onregelmatige cyclus, bij iedere cyclus (hoe onregelmatig ook) zou je ca. 14 dagen na ovulatie anders ongesteld moeten worden. 
Hier echter ook nogsteeds geen nieuws ? Vrijdag ben ik weer terug in NL dus als ik dan nóg niet ongesteld ben, maar weer een test doen. 
 
Terug
Bovenaan