NOD december ??

Helaas ben ik vandaag ook ongesteld geworden, dus ik ga door naar de volgende ronde :(
Afgelopen dinsdag werd ik erg misselijk wakker. Ik was echt ziek! Toen heb ik een early test gedaan, maar deze was negatief. Uiteindelijk ben ik een paar dagen ziek geweest (waarschijnlijk gewoon een buikgriep) en vandaag dus ongesteld geworden. Niet leuk, maar we gaan weer door!
 
Wat jammer voor de dames die doorgaan naar de volgende ronde! Ik ga voor jullie duimen dat het de volgende ronde wel raak is ?.
Ik heb mijn nod ergens tussen zondag en woensdag.  Ik heb hem maar op woensdag gezet ?.
Vind het toch weer reuze spannend een 3e keer zwanger worden.  Had gedacht dat ik daar nu veel relaxter in zou staan, maar dat is dus niet ?
Ik zit nu juist allerlei symptomen te vergelijken met mijn vorige 2 zwangerschappen.  Zo had ik bij de eerste al pijnlijke borsten en heel veel  honger en menstruatie krampen.   En zo had ik bij de tweede juist helemaal geen symptomen voor mijn nod. Dat ik echt versteld stond van een positieve test. Dus het kan eigenlijk allebei de kanten op zo zie je maar ?
 
@Koekiemonster, het is soms echt om gek van te worden hè. En je lichaam kan je zo voor de gek houden. Nog even afwachten spannend! ??
@Kimmmm ja ik lees er verschillende dingen over. Ik ben al niet zo'n held dus het zal vooral heel spannend zijn voor mij. Ik krijg wel een pijnstiller vooraf en dat werkt bij mij altijd heel erg goed dus ben wat dat betreft wel benieuwd haha. 
Wat naar dat je mentaal niet zo lekker gaat ? dat is toch zo'n rottig gevoel. Maar ook dat komt wel weer goed! 
Weet je ook wat ze gaan onderzoeken? Hopelijk komt er niks uit en is het gewoon snel raak voor je. ?
@maedsche wat ontzettend balen zeg.. ik wens je veel rust in je hoofd toe voor de komende maand ?
@Chell fijn dat je afspraak goed was en al meteen even een onderzoek gehad is ook wel heel fijn. Geeft je toch even wat meer zelfvertrouwen hè. Je mag zeker hopen want alles is gewoon in orde bij je ?? 10 dagen om de dag dat is nogal wat ? ik denk dat wij toch wel stoppen na een dag of 6-7 ?
@BoJo en LiekeR wat rottig ? sterkte hoor en op naar een betere maand volgende maand ??


Ik moet zeggen dat ik wel weer eens hoop heb voor deze maand. Gewoon omdat er wat dingetjes waren waardoor ik denk, wie weet hebben we wel meer kans deze maand ?
De mesoloog heeft me nieuwe supplementen geadviseerd, ik heb mijn navelpiercing eruit gehaald (tip van de Osteo en voelde echt heel goed) en mijn borsten voelen heel anders nu. 
Normaal verga ik bijna van de pijn als ik mijn bh uit doe en nu doen ze wel een beetje pijn maar anders.. Dit kan ook wel weer door de supplementen komen dus ik probeer het niet teveel te hopen maar doe het toch haha. Lang geleden dat ik nog eens een hoopvol gevoel had. Nog 7 dagen ??? of eigenlijk maar 5/6 want ik heb altijd al wat oud bloed verlies vooraf.
spannend!  
 
@Nicolle B wat spannend en leuk ook een 3e ? Bizar eigenlijk hè dat het zo anders kan zijn elke keer weer. Succes nog met wachten!
 
Ik heb vanmorgen opnieuw getest (2 zelfs, just to be sure). Ik had er best een goed gevoel over nu, aangezien ik echt wel enige symptomen leek te voelen de afgelopen week (plus al meerdere dagen overtijd leek het). Maar toch waren beide testen negatief... 
Ik blijf het heel vreemd vinden, aangezien ik de 20e een 'piek' van de ovulatietest heb gehad. Alleen nu las ik net dat sommige vrouwen meerdere van die pieken (in een cyclus) kunnen hebben en dat er dus niet altijd een eisprong op volgt. Er is dus een kans dat dat het geval is. Hierdoor zijn die ovulatietesten naar mijn idee alleen wel enorm nutteloos ?. 
Uiteraard nog maar even afwachten tot ik echt ongesteld ben geworden, maar het ziet er niet naar uit dat dit nog iets positiefs op kan leveren deze maand. 
 
Inmiddels duidelijkheid, vanmorgen beetje bloed bij het opstaan. Dus verwacht dat het doorzet naar een daadwerkelijke menstruatie. Wij gaan dus door naar januari. 
Heel veel succes met het wachten nog voor iedereen! Hopelijk krijgen jullie een prachtig cadeau nog dit jaar! ??? 
?
 
@HP shit zeg ? mij is idd ook verteld te stoppen met de ovulatietesten en gewoon om de dag te klussen op de vruchtbare dagen. Ik denk mede omdat je dus niet altijd perfect kunt voorspellen en de ovu testen geven ook vaak niks aan terwijl je wel een eisprong hebt.
afgelopen maand ben ik toch eigenwijs geweest en heb t wel gedaan. Met als gevolg dat ik nu dus weer denk op basis van Chell haar verhaal, Hmm Miss zijn we wel te snel gestopt ?
Dus hopelijk niet meer nodig maar volgende keer geen ovu testen meer voor mij.
Op naar een beter nieuwjaar voor jullie HP!  
 
goedemorgen HP wat super kut zeg.
kan het geen innestelingsbloeding zijn even kijken of het echt doorzet!
ik zit nog op het wachtbankje 3x eind van dit jaar hoop echt dat het ons nu gegund is maar ik ga er vanuit dat ik ook gewoon ongesteld wordt hoor om teleurstelling te voorkomen.
ik hou je op de hoogte.
 
Terug
Bovenaan