NOD december ??

[quote quote=10504827]Hai, Niet in december, maar op 27-11 is mijn NOD. Vrijdag 12-11 heb ik een IUI behandeling gehad, dus nog even afwachten of het deze maand positief is.[/quote]
Nog een paar dagen, super spannend! Lukt het jou om te wachten met testen tot je NOD? 
 
Ik wil me ook graag weer aanmelden.
1e kindje, ronde 15, NOD 17 december

En nog even dit want ik heb net zo iets leuks bedacht, vind ik zelf dan ?
Ik was in mijn app 'onze' vruchtbaarheidskalender aan het bekijken voor december.
En moest meteen denken aan, Hey dit is mijn december kalender (ken je die kraskalenders? Waar je prijzen kunt winnen? Anders ff Googlen).
Ik stuurde de kalender naar mijn vriend en zei: als ik hier nu ook een mooie december kraskalender van maak en dan zo 1 waarbij je altijd prijs hebt? ???? 


Who's with me? ? 
 
[quote quote=10506496]Ik wil me ook graag weer aanmelden. 1e kindje, ronde 15, NOD 17 december En nog even dit want ik heb net zo iets leuks bedacht, vind ik zelf dan ? Ik was in mijn app ‘onze’ vruchtbaarheidskalender aan het bekijken voor december. En moest meteen denken aan, Hey dit is mijn december kalender (ken je die kraskalenders? Waar je prijzen kunt winnen? Anders ff Googlen). Ik stuurde de kalender naar mijn vriend en zei: als ik hier nu ook een mooie december kraskalender van maak en dan zo 1 waarbij je altijd prijs hebt? ???? Who’s with me? ?[/quote]
 
Woesj, ronde 15, wat moeten jullie er lang op wachten zeg. Knap dat je zo positief blijft (althans, zo kom je over haha).
Jaaaa wat een super leuk idee. Ik gun je de hoofdprijs en ga heel hard duimen dat jullie rond 17 december een vroeg kerstcadeautje krijgen! ??
 
 
@Koekiemonster, lang niet altijd hoor ik jank elke maand flink als het weer zover is ? maar ja bij de pakken neer zitten helpt ook niet. We gaan nu voor een Hsg onderzoek. Dood eng maar wie weet verhoogt het onze kansen. 
Kan wel pas de volgende cyclus dus nu nog even een keer ??


Succes @Bolleke!
 
[quote quote=10506565]Vandaag geen positieve ovulatietest, dus we gaan nu uit van NOD over twee weken: 7 december!?[/quote]
Succes met wachten. Ik duim voor een verlaat sinterklaascadeautje voor je! ?
 
[quote quote=10506580]@Koekiemonster, lang niet altijd hoor ik jank elke maand flink als het weer zover is ? maar ja bij de pakken neer zitten helpt ook niet. We gaan nu voor een Hsg onderzoek. Dood eng maar wie weet verhoogt het onze kansen. Kan wel pas de volgende cyclus dus nu nog even een keer ?? Succes @Bolleke![/quote]
Nee dat klopt. Van positief blijven (hoe freaking lastig het ook is) voel je jezelf toch beter dan wanneer je bij de pakken neer gaat zitten. Over 'normaal' zwanger worden en IUI/IVF heb ik al veel gelezen maar nog niet zo veel over allerlei onderzoeken die je kan krijgen, mocht het langer duren. Ik ga me eens wat meer inlezen.
De decemberkalender hangt hier op de koelkast, ik zal elke keer als ik een vakje open kras voor je duimen!??
 
[quote quote=10506496]Ik wil me ook graag weer aanmelden. 1e kindje, ronde 15, NOD 17 december En nog even dit want ik heb net zo iets leuks bedacht, vind ik zelf dan ? Ik was in mijn app ‘onze’ vruchtbaarheidskalender aan het bekijken voor december. En moest meteen denken aan, Hey dit is mijn december kalender (ken je die kraskalenders? Waar je prijzen kunt winnen? Anders ff Googlen). Ik stuurde de kalender naar mijn vriend en zei: als ik hier nu ook een mooie december kraskalender van maak en dan zo 1 waarbij je altijd prijs hebt? ???? Who’s with me? ?[/quote]
Wauw ronde 15 is inderdaad heftig... Maar deze 'decemberkalender' is inderdaad wel een hele bijzondere! Hopelijk voor jullie op een mooie prijs! ? 
 
Terug
Bovenaan