NOD eind januari (15-31 januari)

@mamad wat spannend! Snap dat je het vooral nog eng vindt, maar een licht streepje zegt nu denk zo vroeg nog niet zoveel.. hou vertrouwen in je lichaam!
 
@zomermeisje; langste cyclus ooit was 38 dagen.. heb wel gespannen borsten en heel duizelig maar verder geen symptomen.. 
 
@mamad zie nu dat m’n berichtje een beetje ongelukkig over komt. Bedoelde dat het omdat hij licht is niet meteen zegt dat het niet goed zit. Voorzichtige gefeliciteerd!! 
 
@mamad ik dacht dat het me bij een tweede kindje minder bezig zou houden en dat ik het meer los zou kunnen laten. Maar niets is minder waar... hoe ervaar jij dat? En hoe oud is jouw zoontje? Mijn zoontje wordt in maart 2 jaar.
 
Hallo allemaal! Ik heb zojuist het topic op mijn gemak zitten lezen. Nog niet eerder iets geplaatst op het forum
Mijn NOD is nog eventjes weg... 30 januari. Vorige maand een hele vreemde cyclus gehad en een vreemde ongesteldheid. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik ga voor jullie duimen!!
 
Wat een berichten allemaal, moest alles weer even lezen! Ik had al gezegd aan begin dat ik ging proberen mij deze maand wat minder druk te maken maar het doet toch goed jullie verhalen te lezen. Mijn nod is ook de 26e (er zijn er meerdere voor die dag las ik) ik heb nog helemaal geen symptomen oid op een zeurende baarmoeder (?) na maar dat had ik vorige maand ook dus zegt helemaal niets. 
Vraagje: hebben jullie jullie mannen op een gegeven moment naar de dokter gestuurd voor een sperma check? Wij hebben dat nog niet gedaan maar zitten daar wel aan te denken. Blijkbaar kan je ‘gewoon’ een potje inleveren en krijg je daarna de uitslag.
liefs, Anne
 
Ik vind het zo lastig mijn NOD in te schatten....hou sinds 1,5 jaar mijn cyclus bij in een app. Ben bijna altijd regelmatig. Nu afgelopen maand opeens 2 dagen later ongesteld geworden dan normaal. D.m.v. ovulatietesten toch gezien dat mijn eindsprong rond de 'oude' eisprongdatum (is geen woord, I know) zat. Moet ik nu vanaf de eisprong aanhouden of de verlate ongesteldheid? 
Ik weet dat het maar 2 dagen verschil is, maar 2 dagen langer wachten met testen vind ik ook gewoon stom XD. 

@mamad wat ontzettend spannend zeg. Een licht streepje klinkt in ieder geval positiever dan geen streepje. Hopen dat je snel meer duidelijkheid hebt. 

Succes allemaal. Nog even wachten tot de meesten van ons kunnen testen. Spannend!!
 
Hi dames,
Ik sluit me ook aan. Mijn nod is rond 26 januari. 
Wachten duurt zo lang, ik merk wel dat mijn telels flink groeien 
en dat mijn aders meer zichtbaar zijn en manlief ziet dat ook.
Maar het is afwachten, spannend zeg allemaal.
Liefs K
 
Nog 2 dagen en dan ga ik testen... zo spannend.  Sinds vanavond ook zere tepels. Komen steeds meer kwaaltjes bij, en nog steeds geen ongesteldheid te zien. 
Ik heb de afgelopen maanden ook ovulatie testen gebruikt en maar 1 maand mijn piek gevonden en dat was toen ok hem voelde. Andere maanden geen piek te zien. 
 
Terug
Bovenaan