NOD eind januari (15-31 januari)

@Danielle Q-M en @Zomermeisje: Zoo herkenbaar haha! De maand voordat ik zwanger was van mijn zoontje was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was.. maar niks. Een maand later voelde ik niks en was ik hartstikke zwanger.

Denk je dat je inmiddels wel ervaring hebt, maar niets is minder waar hoor! Ik heb niet zoveel te doen op mijn werk dus ben er CONSTANT mee bezig. Moet ook wel zeggen dat ik echt pijn m'n buik en borsten heb, wel in dusverre mate dat ik denk dit kan ik niet verzinnen. Maar als het wel zo is dan vertrouw ik nooit meer op mijn eigen lichaam!
 
Ik vind dat lastig ovulatie testen aangezien ik super ongeregelmarig ben. Iemand daar ervaring in?
Voel wel aan me borsten en afscheiding dat ik ovuleer en dan maar zoveel mogelijk seks hebben rond die periode
 
@Zomermeisje: Ik heb ook een onregelmatige cyclus maar niet heftig. Ik schommel tussen de 28 en 33 dagen (met die 33 dagen had ik wel een mk). Ik krijg wel altijd buikpijn ook voor mn ovulatie, ik geloof dat ik nu rond dag 12 ben begonnen met ovulatietesten. Bij kruidvat zitten er 7 in een pakje dus je zou tot dag 18 kunnen testen, of in het begin om de dag afhankelijk van hoe duidelijk je streep is. Als je dus een cylclus hebt van boven de 35 dagen zou ik later beginnen met testen. Probeerde een beetje rond het midden uit te komen.
 
heb twee rondes geprobeerd rond dag 13. Maar nooit echt een goede positieve ovulatie test gehad. Dus toen in overleg met huisarts maar mee gestopt omdat ik er super gefrustreerd van raakte. Ik vind het daarom lastig omdat, ik er dan alleen maar mee bezig ben. 
 
Terug
Bovenaan