NOD eind januari (15-31 januari)

@gebruiker 58 nee wij hebben geen spermacheck gedaan. Dit is ook pas onze 2e ronde vandaar. Wij zouden het wel doen na een jaar proberen. 
@moowtje ik zal denk ik persoonlijk de ovulatietest aanhouden. 
Mijn NOD is ook 26 januari maar ik heb nog geen verschijnselen. In iedergeval geen duidelijke verschijnselen, ik wil niet elk klein pijntje gaan zien als een verschijnsel. Heb wel opgezocht of het gebruikelijk is om al verschijnselen te hebben maar wat ik lees hebben de meeste pas rond 4 weken last van verschijnselen en kan het heel goed dat er nog geen verschijnselen zijn. 12 januari was mijn eisprong volgens de ovulatie app dus ik ben ook nog maar 6 dagen verder. Ik hoop dat ik 27 januari een positieve zwangerschapstest heb, ondanks dat ik nog geen verschijnselen heb. Heb ook geen innestelingsbloed gezien of dikkere witte afscheiding ofzo.
  
 
@x-Marina Ik snap wat je bedoelde hoor! :) En dankjewel.. Ik blijf nog even in spanning..
@Moowtje Dankjewel, vanochtend gewoon een 'normale' Kruidvat test gedaan en daar was een net zo licht streepje als gister op de early te zien.. Ik vind dat een beetje verontrustend..
@waitingfornrtwo Ik heb precies hetzelfde! Ik vind het op z'n minst net zo spannend als bij mijn zoontje! Hij is pas 13 maanden haha! Dus als alles goed gaat is hij 22 maanden als de nieuwe spruit komt.. Maar durf dat soort dingen nog nauwelijks te typen.
Het is toch raar dat ik echt zoveel meer buikpijn en zere borsten heb en mn HCG maar zo laag is... of heeft dat helemaal niks met elkaar te maken denken jullie?
 
Wat leuk dat er elke keer zoveel berichten zijn! 
Is er steeds wat te lezen, goed voor de afleiding :D
@mamad Spannend zeg! Een licht streepje is op z'n minst ook licht positief nieuws ;) Hoop dat je gauw mag testen met een overtuigender streepje!
@Irisxo Blijft lastig met die verschijnselen! Heb zelf ook gauw het idee als ik iets voel dat het misschien wel een teken is. Maar ik moet nog tot 30 januari wachten op mn NOD, dus echte verschijnselen kan nog eigenlijk niet. We moeten gewoon nog ff afwachten ;)
@Nurse-K Klinkt allemaal positief... klachten, geen ongesteldheid. Ik ga voor je duimen dat je morgen een positieve test mag hebben! 
@Moowtje Ik ben ook altijd regelmatig. Hou het inderdaad ook al meer dan een jaar bij. En toch wijkt het zo hier en daar wel eens een dag of twee af. Nu ook dacht ik de 16e m'n ovulatie te moeten hebben, maar als ik mijn lichaam mag geloven was het de 14e (had last van kramp etc.) Ik zou ook de ovulatietest aanhouden..
Ik hoop dat ik volgend weekend meer duidelijkheid heb. Meestal dienst de ongesteldheid zich wel een paar dagen van tevoren aan, dus dan zou ik het moeten weten. Ben benieuwd of er zich komende week nog kwaatljes gaan voordoen... Hoop het wel :)
Iedereen succes met wachten en testen! Hopelijk binnenkort veel positieve testberichten!
 
@mamad wat tof dat jullie al voor een tweede gaan! Ons zoontje is nu 20 maanden. Het eerste jaar was behoorlijk heftig met koemelkallergie, eczeem en heeeeeel veel oorontstekingen waardoor we eigenlijk pas sinds een paar maanden de rust hebben gevonden en de wens op kwam voor een broertje of zusje.
 
@Anoniemm welkom! Dat klinkt idd als symptomen! Spannend, wanneer ga jij testen? Ik ben er nog steeds niet uit. Probeer het zo lang mogelijk te rekken maar zo lastig..
 
@Anonieemm ja duurt lang he... Ik ga het ook proberen tot vrijdag. Dan is mijn nod. Ik hoop zo dat we beide een streepje zien! Welke test ga je gebruiken?
 
@JBB inderdaad lastig die verschijnselen. Ik hoop ook dat ik nog wat verschijnselen krijg die duidelijk laten zien dat ik zwanger ben. 
Mijn NOD is ook vrijdag, misschien ga ik dan ook wel testen of zaterdag. Vorige keer werd ik in de avond ongesteld dus even kijken wanneer ik ga testen. Het liefst nu haha, maar dat heeft nog weinig zin. 
 
@waitingfornrtwo
Ja echt lang! Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken!
Ik denk die van de kruidvat en jij?
Ik hoop ook zo dat we beide leuk nieuws hebben volgende week!
Heb jij al sympthonen? 
Liefs K
 
Terug
Bovenaan