NOD eind januari (15-31 januari)

@XMarina > Ik ben al twee jaar geleden een keer naar de huisarts geweest omdat ik toen 9 weken niet ongesteld was geworden. Toen hebben ze wat testen gedaan, echter had ik toen nog geen zwangerschapswens. Mijn dokter adviseerde mij toen wel elke cyclus bij te houden in een app. Dus dat doe ik nu al anderhalf jaar! Na 7 maanden proberen zwanger te raken ben ik naar de dokter gegaan. Ik werd toen echt helemaal gek van het niet weten van de langte van m'n cyclus. Voelde een beetje als meedoen voor spek en bonen ;)
Ik moest toen nog even geduld hebben van de huisarts. Uiteindelijk heeft ze mij na 11 maanden doorgestuurd. Maar dan krijg je eerst nog allemaal testen voorgeschoteld voordat je daadwerkelijk medicijnen oid krijgt. Bij mij denken ze dat Clomid het wel voor me gaat doen. In ieder geval weet ik dat m'n cyclus niet langer dan 35 dagen duurt hiermee, erg fijn!
Iedereen heel veel succes met wachten! Mag van mezelf ook pas op z'n vroegst testen op 24/01. Spannend!
 
Pff even een onzeker klaag berichtje.. ik zit nu op cyclusdag 39 en heb opeens af en toe steken in mijn liesstreek, soms uren niet en dan opeens weer zeurderige pijn. Hier besteedde ik verder geen aandacht aan maar net met afvegen dus opeens best wel veel afscheiding en ook lichtbruin van kleur (nice details :)). Ik ben nu erg bang dat de rode duivels er aankomen, iemand die dit herkent? 
 
@Zomermeisje, mocht het deze cyclus niet lukken waar het op lijkt dan ga ik ook ovulatietesten gebruiken.. ik voel mijn eisprong helemaal niet en met zulke lange cyclussen weet ik het gewoon niet.. 
 
Oke meiden ik heb net getest met etos early.... een licht streepje 10 dagen na eisprong!! Maar ben zo bang.. in januari 2016 is het ook mis gegaan. Begon ook met een heel licht streepje. Er gaan zoveel emoties door me heen nu. Maar de grootste is angst. Durf niet blij te zijn..
 
 
@Zomermeisje Dankjewel. Daar ben ik me ook heel bewust van. Maar wat je zegt je hebt er geen invloed op. Dat ga ik maar herhalen voor mezelf haha! X
 
Terug
Bovenaan